Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
دو قسمت رو ديدم ...كار زيبايي هست اما ناخوداگاه با اثر سينمايي مقايسش ميكنم و بنظرم به اون خوبي نيست ( خصوصا جاي خالي جيم كري خيلي احساس ميشه) هرچند بودلر ها به نسبت خوب هستند اما جو اندوه بار، كلام محزون و محيط خاكستري بسيار دلپذيري داره ، يكجورايي اصلا ارامش بخشه
من که کتابشو خونده م بنظرم از فیلم ش بهتره مجموعا.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
وایکینگز عجب اپیزودی بود، به شخصه خیلی راضی بودم با اینکه یکم کشش دادن ولی خب انتظار یک فینال عالی میره.
آیوار خودشو نشون داد بالاخره، واقعا شخصیت شاخی هست بازیگرشم خیلی خوبه و به نقشش میخوره.
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
The_Walking_Dead_title_card.jpg
مدت زمان سه قسمت بعدی فصل 7 سریال The Walking Dead افزایش یافت.

بدون شک علاقمندان فصل هفت سریال The Walking Dead از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد که شبکه AMC مدت زمان سه قسمت بعدی این مجموعه را افزایش داده است. طبق خبر آمده در سایت ComicBook، قسمت Rock In The Road این فصل 73 دقیقه کامل خواهد بود و از 9 شب تا 10:13 پخش خواهد شد. قسمت 10 این فصل نیز 66 دقیقه در نظر گرفته شده، درحالیکه قسمت 11، 68 دقیقه است.در ادامه خبر با بازی‌سنتر همراه باشید.

پخش نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead از تاریخ 12 فوریه (24 بهمن) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. 10.58 میلیون نفر بیننده قسمت پایانی نیم فصل اول فصل هفتم این سریال بوده اند که کمترین آمار تعداد بیننده در بین قسمت‌های پایانی نیم فصل اول سریال The Walking Dead از سال 2012 است.

شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد.


لینک منبع
 

Chaosboil

کاربر سایت
Feb 3, 2016
71
با وجود اینکه سیزن چهارم وایکینگ ها بعضا به کشدار بودن متهم شده اما واسه یکی مثل من که با روح این سریال همراه شده گذر زمان چندان بچشم نمیاد!
مثلا یکی از همین side questـاش که در این فصل اضافه شده و زدن بیورن به wild یکی از بهترین و پرمغزترین صحنه هایی بود که خودش قابلیت تبدیل به یه فیلم مستقل رو داشت!
و همینطور مرگ راگنار... هرچقدر ضعیف شدن و در نهایت شکست شاه راگنار برام تو مخی بود اما اون مرگ حماسی و معنی دار... همه چی رو عوض کرد. همون اپیزود میتونه خودش یه inspiration برای زندگی یه مخاطب باشه.
همینطور کلیت این سریال که بر اثر یکی از مهمترین و حساس ترین حوادث تاریخ اروپاست کم از یک مستند نداره. و بسیار از لحاظ بررسی ایدئولوژی نژادی آریایی میتونه کمک کنه. باید بگم تیم بسیار قوی پشت این سریال ـه که هدفشون فراتر از صرفا یک سرگرمی بوده. وقتی از روح حاکم بر سریال صحبت میکنم منظورم پاگانیسم هست. هرچندکه این سریال از اینها هم فراتر میره و بحدی شخصیت ها رو عمیق و خاکستری و باورپذیر کار کرده که حتی صمیمیت بین راگنار و اتلستن غیرواقعی بنظر نمیرسه. یک فیلسوف اروپایی درجایی میگه تنها یک مسیحی واقعی وجود داشت که اونهم بر سر صلیب جان داد. (منظور خود مسیح) اما بنظر میرسه ما باید اتلستن رو هم به عنوان دومین به لیست اضافه کنیم!
وایکینگ ها واقعا جای بحث بیشتری داره که در این فروم مجالش نیست...

بسیاری چه دیر می میرند و اندکی چه زود!

اما «به هنگام بمیر» آموزه ای است هنوز با طنینی ناآشنا. به هنگام بمیر؛ زرتشت چنین می آموزاند. به راستی آن که به هنگام زندگی نمی کند، چگونه به هنگام تواند مُرد؟ مرگِ کمال بخش را به شما نشان می دهم که بازماندگان را نویدی است؛ آن که کمال یافته است، فاتحانه به مرگِ خویش می میرد در میانِ حلقه ای از امیدواران و نوید بخشان چنین مردن آموخت باید.

چنین مرگی بهترین مرگ است.

مرگ با عظمتِ دیگر، مرگ در کارزار است و فدا کردنِ جانی بزرگ. مرگِ خود را به شما سفارش می کنم، مرگِ خود خواسته را که از آن رو به من روی می کند که من آن را خواسته ام.

چنین گفت زرتشت - فردریش ویلیهم نیچه
 
آخرین ویرایش:

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
دو فصل house of cards رو دیدم.فوق العاده است.نکته قابل توجه سریال این هست که نمیخواد با شوک های داستانی سریال رو پیش ببره.بلکه وقایع سریال بیشتر براساس نبوغ کارکترها و اتفاقات منطقی رخ میده.نت فلیکس عجب سریالهایی میسازه.دمش گرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر