Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
قطعا و حتما اپیزود 4 فصل 2 The Handmaid's tale جزو سه اپیزود برتر کل سریال بود
همه چی بالاترین سطح خودش بود. کارگردانی صحنه ها و فیلم برداری عالی بود. قاب بندی ها در حد فیلمای اسکاری بوذ رسما
موسیقی آخر اپیزود هم که کارو تموم کرد.
شت عجب سریالیه:| همین جور پیش بره از فصل اولشم میزنه جلو
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
1o93_13.png


عکس لود نشد! متاکریتیک هم فیلتر کردند.

خب اینم فصل دوم 13 Reasons Why که به دید منتقدان چندان خوش نیامده است؛ برخی موافق بودند که شخصیت ها پردازی به شدت توی این فصل بد بوده و قصه در واقع بی خود و بی جهت کش داده شده. حالا تا فردا صبر کنیم تا این نمره به رنگ سبز خودشو میرسه یا شاید تا حد قرمز هم پیش بره. چون سه چهار تا نقد منفی با نمرات 2 یا 3 هم داشته.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
فصل یک تا سه عالی بود ولی فصل ۴ افت محسوسی داشت، فصل جدیدش از چهار هم بدتره؟
من هنوز ندیدم، بدون ارلیک باکمن هم اصلا حال نمیده:D
بنظرم بهتر شد ارلیک رفت :D قشنگ سیزن قبلشو میدیدی مشخص بود دارن زوری جاش میدن داخل داستان اصلا تاثیر خاصی نداشت تو سریال، شخصیتش عالی بود البته :D
این فصلم هنوز کامل ندیدم ولی تا اینجایی که دیدم از فصل 4 بهتر بوده، فصل 4 خیلی میزد تو خاکی دیگه بعضی جاهاش، این فصل موضوعاش دوباره شده مثل فصلای قدیم.
 
  • Like
Reactions: sajjad++

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
152662629525380606-750x500.jpg


شبکه Epix دستور ساخت سریالی به نام «پنی ورث» (Pennyworth) را داده که پیش درآمدی از دنیای بتمن است که بر روی زندگی خدمتکار بروس وین و پدر جایگزینش، آلفرد پنی ورث تمرکز دارد.

بخش تلویزیونی شرکت برادان وارنر و تهیه کنندگان سریال «گاتهام» (Gotham)، «برونو هلر» (Bruno Heller) و «دنی کانون» (Danny Cannon) که این سریال را برای شبکه «اپیکس» (Epix) می سازند، داستان شخصیت پنی ورث را شرح خواهد داد که عضو سابق نیروی ویژه ای بوده است که اکنون در لندن زندگی می کند و برای پدر بروس وین، توماس وین، کار می کند. سریال به طور مستقیم با سریال «گاتهام» ارتباط ندارد که «شان پرتوی» (Sean Pertwee) نقش پنی ورث را بازی می کرد اما کاراکتر در مسیر جدیدی در این سریال قرار خواهد گرفت.

«مایکل رایت» (Michael Wright) مدیر شبکه Epix در مورد سریال این گونه می گوید:

به عنوان طرفداران واقعی این شخصیت های کلاسیک دنیای DC و هم چنین برونو هلر و دنی کانون فوق العاده با استعداد، ما بیشتر از این نمی توانیم هیجان زده بشویم که این سریال توسط این شبکه ساخته می شود. ما منتظر کار با برونو و دنی در کنار پیتر روث، سوزان راونر و برت پاول و تیم وارنر هوایرزن بر روی این داستان شگفت انگیز هستیم.

فصل نهایی گاتهام در 13 قسمت سال آینده از شبکه فاکس پخش می شود.
 
  • Like
Reactions: arash1996

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
یکی از نکات برتر The Handmaids Tale موسیقی متن مینیمال ـشه که دقیقا اون حس Dystopia ـی رو القا میکنه
---
پیشنهاد میکنم Barry از HBO رو حتما ببینید ، یکی از خاص ترین و متفاوت ترین سریال هایی که دیدم ، به جرئت یتونم بگم مثلش نیست .
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
Arrested Development به خصوص دو فصل اولش خیلی خوبن.:D در کنار Seinfeld بهترین کمدی هست که دیدم.:D فصل سوم هم خیلی خوبه ولی نه در حد دو فصل اول، فصل چهارم نصفش معمولیه نصفش خوب.:D با توجه به این که فصل پنجمش همین ۲ هفته دیگه میاد پیشنهاد میکنم ببینید.:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر