barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,723
نام
nucky thompson
punisher هم پخش شد و پرونده سریال های مارول نتفلیکس بسته شد . هنوز هم مشخص نیست چرا این سریال ها باید تموم بشن . در حالیکه واقعا عالی بودن . حتی سریال های ضعیفشون مثل آیرون فیست هم میشد تحمل کرد مسلما امتیاز پایین سریال هایی مثل پانیشر دلیل کنسلی نمی تونه باشه وگرنه سریال هایی مثل واکینگ دد تا الان به خاطرات پیوسته بودن . فصل دوم پانیشر نسبت به فصل اولش نکات قوت و ضعف هایی داشت . مهم ترین نکته قوت اش حذف اون شعار های گل درشت بود که در فصل اول وجود داشت. به خاطر همزمان شدن ساخت و پخشش با حادثه تیر اندازی خونین . و البته اپیزود های هرز هم داشت . مثل اپیزود ها و خرده پیرنگ های مربوط به سربازان از جنگ برگشته و تاثیری که خشونت جنگ بر زندگی اشون گذاشته بود . این فصل اپیزود هرز نداره . هرچند یک سری خرده پیرنگ ها داره که می تونستن مدتش رو کمتر کنن . ولی در کل اپیزودی نبود که حس کنم اضافیه یا داستان از خط اصلی اش خارج شده . البته خشونت فانتزی اثر تا حدی کم شده ولی هنوز به ریشه هاش پایداره . در این فصل کاراکتر فرانک کسل دارای بعد احساسی بیشتری شده ولی از خشونت و وحشی گری اش کم نشده . این بعد احساسی با ورود کاراکتر نسبتا جذاب ایمی به سریال تزریق شده. کاراکتری که کنش و واکنش اش با کسل جذاب از آب در اومده و جای خالی کاراکتر را پر می کند . اکشن و خشونت سریال همنچنان بالاست و کاملا لذت بخش . درگیری با سلاح های مختلف در اپیزود ها وجود داره که برای طرفداران این کاراکتر به خصوص افرادی که بازی اش رو بازی کردن لذت بخشه . مشکل اصلی سریال مشکلیه که میشه گفت بعد از فصل دوم دردویل تو اکثر سریال های مارول وجود داشت . مشکل وجود یک ضدقهرمان جذاب .
به ظاهر ضد قهرمان اصلی داستان بیلی روسوئه . کاراکتری که در فصل اول هم حضور داشت . و با این که کاراکتر رو اعصاب و باهوشی بود ولی اصلا نمی شد به عنوان یک ویلن جذاب حسابش کرد . اپیزود آخر فصل قبل هم مهر تاییدی بود که قراره این کاراکتر در فصل بعدی بیشتر حضور داشته باشه . چراکه تبدیل به یکی از مهم ترین ویلن های داستان های پانیشر شده بود . از همان زمانی که دیزاین کاراکتر در این فصل به واسطه ی عکس های پشت صحنه مشخص شد میشد حدس زد که خیلی هم قرار نیست خوب از آب دربیاد . این کاراکتر در کمیک بوک ها صورتی داغون و کریه داشت ( در سومین فیلم پانیشر یا به عبارتی دومین فیلم زیرا اولین اقتباس از این کاراکتر بسیار قدیمی و تقریبا فراموش شده است , punisher warzone این کاراکتر از چهره ای قابل قبول تر برخوردار بود و بیشتر به کمیک بوک ها وفادار بود ) اما در سریال ظاهرش خیلی ساده و معمولی بود و زخم های صورتش فقط کمی از ظاهر کلی پانیشر در اکثر قسمت های سریال که صورتش به علت زد و خورد های فراوان زخمی بود , آسیب دیده بود . پس از پخش سریال کاملا مشخصه که این کاراکتر نه فقط از ظاهر بلکه به صورت کلی هم نشانی از یکی از ویلن های خفن سریال نداره . ابهت کاراکتر رو خیلی پایین آورده بودن و بیشتر به یک بچه ننه نغ نغو شبیه بود و خرده پیرنگ روان پزشک هم خیلی بیش از حد کش داده شد. درر مقابل سریال یک ویلین دیگه داشت که به ظاهر نسبت به بیلی فرعی حساب میشه ولی خیلی خیلی بهتر از اون بود . جانی یا واعظ . کاراکتر جذاب و خون سردی که هرچی می گذشت بیننده بیشتر در عین این که ازش متنفر میشد براش جذاب میشد . کاراکتری که آروم آروم پا به پای قهرمان داستان جلو می رفت تا به سرانجام جذاب و کمی غیر قابل پیشبینی اش برسه .
سریال طوری تموم نمیشه که آدم حس کنه سریال نصفه مونده . روایت کلی فصل رو به سر انجام می رسونه . طوری تموم میشه که راه برای بازگشتش باشه . و البته به گونه ای هم هست که اگه بخوان از نو بسازن هم مشکلی پیش نمیاد مگر اینکه کلا بخوان از نو یک اریجین دیگه براش تعریف کنن . سریال لذت بخش و جذابیه که دیدنش به همه به خصوص کمیک بازا پیشنهاد میشه . امیدوارم ادامه اش رو بسازن هرچند بعیده . شاید پانیشر رو بشه بدشانس ترین کاراکتر تو مارول دونست . بارها و بارها ازش اقتباس ساخته شده . که اکثرا با اقبال روبرو نشدن . پانیشر برنتال از این نظر موقق بود و اقبال طرفداران رو به همراه داشت . که اون رو هم سازنده ها کنسل کردن . تا الان میشه گفت بهترین پانیشر اقتباسی بود . وقتشه که one batch ,two batch , penny and dime رو بگیم و با فرانک و اقتباس های جذاب نتفلیکس خداحافظی کنیم .
 

Amin n

کاربر سایت
Oct 16, 2018
58
تو قسمت 20 فصل چهارم آلفرد یه پسر بچه هست ولی قسمت 1 فصل 5 میبنیم چند سالی بزرگ شده یعنی بازیگرش عوض شده این رو میشه ایراد گرفت به سریال یا یه روال طبیعی هست؟ اخه چجوری یهو این همه بزرگ شد کود دادن بهش؟
این عکس ها رو مقایسه کنید



و یه مورد دیگه که باید اشاره کنم استفاده از یه بازیگر تو دو تا نقش مختلف هست یکی قسمت 1 فصل چهار کاراکتر اریک و نقش دومش فصل 5 فکر کنم قسمت 6 کاراکتر ساکون.... این چطور قابل توجیه هست؟ تو سریال های دیگه هم همچین چیزی بوده؟

 
  • Like
Reactions: Radiance

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,603
نام
Leo Fitz
شبکه آی فیلم سریال آنام رو داره بازپخش میکنه
حالا کاری ندارم خیلیا میگن سریالای تلوزیون در حال حاضر آبکی و کم کیفیته
خودمم نظری ندارم چون چندین ساله سریالی از تلوزیون ندیدم ولی...

رابطه مادر و دختری سریال آنام چقدر قشنگ بود
موقعی که مارال میره کنار تک درخت تو دلش با دخترش خداحافظی میکنه و اون فلش بک هایی که از گذشتش نشون میدن جگرم رو آتیش زد،بغض کردم نزدیک بود گریم بگیره!
 

Whitebeard

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,382
نام
علی
فصل سوم High Maintnance چقدر شروع خوبی داشت. هرچیزی که از این سریال انتظار میره. یادم نیست کدوم یکی از دوستان اینجا معرفی کرد، ولی شدیدا ممنونشم:D
 
  • Like
Reactions: REZA TAEL

solid_hooman

کاربر سایت
Nov 2, 2006
601
نام
Hoomaan
تو قسمت 20 فصل چهارم آلفرد یه پسر بچه هست ولی قسمت 1 فصل 5 میبنیم چند سالی بزرگ شده یعنی بازیگرش عوض شده این رو میشه ایراد گرفت به سریال یا یه روال طبیعی هست؟ اخه چجوری یهو این همه بزرگ شد کود دادن بهش؟
این عکس ها رو مقایسه کنید



و یه مورد دیگه که باید اشاره کنم استفاده از یه بازیگر تو دو تا نقش مختلف هست یکی قسمت 1 فصل چهار کاراکتر اریک و نقش دومش فصل 5 فکر کنم قسمت 6 کاراکتر ساکون.... این چطور قابل توجیه هست؟ تو سریال های دیگه هم همچین چیزی بوده؟

در رابطه با عکس اول و در واقع کل وقایع سریال تو خیلی جاها تایم لاین به صورت موازی جلو نمیره با توجه به لوکیشن های مختلف از انگلیس تا اسکاندیناوی تا حدودی قابل توجیح هست نمونه بارزش سفر بیورون به افریقا و برگشتش بود اما منم قبول دارم نحوه روایت که یهو تو یه قسمت مثلا طرف زبون انگلیسی یاد میگیره یا همین شخصیت ها که بزرگ میشن تو نیم ساعت :D یه ذره سرسری ساخته شده
موضوع دوم هم من دقت نکرده بودم الان گفتی رفتم چک کردم جالب بود باید یه سرچ بزنم ببینم سریال دیگه هم اینکار رو کرده یا نه
 
  • Like
Reactions: Amin n

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
سیزن جدید پانیشر به حدی ضعیف بود که باورم نمی‌شد.:D سیزن قبلی نقاط ضعف زیادی داشت ولی اقلاً نویسندگی بدی نداشت، شخصیتا معنی می‌دادن.:D این سیزن ولی خیلی همه چی هردمبیلی بود.
 

porfesor

کاربر سایت
Jan 30, 2013
2,486
نام
Farhad
چرا اینجا کسی در مورد فصل سوم True Detective حرفی نمی زنه؟!:D ما که خیلی خوشمون اومد ازش\m/ به شدت به طرفداران فصل اول پیشنهاد می کنم که ببیننش:D
ما نگاه میکنیم و بسی خوشمان آمده:Dفقط موندم چطور فصل دوم به این داغونی بود درصورتی که تیم ماهرین:|
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,106
نام
پویان
الان قسمت اول فصل دوم پانیشر رو دیدم.
40 دقیقه اول قسمت خیلی حوصله سر بر بود!
دیالوگا رو میتونستم حدس بزنم، از بس سطحی و کلیشه ای نوشته شده بودن!
تو n تا فیلم وسریال دیده بودم اینجور دیالوگا رو.
ولی 20 دقیقه آخر، اکشن خوبی داشت.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
آخرین ویرایش:

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
این رزیدنت اویلی که قراره ساخته بشه با اون رزیدنت اویلی که کنسل شد و فکر کنم یه Arklay داخل اسمش بود ربطی ندارن یعنی؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر