Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
خب بالاخره دلم اومد که تموم کنم سریالو. واقعا فصل 4 به مراتب کیفیتش از فصلای دیگه یه سر و گردن بالاتر بود
البته ناگفته نماند یه سری پلات هول داشت مثلا چرا وقتی تامی با پالی نقشه کشیده بودن که انگار پالی داره خیانت میکنه، چرا بجز تامی هیچکس اونجا نبود که ترتیب لوکا و آدماشو بده؟ خود تامی 3 تاشونو کشت!
ولی روند داستانی کلی و نحوه پیشرفت تامی منو یاد فرانک آندروود تو House of Cards انداخت :D
قسمت مربوط به آرتور هم اگه یکم دقت میکردین به نحوه کارگردانی سکانس ها میشد فهمید که زندست چون مثلا توی اون کالسکه ای که سوزوندن رو نشون نداد، در صورتی که برای جان نشون دادند.
به نظرتون فصل بعد چطوری رقم میخوره؟ الان تامی واقعا نماینده حذب کارگر شده؟ :| در مورد لاو اینترستشم بعد گریس واقعا هیچ ایده ای ندارم که کیه یا هدفش چیه کلا از اونور با May لاس میزنه از اینور با لیزی بچه دار میشه و از جسی سو استفاده میکنه :))
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,363
نام
Majid
سلام
کسی که از office us خوشش اومده چه سریالی بهش پیشنهاد میشه از همون جنس شوخی ها؟
نمیدونم Parks and Receration ـو دیدی یا نه، میشه گفت کامل تو فاز آفیس هست تنها فرقش اینه که این سیاسی تر هست و بخش رمانتیکش کمتره و کلا جدی نمیشه زیاد، از اتفاقات سریال که توی محیط اداری میوفته بگیر تا حرف زدن کارکترا جلوی دوربین مثل آفیسه، Creator ـشم Greg Daniels هست که سازنده آفیسه.
من که از عشاق آفیسم خیلی لذت بردم با اینکه هنوز آفیسو بیشتر دوس دارم ولی کارکترای این برام جذاب تر بود (مایکل اسکات البته رو چشم ما جا داره :D) و یک نکته مثبتی که نسبت به آفیس داره اینه که گند نمیزنن به سریال توی دو فصل آخر، تا آخر خوب پیش میره.
 

ROBBIE-WILLIAMS

کاربر سایت
Sep 9, 2007
89
سلام
ممنون از دوستانی که اینجا از Peaky Blinders تعریف کردن. :)>-
فصل اول رو دیدم و جذاب پیش میره.

و اگر می دونستم ساندتراک سری اینقدر روی Nick Cave تمرکز داره با انگیزه ای چندین برابر سراغش می رفتم. سورپرایز جالبی واسم بود. (قسمت چهارم از Tom Waits و ترک Clap Hands هم انتخاب موسیقی داشتیم. به به داشت! :>)
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,485
نام
سپهر
فصل پنجم Bosch زیاد مثل فصل چهارمش چندان جذاب نبود. بیشتر پرونده جنایی اش شبیه فصل سوم بود و آنتاگونیست در ضمن این که بازیگرش معروف بود، حضور کاملی در این فصل نداشت. البته خیلی خوب برای فصل بعد چند سرنخ گذاشت که آن سرنخ ها می تواند فصل بعدی را جذاب کند. بی شک سریال آندرریتی است. تصور غلطی ایجاد شده که سریال شبیه Wire است. بیشتر Bosch می تواند نمونه پلیسی 24 باشد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر