یامائوچی کار کردن بر روی GT6 را تایید کرد

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
رئیس استدیوی Polyphony Digital جناب اقای یامائوچی تایید کرد که انها در حال کار کردن بر روی GT6 هستند پس موتورهای خود را گرم کنید.

GT5-1101.jpg


در طی صحبت هایی که اقای یامائوچی با IGN داشتند،یامائوچی گفت:
"البته که ما در حال کار کردن بر روی GT6 هستیم.چیزهایی وجود دارد که ما نمی توانیم انها رو بصورت DLC در GT5 بیاوریم پس مشخص است که ما می خواهیم انها را نگه داریم برای عنوان بعدی خودمان".
به گفته ی او"مواردی که ما هنوز می توانیم به صورت DLC تهیه کنیم،این کار را خواهیم کرد به خاطر اینکه این یک بازار کاملا متفاوت است"
در حالی که بازی به صورت رسمی معرفی نشود،بازیکنان همچنان می توانند منتظر وسایل نقلیه جدید به صورت DLC هایی باشند که هر دو ماه در میان خواهد آمد.
همچنین یامائوچی از طرفداران بازی خواست که در مورد محتوا اینده بازی که می آید نظر خود را به انها بگویند.
یامائوچی افزود:"کاری که ما الان می خواهیم بکنیم کاملا به ریکشن بازیکنان بستگی دارد به خاطر اینکه این اولین DLC ما خواهد بود.ما فیدبک های مشتریان خودمون را خواهیم گرفت و خواهیم فهمید چطور روی کاری که می خواهیم انجام دهیم تاثیر خواهد گذاشت."

منبع
 

Pouria0

کاربر سایت
Oct 13, 2011
40
صد در صد واسه نسل بعد عرضه میشه. یادم نمیره که موقع عرضه ی GT5 یامائوچی میگفت که قدرت ps3 برای بازی اون کافی نبوده. حالا وای به حال GT6.
 

SHePArd

کاربر سایت
Mar 7, 2010
1,549
نام
کاماندر شپارد A.K.A آوسام
امیدوارم این دفعه مدت زیادی کارشو طول نده . یکم ول خرجی کنه 4 تا نیروی بیشتر استخدام کنه .
آریا؟ازت انتظار نداشتمx_x
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
سه سال اول فقط میرن معبد دعا میکنن تا قدرت لازم رو از خدایان بگیرن یکسال بعدشم فقط یوگا کار میکنن تا تمرکز لازم رو بدست بیارن و دیگه به امید خدا از سال پنجم شروع به ساخت بازی میکنن..
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
خدا کنه اگه دارن میسازنش حداقل یه بازی بسازن که در حد اسم این سری باشه نه اینکه بعد از 5 .6 سال تبلیغ و... یه بازی نصف و نیمه که نصف ماشینا و پیستاشم کیفیت درست و حسابی ندارن تحویل مردم بدن
 

S.z.a.r

کاربر سایت
Jul 21, 2011
184
نام
زیــنــب
GT6 قراره چیزهایی به بازی اضافه کنه که نمیشه به عنوان DLC بیرون داد؟ مگه چه قدر میخواد اضافات داشته باشه که یه بازی مستقل ازش در بیاد؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر