arash20050

کاربر سایت
Nov 27, 2009
113
نام
aRaSh

اقایون نمیدونم اینجا گفتم یا نه ولی Atlanta رو اصلا و ابدا از دست ندید. یه کمدی فوق العاده و با کلاس از Donald Glover که خیلی زیبا و هوشمندانه به مسائل میپردازه و طنز فوق العاده ملوس و بامزه ای داره، یه تشکر ویژه باید از FX کرد که انقدر به سریال های کمدی روی خوش نشون میده و نتیجه رو هم داره میبینه و عملا شده پایگاه سریال های کمدی با کیفیت.
قسمت 7 سریال یکی از بهترین اپیزود هایی بود که به شخصه در تمامی سریال های کمدی دیدم، هرچند قسمت 5 هم بی نظیر بود و کلا هر قسمت یکی از یکی بهتر. کاراکتر اضافه ای تو سریال وجود نداره و همه به یه اندازه بهشون پرداخت میشه.
اما یکی از مهم ترین نکته های سریال فیلمبرداری فوق العاده عالی و بی نقص اش هست، بعضا یه شات ها و تصاویری میبینید که دوست دارید برای چند لحظه سریال رو متوقف کنید و تو همون لحظه بمونید.
خلاصه کلام حتما نگاه کنید و تا اونجایی هم که اطلاع دارم یه تیم ترجمه خیلی خوب سریال رو برعهده گرفته.

دوست عزیز خیلی ممنونم بابت معرفی این سریال ,از همه نظر عالیه , دوستان این سریال رو از دست ندین
 
  • Like
Reactions: danielo and Red Ѵ

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,501
نام
سپهر
اپیزود اضافی بود. Cold Open شو دوست داشتم. خشونتش دوبرابر فصل دومش بود. همه چی رو گذاشت برای 6 شش قسمت پایانی فصل سوم که سال دیگه میاد.

اپیزود دومش خوب بود. خیلی دراماتیک پیش میره. سبک خاصیه تو ترس- روانشانسانه. پیشنهاد میشه.
 

ghost

کاربر سایت
Apr 4, 2007
1,680
نام
پویا
مثنکه Young Pope خیلی هارو اذیت کرده که انقدر یوزر اسکورش پایینه :D البته سورنتینو کلا زیاد مردمو اذیت میکنه :D
نصف دیالوگاش ایتالیاییه و هنوز خبری از زیرنویس انگلیسی نیست :|

 
آخرین ویرایش:

Squidward

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,601
نام
ممد
دو تا قسمت اخر The Exorcist ( قسمت 4 و 5 ) خیلی خوب بودن.
با اون حرفی که انجلا اخر قسمت زد و اسمشو گفت، تقریبا به نظرم قطعی شد که اون جنِ که هی میگه Bring her to me منظورش انجلاست.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Origami 2008

XboxLiveVirus

کاربر سایت
Sep 2, 2012
1,427
نام
علی
سلام با توجه به اینکه واکینگ دد فردا میاد پیش خودم گفتم نظرمو درباره پایان واکینگ دد در میون بزام.
خب اینطوریه که قراره زامبیا کلن از بین برن
خب اینطوری شروع میکنم: دو مدل وجود داره که شما به زامبی تبدیل شین یا اینکه بمیرید یا اینکه توسط یه زامبی دیگه گاز گرفته بشید ( بیشر زامبی ها هم همون اول توسط گاز تبدیل میشن)
اگه دقت کرده باشید تو سیزن یک زامبیا خیلی سر حالو سالمن
تو سیزن 3 و 4 یکم ضعیف تر میشن و تو سیزن 5 و6 خیلی داغونن که حتی پوستشونم کنده میشه اگه بکشی . تو سیزن 1 چشماشون عادیه و شکلشون فرق میکنه و تو سیزن 5 و 6 یه شکل دیگه هست
اگه هم دقت کنید تم سریال عوض میشه سیزن به سیزن داغون تز میشه
خب پس نتیجه میگیریم پایان واکیمگ دد طوریه که زامیا کلا میمیرن و فقط چیزی که ازشون میمونه اسکلتشونه و فقط آدما میمونن
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
طبق معمول واکینگ دد با یه شروع طوفانی جوری شروع شد که هر چی بی مزه و مسخره باشه قسمت های بعدی بازم ملزم بشیم ببینیم چون می خوایم بفهمیم نهایتاً ریک سر قولش به نیگان ( کشتنِ نیگان) وایمیسه یا نه. خب در نگاهِ اول باید بگم نیگان فوق العاده کاریزماتیکه. از اون ویلین هاست که با کسی پدرکشتگیِ شخصی نداره و کلن و ذاتاً بده و خب می خواد یه چیزایی رو هم ثابت کنه به دور و بریا همونطور که تو دیالوگ آخر به ریک گفت فکر کردی اونقدری زنده می مونین که پیر بشین و یه بع از ظهر یکشنبه کنار هم ناهار بخورین ؟ :D ولی خب نیگان، گلن رو کشت :| و شاید تنها نقطه ای که باعث میشه ازش بدم بیاد همین بود. هر چند این چند سیزن اخیر گلن هم گلن نبود. گلنی که ما از اول دوستش داشتیم خیلی زبر و زرنگ بود و کلن بچه چابکی بود این آخریا شده بود یکی مثه ریک :D
تو این اپیزود همچنان طرفِ درلِ عزیزِ دل هستم. چون وقتی همه از ترس به خودشون می پیچیدن این شیرمرد مثه یک شیر پاشد و با اینکه می دونست به جایی نمی رسه ولی بازم سعی کرد به نیگان حمله کنه. در عوض ریک واقعن نمی دونست چیکار کنه. هر بلایی سر گروه ریک اومده تقصیر خودشه! چون نتونست یه لیدرِ حسابی باشه. حالا هم که جلوی نیگان زانو زد که خب البته هر کس دیگه ای بود تو اون شرایط شاید همینکارو می کرد.
نیگان مشوق خیلی خوبیه :D منتظر صحنه های بیشتر و بیشتری ازش ببینم. خیلی بهتر از گاورنره مسلماً :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر