یوبی‌سافت می‌خواهد تنوع بیشتری در عنوان‌های خود ایجاد کند.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
5eh9_ubisoft-promotional-image-768x432.jpg


همه ما می‌دانیم که در چند سال اخیر اکثر عنوان‌های شرکت یوبی2سافت، با وجود ماهیت‌های مختلف، سمت و سوی یکسانی را در پیش گرفته‌اند. نارضایتی بسیاری از کاربران در کنار عملکرد نه چندان مناسب این شرکت در سال 2019 موجب شد تا این شرکت تغییراتی در نگرش خود نسبت به ساخت و عرضه بازی‌ها ایجاد کند.
اولین قدم برای این کار را با تاخیر عنوان‌هایی همچون Watch Dogs: Legion ، Gods & Monsters و Rainbow Six Quarantine شاهد بودیم. حال در اقدامی جدید یوبی‌سافت تصمیم به تغییر در تیم تصمیم‌گیری مرکزی خود که متشکل از چندین نفر نفر در پاریس بوده گرفته است. پیش از این تنها یک یا دو نفر در این تیم تصمیم نهایی را برای همه عنوان‌های ساخته شده می‌گرفتند و همین موجب مسیر یکسان برای اکثر عنوان‌های شرکت شد. اما در تغییرات جدید علاوه بر اضافه شدن اعضای جدید به تیم، تصمیم نهایی توسط افراد بیشتری صورت خواهد گرفت و دیگر یک نفر مسئول همه IPها نخواهد بود. همین تفاوت در دیدگاه‌ها موجب تنوع در محصولات نهایی و ریسک‌پذیری‌های بیشتر برای پروژه‌های گوناگون می‌شود.
در تیم جدید علاوه بر افراد قبلی، افرادی از کانادا همچون Patrick Plourde که در پروژه Childs of Light بوده و Maxime Beland که پیش از این در تیم تورنتو بر روی عنوان‌های Splinter Cell کار کرده بود نقش تصمیم‌گیرنده را ایفا خواهند کرد.

همچنین Yves Guillemot اشاره کرد که از این پس زمان بیشتری به سازندگان اختصاص داده می‌شود تا بتوانند محصول نهایی را کامل‌تر و متنوع‌تر بسازند.

باید دید آیا با این تغییرات پس از چندین سال و دومین شوک در نسل 8 یوبی‌سافت می‌تواند نظرها را به سوی خود برگرداند یا خیر.


Exclusive: Ubisoft revamps editorial team to make its games more unique | VGC
Ubisoft is trying to make its games more varied
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
مخالفم... یعنی امر اینگونه بود این دو دستگی نباید اتفاق میفتاد! من بیشتر فکر میکنم صرفا یه جمله ایه که ملت عادت کردن و حال میکنند الکی ازش استفاده کنند:-"

در مورد W_D مخالفم:-" حداقل ایده ش که برای من خیلی جذابه:D مبارزه و تعقیب و گریز با هک کردن وسایل دور و بر...

این وسطا بنده خدا یوبی Valiant Heart و Child of Light هم اوایل نسل داد که اگر نزدید خیلی چیزید:-":D

بازیی به نام For Honorهم دادن که باز چیز یونیکی هست:D بازی آنلاین با چنین حس و حال و سیستم هایی نداشتیم(آره یک بازی چنین مدلایی رو PC بود...ولی اونقدرا من اسمی ازش ندیدم...)

این Skull & Bonesشون هم امر منتشر میشد...که نشد و رفت نسل بعد باز، درسته از دل بلک فلگ خودشون در اومده، ولی بازم اون بازیه خاص و متفاوتی میبود:D حالا نسل بعد لیستش میکنیم:-"

در کل نع... درسته من الان با یوبی برای نابود کردن بازی مورد علاقه م به شدت مشکل دارم:D ، ولی در کل با چیزی که میگید مخالفم:-"


---
اینکه الان اکثر بازی هاش OW یا سرویس محور یا مخلوطی از هر دو هستن که عناصر مشابهی دارن رو ولی موافقم :D

منظورم از کپی پیست دقیقا بخش قرمزی بود که گفتی خودت هم موافقی .:D

W_D ایده اولیش عالی بود ما ریدن با اجرای بازی . بازی با چیزی که داشتن تعریف میکردن زمین تا اسمان فرق میکرد از نظر کیفیت ساخت هم بازی بعضی جاهاش کیفت بازی انگار 1 نسل عقب بود .

هر دوتا Valiant Heart و Child of Light بازی کردم . :D منظورم بازی های بزرگش بود .

For Honor بازی به شدت به اینترنت وابسته هستش اینترنت ما هم ریده حساب کن طرف پینگش 50 من با 150 بخوام باهاش دوئل کنم .:| فقط اعصابم بهم میریزه برای همین چند دست بازی کردم دیگه بازی نکردم روی PC.


در کل من Splinter cell جدید میخوام اقا لعنت به UBI .:D:D:D
 
  • Like
Reactions: king of north

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
منظورم از کپی پیست دقیقا بخش قرمزی بود که گفتی خودت هم موافقی .:D

W_D ایده اولیش عالی بود ما ریدن با اجرای بازی . بازی با چیزی که داشتن تعریف میکردن زمین تا اسمان فرق میکرد از نظر کیفیت ساخت هم بازی بعضی جاهاش کیفت بازی انگار 1 نسل عقب بود .

هر دوتا Valiant Heart و Child of Light بازی کردم . :D منظورم بازی های بزرگش بود .

For Honor بازی به شدت به اینترنت وابسته هستش اینترنت ما هم ریده حساب کن طرف پینگش 50 من با 150 بخوام باهاش دوئل کنم .:| فقط اعصابم بهم میریزه برای همین چند دست بازی کردم دیگه بازی نکردم روی PC.


در کل من Splinter cell جدید میخوام اقا لعنت به UBI .:D:D:D
جدا ازینکه for honor تا مدت مدیدی مشکلات اینترنت زیادی حداقل در کشور ما داشت ، چیز جدیدی هم واسه ارائه نداشت .
با اینکه خیلی ذوق و شوق داشتم برای تجربه اش اما اصلا چیزی نبود که میتونست باشه .
دیویژن ۱ خوب بود اما تکراری میشد سریع زودم پلیر بیسش از بین رفت و هرموقع بازی فری میشد یه سریها اضافه میشدن بالاخره .
پول پرستی یوبی هم که دیگه نگم ، سیزن پس AC Origins رو یه بار اف نزد . الکی دیسک ریجن آل خریدیم با هزینه گزاف .

در کل میخوام بگم منم اسپلینترسل میخوام آقا لعنت به این UBI 2 :((
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
یوبی یک زمانی به نظرم یکی از بهترین شرکت های بازی سازی بود با عرضه Splinter cell و POP و Far Cry و Ghost Recon و Rainbow Six Vegas و AC های اولیه اما الان جزو حال بهم زن ترین شرکت های شده که بازی میسازه .

Rainbow Six Vegas کجا Rainbow Six Siege کجا شاید خیلی ها دوست داشته باشن اما به نظر من Rainbow Six Vegas و vegas 2 بهترین نسخه بودن اصلا با Siege حال نکردم .
Splinter cell که به فراموشی سپرده شده .
POP که به فراموشی سپرده شده .
Far Cry کپی پیست شماره دار شده .
AC کپی پیست شماره دار شده .
Ghost Recon ریده دیگه .
Watch Dogs ریده کلا از همون اولین نسخه .


کلا چطور میشه یک نفر این همه IP عالی داشته باشه یک زمانی خوب کار کرده باشه الان اینجوری گند بزنه به همه IP هاش همشه میگفتم فقط از EA بر میاد اما UBI هم برای من رفته کنار EA .
درسته UBI راهش رو گم کرده ولی Siege یکی از بهترین و موفق ترین شوتر های این نسل بوده. من خودم بالای 1500 ساعت پلی تایم دارم با اینکه زیاد بازی انلاین انجام نمیدادم.
یوبی بازی هاش هسته خوبی داره چه از نظر گیم پلی و داستان ولی مشکلش اینه که هیچ وقت تا خر از این پتانسیل استفاده نمیکنه سعی میکنه با لول دیزاین تکراری بیخود بازی هاش رو کش بده.
مثلا Farcry 5 که به نظرم بازی فوق العاده ای بود ولی بازم از پتانسیل بازی استفاده نکرد این همه شخصیت خفن تو بازی داشت ولی 5 خط دیالوگ نداشتن انگار بازی هاشون رو عجله ای میسازن
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
بعد میگن چرا از UBI آنقدر بدت میاد :
Ex-Splinter Cell Director Reportedly Returns to Ubisoft

Fuck UBI اگه این الان برگرشته تا 3 سال دیگه نیمشه انتظار Splinter cell جدید داشته باشیم . :|
این طرف تا همین E3 توی پروفایلش زده بود روی یک پروژه نامعلوم توی Ubi Montreal کار کرده و حالا چطور شد رفت سمت اپیک رو خبر ندارم! اون پروژه هم مربوط به Watch Dogs نبوده تا جایی که اطلاع دارم!
اما اینکه کی قراره Splinter Cell رو ببینیم اصلا معلوم نیست!
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
این طرف تا همین E3 توی پروفایلش زده بود روی یک پروژه نامعلوم توی Ubi Montreal کار کرده و حالا چطور شد رفت سمت اپیک رو خبر ندارم! اون پروژه هم مربوط به Watch Dogs نبوده تا جایی که اطلاع دارم!
اما اینکه کی قراره Splinter Cell رو ببینیم اصلا معلوم نیست!
دقیقا همون چیزیه که منم نگران میکنه چند سالی خبری از IP نیست UBI داره به تمام پروژه ها تا حدودی گند میزنه دوباره یک دفعه خبر های از Splinter Cell میشه ادم نمیدونه باید منظر یک چرت و پرت باشه یا بعد این همه انتظار بازم خبری از بازی نباشه و یا میتونیم یه Splinter Cell خوب ببینیم البته با توجه به UBI الان که داره گند میزنه از یک طرف میخوام بسازه از یک طرف نمیخوام اصلا این وسط گیر کردم خودم هم نمیدونم چی میخوام. :|

اما یک چیز میدونم یه Splinter Cell مثل شماره های 1و2و3 تا حدودی Blacklist میخوام این وسطی که هیچ بازی خوب stealth نداریم.
 
  • Like
Reactions: king of north

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
یه نگاهی به افت بقیه پابلیشرهای ثرد پارتی بزرگ بندازیم، به نظرم یوبی خیلی هم خوب تونسته عمل کنه...
هیچ شرکتی نداریم که خیلی راحت اینقدر آی پی جدید معرفی کنه و به موفقیت برسونه.
یه نگاهی به اکتیویژن بندازید که فقط کالاف و کراش داره میسازه و پول پارو میکنه...کاری هم به نوآوری و تجربیات جدید نداره. حداقل اون EA یه EA Originals داره که از داخلش تجربه های خفنی مثل A Way Out بیرون اومد.
الان یه مثال هم از شرکت های بزرگ ثرد پارتی نمیتونید بزنید که از نظر کیفی و تعداد بازیای خفن و نوآورانه تونسته باشه در حد دوران طلایی خودش باقی بمونه.
الان همه گیر دادن به ip های قدیمی و از یوبی شاکی هستن...در صورتی که اگه همون ip به شکل مدرن احیا بشه اعتراض میکنن که هویتش تغییر کرده و اگه هم بدون تحول ارائه بشه یوبی به تکرار متهم میشه.
بنظرم تنها چیزی که غیر قابل درکه اینه که چرا خبری از ریمن و بازیای یوبی آرت نیست. وگرنه تکوندن خاک آی پی هایی مثل پرینس یا اسپلینتر شاید اولش هیجان انگیز باشه ولی پایان خوشی نداره. امیدوارم بیشتر از همیشه IP جدید ازشون ببینیم. یوبی همیشه واسه نسل جدید و کلا لانچ کنسولا پایه بوده و بازیای عجیب غریبی عرضه کرده!
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یه نگاهی به افت بقیه پابلیشرهای ثرد پارتی بزرگ بندازیم، به نظرم یوبی خیلی هم خوب تونسته عمل کنه...
هیچ شرکتی نداریم که خیلی راحت اینقدر آی پی جدید معرفی کنه و به موفقیت برسونه.
یه نگاهی به اکتیویژن بندازید که فقط کالاف و کراش داره میسازه و پول پارو میکنه...کاری هم به نوآوری و تجربیات جدید نداره. حداقل اون EA یه EA Originals داره که از داخلش تجربه های خفنی مثل A Way Out بیرون اومد.
الان یه مثال هم از شرکت های بزرگ ثرد پارتی نمیتونید بزنید که از نظر کیفی و تعداد بازیای خفن و نوآورانه تونسته باشه در حد دوران طلایی خودش باقی بمونه.
الان همه گیر دادن به ip های قدیمی و از یوبی شاکی هستن...در صورتی که اگه همون ip به شکل مدرن احیا بشه اعتراض میکنن که هویتش تغییر کرده و اگه هم بدون تحول ارائه بشه یوبی به تکرار متهم میشه.
بنظرم تنها چیزی که غیر قابل درکه اینه که چرا خبری از ریمن و بازیای یوبی آرت نیست. وگرنه تکوندن خاک آی پی هایی مثل پرینس یا اسپلینتر شاید اولش هیجان انگیز باشه ولی پایان خوشی نداره. امیدوارم بیشتر از همیشه IP جدید ازشون ببینیم. یوبی همیشه واسه نسل جدید و کلا لانچ کنسولا پایه بوده و بازیای عجیب غریبی عرضه کرده!

چون بقیه افت کردن یعنی یوبی خوب عمل کرده . :|

دقیقا چه IP جدیدی خلق کرده و به موفقیت رسونده ؟ the division ؟ Watch dogs ؟ For Honor ؟

The division که بعد از موفقیت Destiny امد دقیقا همون راه رفت.
Watch dogs دقیقا خواست GTA بعدی باشه و کلی تبلیغات و ... بعدش دیدم چی از آب در امد .
For Honor با متای کلی 78 بازی بدی نیست اما بازی خوب به نظر من که نبوده .
Far cry دقیقا شده AC و ... فقط از دیدگاه اول شخص .
بازی جدیدش Skull and Bones دقیقا یه تیکه جنگ کشتی ها رو از black flag کشیده بیرون همون انلاین کرده .

دقیقا من ریسک عرضه یک بازی جدید و موفق در این عنوان ها نمیبینم نه چیزی تازه بازی موفق که بگم چون بقیه ریدن UBI هم خوب نباشه اشکالی نداره بهش خورده نگیریم بقیه بدتر هستن دقیقا مثل این میمونه بگیم این کشور اقتصادش داره نابود میشه بگیم اشکالی نداره از فلان کشور که بهتریم هنوز .:|

این دقیقا مثل بهونه میمونه الان چون بقیه گند زدن یا بقیه الان خوب نیستن UBI هم اشکالی نداره از بقیه که بهتر مگه مدیریت و ... تمام این شرکت ها یکی ؟ .:|

عرضه بازی خوب و تکرار نشدن IP هاش یعنی شما یک بازی UBI آنجام بدی تو 100تا بازی دیگش نگاه کنی از اثرات اون بازی مبینی به این نمیگن بهتر بودن به این میگن یک فرمول چپوندن تو همه بازی ها.

راجب EAهیچ حرفی ندرارم احمقی که از BF1 به BFV میرسه یا از mass effect میرسه به anthem یا ... بازی دیگه حتی عرضه یه کپی پیست ساده به اسم anthem از عنوان های مثل The division و Destiny نداره ادم در موردش اصلا صحبت نکنه بهتر .

تا شکل مدرن چی معنی کنی Ghost Recon یا The Division یا Far Cry یا Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ؟ دقیقا نظرت به کدوم طرف مدرن ماجراست ؟ بازی وقتی هویت داره و سبک بازی قابل ارتقاع هستش نیازی به همزن ریختن نداره میگی بازی خطی بازی OW کن اما دیگه نمیشه بشه The Division یا Ghost Recon یا .... بازی دیگه .:|

الان Hitman افتضاح شده ؟ تنها مشکلی بزرگی که بازی داره اپیزودیک شدنش هستش . شما نیازی نیست همه بازی ها رو مدرن کنی نیازی نیست همه بازی ها شبیه هم بشن نیازی نیست اگه یک چیزی در یک بازی موفق در بازی دیگه هم اون بیاری که همه بازی هات بشن مثل هم .

پرینس که بخواد بسازه مثل AC با نام پرنس همون نسازه بهتره اما اسپلینتر اصلا قابل مقایسه با POP نیست . UBI تو همون IP های قدیمیش مونده IP جدید پیش کش کمتر به بقیه بازی هاش گند بزنه .

الان WD جدید دقیقا چیه کسی فهمیده داستان بازی چیه ؟ بازی قراره چی باشه داخل بازی فقط میتونی شخصیت عوض کنی تریلر هاش هم که چنگی به دل نمیزنه هیچ امیدی بهش نیست .

این وسط یک بازی موفق خوب داشته که ملت ازش راضی هستن Tom Clancy's Rainbow Six تازه بازم به من حال نمیده چون چقدر میخوای هی بری تو یه خونه کمپ کنی ملت بیان تو بیای ملت بکشی بازی برای 2015 الان 2020 ایم دیگه .:|


در کل اینکه شرکت های دیگه دوران اوجشون نیستن دلیل نداره که چون UBI ازشون برای چندتا بازی بهتر پس اشکالی نداره بهش گیر ندیم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر