یوبی سافت قول انتشار 5 بازی AAA را تا قبل از آوریل 2021 می دهد

GT5

کاربر سایت
Nov 4, 2010
821
نام
امين
Ubisoft.jpg

شرکت یوبی سافت [Ubisoft] قول انتشار 5 بازی تریپل ای [AAA] را، تا قبل از آوریل 2021 داده است، که بر اساس گزارشات، یکی از این بازی ها، عنوان جدیدی از سری Far Cry خواهد بود.
امروز در یک تماس مالی [financial call] با سرمایه گذاران، این شرکت گفت که 3 عنوان از این بازی ها در سه ماهه سوم سال مالی [financial year] (اکتبر تا دسامبر 2020) و 2 عنوان، در سه ماهه چهارم (ژانویه تا مارس 2021) عرضه خواهند شد.
یوبی سافت 3 عنوان از این بازی ها معرفی کرده است، بازی Watch Dogs Legion، بازی Gods & Monsters و بازی Rainbow Six Quarantine.
طبق گفته جیسون اسکرایر [Jason Screier] از وب سایت Kotaku دو عنوان دیگر، یک بازی Assassin’s Creed با تم وایکینگ ها و بازی بعدی از سری Far Cry خواهد بود.
آخرین عنوان از سری Far Cry بازی Far Cry New Dawn بود، که در تاریخ فوریه 2019 عرضه...

Continue reading...


 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
همه بازی های یوبی سافت تا سال 2021 همین ها هستن؟
در فاروم یوبی سافت شایعه شده بازی پرنس پرشیا دارک بابیلون لیک شده !...اطلاعی دارین ندیدم توی سایت های فارسی چیزی بنویسن
گویا یکی از ارتیست های یوبی در صفخه شخصی خود نوشته که در رونمایی از پلی استیشن 5 خبر رسمی تر اون منتشر میشه و عنوانی متقابلی برای گاد آو وار جدید هست!

صحت داره؟
همه اینا هم امکانش هست هم تا وقتی تایید نشده تا همین حد شایعه میشه بهشون فکر کرد
اما ای کاش پرنس برگرده
راستی پرنس2008 با بکوارد هماهنگ بود؟؟؟
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
من تازه دیشب خیلی اتفاقی فهمیدم حدود هفتاد هشتاد تا کامنت هم زیرش ردیف شده...ملت دارن شلوال پیرن خودشون و با دندون پاره میکنن!:)...یکی نوشته بود من از وقتی این خبر و خوندم یه بند دارم گریه می کنم!....خخخخخ:)
یکی دیگه از کارکنانش گمونم نوشته بود اینقد بازی گاد او وار جدید به یوبی سافت سخت اومد که کارکنانش جمع شدن که یکی مثل همون بسازن که روی اونو کم کنن!

بازی هم بعد از وقایع نسخه ی سوم هست و شخصیت پرنس همون نسخه ی ww احتمالا باشه چون نوشته دشمن اصلی کاراکتر ضمیر تاریک ش یا همون دارک پرینس هست

یکی دیگه هم نوشته بود احتمالا همون نسخه ی کنسل شده ی KB باشه که پرنس از بالای یک تالار بزرگ با شمشیر به سمت یک دیو شیر اساطیری 15 متری هجوم میاره!!...که یادمه یوبی سافت نوشته بود به خاطر سخت افزار ضعیف فعلا نمیشه اون جزییات عظیم و شبیه سازی کرد و نیاز به سیستم قدرتمند تری داریم...که کنسل شد!

لاکردار اگه حقیقت باشه با گرافیک نسل بعد Kindred Blades چی بشه!
صحبت در مورد این تئوری هم قشنگ و لذت بخشه
ای کاش پرنس بازم با ubisoft montreal برگرده نه استدیو درجه دومی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر