barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,724
نام
nucky thompson
در حین تماشایی سریال مد من، می گفتم که چه قدر ویژگی های شخصیتی دان دریپر و تونی سوپرانو شبیه هم هستند. هر دو گذشته ای دارند که دوست ندارند هرگز به خاطر بیاورند، هر دو افرادی هستند که هم می خواهند رضایت خانواده را جذب کنند و هم محل کارشون و هر دو بیش از حد زن باز و مغرور. البته وجه مشترک هر دو شخصیت فردی با نام متیو واینر که یکی از نویسندگان ارشد سریال بوده و همون زمان هم مد من رو می نوشته. پیرامون LGBTQ باید بگم که سریال کاملا آنتی هست و یکی از شخصیت های فرعی رو سر همین مسئله دهنش رو سرویس می کنن!
چقدر هم اون چند اپیزود خوب بودن. اون بحث کمیک بین کاراکترا درباره این موضوع و موقعیت هایی که پیش اومده بود . واقعا خدا رو شکر که یک 12 13 سالی قبل ساخته شده بود وگرنه الان سرویسشون می کردن که چرا این طوری نشون دادین . هرچند در پایان همچنان حالی حمایت گونه و سمپاتیک داشت .
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,106
نام
پویان
سلام
آقا من فصل یک و دو رو به زجر دیدم!
بااینکه خیلی با شخصیت اصلیش حال میکنم،
ولی
اونجوری که باید نتونستم با کلیت سریال ارتباط برقرار کنم!
فصول بعدیش هم به همین روال هست یا می‌تونه سر ذوق بیارتمون!؟
من فصل اول رو تابستون 97 دیدم و فصل دوم رو تابستون 98 نصفه دیدم! جفتش چون سرم شلوغ بود و فرصت نمیکردم ببینم.
از وسطای اردیبهشت 99 شروع کردم از همون ادامه فصل دو دیدن، چون دقیق یادم بود، کجا ولش کردم.
و آقا چه سریالی!
ببین حتما؛ از فصل سوم واقعا جذاب میشه.
نمدونم اشتراکم با این تاپیک چه مرگش شده که دیگه نتیفیکیشن نمیاد :D

منم چند روز پیش اتفاقا تموم کردم واقعا تجربه متفاوتی بود.
موقعی که درگیرشی نمیفهمی اما الان که چند روز گذشته اینقد دلم تنگ شده تو یوتیوب دارم کلیپای چند دقیقه ای ازش میبینم، خداوکیلی فقط دو دقیقه جر و بحث تونی با کارملا به نصف درامای این دهه میرزه اینقد که همه چی دقیق و رئال ساخته شده.
شخصیت تونی و بازیگرش جیمز گاندولفینی قشنگ برام رفتن تاپ 3، تونی بنظرم یکی از سخت ترین شخصیتا واسه یک بازیگر هست که گاندولفینی اینقد ترکیب یک پدر دلسوز - آدم عصبانی - ماب باس رو در آورده آدم پشماش فر میخوره :D تا وسطای سریال عکساشو میدیدم میگفتم چقد خوب مونده از اون زمان پیر نشده که بعد تازه فهمیدم فوت شده واقعا استعداد عجیبی بود :(

فقط خداروشکر میکنم سریال قدیمی هست و خیلی وقته تموم شده، اگه الان در حال پخش میبود نتفلیکس داشت رو سیزن 15 ـش کار میکرد که نصف کارکترا LGBTQ شده بودن، زنای سریال هم فمنیست بودنو مردا رو با شلاق میزدن :-"
گاندولفینی تو تاپ های منم رفت! چه بازیگری واقعا!
و من هم دارم کلیپ نگاه میکنم این چند روزه!
این کلیپ رو ببیند و از موسیقی جذابش لذت ببرید. این یکی اسپویل نداره و با خیال راحت همه میتونند ببینند.



این کلیپای دوم و سوم، اسپویل زیاد داره و فقط اونایی که سریال رو تموم کردن، ببینند.



---
من مینی سریال پنج قسمته Mildred Pierce رو با کیفیت 720p x265 میخوام. تو نت گشتم؛ تنها دو تا سایت Imovie-DL و 30nama این سریال رو با این کیفیت دارند.
من خودم 30nama اکانت دارم و پریروز اشتراکم تموم شد؛ و نمیصرفه برای 5 تا لینک دوباره اشتراک بخرم.
از دوستان اگه کسی تو این دو تا سایت اشتراک فعال داره و میتونه لینک دانلود به من برسونه، ممنون میشم خصوصی پیام بده.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
دیدم بحث سوپرانوز شد، منم نظرمو بگم که ۳ تا سریال برکینگ بد، سوپرانوز و وایر که از نظر جنس درام شباهت هایی هم با هم دارن، با اختلاف بهترین ساخته های تلوزیون هستن. :D
(ضمن احترام به مستر روبات و هانیبال و ۴ فصل اول گات و ...)
برکینگ بد که شاهکار ابدی تلوزیون هستش رو همه دیدن و اگه ازش خوشتون اومد، توصیه میکنم هر ۲ تای دیگه رو هم ببینید که برا دوران "پیش از لاست" سریال های تلوزیونی هستن و برا همینم متاسفانه نسبتا کمتر شناخته شده ان بین کاربرای ایرانی.
 

d.a.r.i.u.s.h

کاربر سایت
Jan 19, 2019
103
من 1 فصل دیدم جالب بود ولی شنیدم رفته رفته افت میکنه
تا کجا نگاه کردی؟

تا آخر فصل دو ... نمره های IMDB همه قسمت هاش رو دیدم ، فقط تو فصل آخر دو سه قسمت داره که نمره های پایینی گرفته وگرنه بیشتر اپیزودها نمره های خیلی بالایی گرفته ... اکثر سریال ها رفته رفته افت میکنن به جز چند تا سریال مثل برکینگ بد که همه فصل ها شاهکار هستن ... تو مایه های سریال پاور حتما سریال sons f anarchy رو اگه ندیدی ببین .
 
  • Like
Reactions: VENOMEM

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,624
نام
iMAN
به بهانه نزدیک شدن به ریلیز فصل آخر Dark ، :((:((=(( دوباره دارم میبینم از اول که به قول معروف « آنچه گذشت... » اساسی داشته باشم. لامصب چیه ... بار دومم جذابه....مغر آدم دود میشه... Well Done...!!!!
کلا مقوله زمان و سفر در زمان و تناقض و... مسائلیه که مغز آدمو خیلی درگیر میکنه... حتی از هر نظر و زاویه و دید و سلیقه که بش نگاه کنی ..!!!
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
دیدم بحث سوپرانوز شد، منم نظرمو بگم که ۳ تا سریال برکینگ بد، سوپرانوز و وایر که از نظر جنس درام شباهت هایی هم با هم دارن، با اختلاف بهترین ساخته های تلوزیون هستن. :D
(ضمن احترام به مستر روبات و هانیبال و ۴ فصل اول گات و ...)
برکینگ بد که شاهکار ابدی تلوزیون هستش رو همه دیدن و اگه ازش خوشتون اومد، توصیه میکنم هر ۲ تای دیگه رو هم ببینید که برا دوران "پیش از لاست" سریال های تلوزیونی هستن و برا همینم متاسفانه نسبتا کمتر شناخته شده ان بین کاربرای ایرانی.

1. شباهتی به جز تکیه بر "دنیای جرم و جنایت زیر زمینی" و "همزمان بودن پخششان از شبکه HBO"، شباهتی بین سوپرانوها و وایر نیست. هر دو سریال کمک بسزایی در تاثیر گذاری بر سناریو نویسی سریال گذاشتند. سوپرانو بسیار شخصیت محور است و به قول یک مدرس، تیپ شخصیت تونی و حوادثی که محور این شخصیت رخ می دهد؛ Depth هستند. در طول شش فصل، انواعی از ویژگی های اخلاقی ورفتاری تونی می بینیم که این خصلت های شخصیتی اش بر کارکرد قصه تاثیر می گذارند. وایر در نگاه اول به نظر می رسد که قرار است داستان حول محور مک نالتی باشد ولی رفته رفته قصه گسترده شده و کل جامعه را در برمی گیرد. این در بخش Breadth قرار دارد. در فصل چهارم سریال وایر چنین موردی به اوج خود می رسد. بریکینگ بد شایسته ترین مثال Depth و بهترین نمونه پسا سوپرانو است ولی خیلی کم سریالی پس از وایر ساخته شده که دیدگاه کلیتی به قضایا داشته باشد. GOT تا حدودی موفق شد ولی کم و کاستی های فصل های پایانی، هسته روایی را از دست داد و شنیده ام The Expanse آمازون هم در همین راستا است.

2. متاسفانه قضیه برعکس شده و خیلی ها رو می شناسم که سوپرانوها و (و اندکی وایر ) را دیده اند ولی لاست را ندیدند. (من خودم فقط فصل اول لاست را دیدم!) دیگه اینقدر دسترسی به منابع تولید محتوا پیرامون برترین سریال های تاریخ در سایت های ایرانی و خارجی زیاد هست که بعید به نظر برسد مخاطب از بین آن ها سوپرانو را انتخاب نکند. همین تاپیک یکهو در فوران سوپرانو قرار گرفت.
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,477
نام
آرش
از اپیزود دهم فصل دوم به بعد تویین پیکس، تویین پیکس سابق نیست؟
بعد از اون راز مهمی که آشکار شد و بسته شدن اون قضیه، فصل دو با افت وحشتناکی مواجه میشه. «ویندوم اِرل» با اختلاف نچسب‌ترین و مضخرف‌ترین شخصیت این سریالـه. قسمت‌های بعدی رو تحمل کن تا با دیدن «Twin Peaks: The Return» به اوج لذت روحی و روانی برسی :D


پ.ن: «Twin Peaks: Fire Walk with Me» و «Twin Peaks: The Missing Pieces» رو هم حتما ببین. بذر یک سری از مسائل مهم در «Twin Peaks: The Return»، در این دو فیلم کاشته میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر