barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
هومن سیدی رو باید ببرن هالیوود بدن بهش لایو اکشن مکس پین رو بسازه . :))
این قسمت پنجم باز وضعیت اش بهتر بود هرچند این جا هم درجا زدن و کش دادن رو شاهید بودیم ولی حداقل در گذشته ی کاراکتر ها سیر نمی کرد . تو این قسمت به نظر میاد سیدی منبع الهام اصلی اش رو معرفی می کنه . نیکلاس وندینگ رفن . با در نظر گرفتن این الگو میشه با ارجحیت فرم و تکنیک بر داستان گویی تو سریال کنار اومد . چون خصیصه اکثر فیلم های رفن همینه.
 

6344444

کاربر سایت
Nov 3, 2011
32
دوستان سریال گیم اف ترونز من تا حالا ندیدم این سریال دوبله بدون سانسورش رو از کجا بگیرم واقعا ممنون میشم راهنمایی کنید
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
دوستان سریال گیم اف ترونز من تا حالا ندیدم این سریال دوبله بدون سانسورش رو از کجا بگیرم واقعا ممنون میشم راهنمایی کنید
پیشنهاد می کنم اصلا دوبله اش رو نبینید . چون دوبله افتضاحی داره .
 

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,618
نام
Leo Fitz
شاید این اپیزود ویژه ای که قراره بیاد ربطی به جشن تولد یک سالگی "اِما" داشته باشه و اون ویدئویی که ازش میگیرن و قراره تو تولد 18 سالگیش نشونش بدن.
یجاهم چندلر میگه 2020 و با این تاخیر یکساله بخاطر کرونا احتمالش هست اینجوری باشه یا حداقل یه اشاره ای بهش داشته باشن.
 

mahdiyg

کاربر سایت
Nov 25, 2011
214
The Capture
اگه از من بپرسید که آندرریتد ترین و آندراپریشیتد ترین و اورلوکد ترین سریال چند وقت اخیر کدومه؟ قطعا جواب من این سریاله. این تریلر رازآلود تئوری توطئه ای، همون اندازه که میخکوب کنندست، تفکربرانگیزه. جهان اورولی سریال ترسناک و نگران کنندست: به جهان کنونی ما بی اندازه نزدیکه و اگه همین الان در اون نقطه قرار نداشته باشیم، با سرعت داریم به سمتش حرکت میکنیم. این سریال 6 قسمته وقت چندانی از بیننده خودش نمیگیره و قطعا و قطعا ارزش دیده شدن رو داره.

من معمولا اسمی میبینم که تابحال نشنیده باشم به سرعت میرم سراغش و اکثر اوقات هم چیز باب میلی ازش درنمیاد حالا هرچقدر هم که فردی که اون رو داره معرفی میکنه ازش تعریف کنه، اما این یکی خیلی خوب بود. سریال پر رمز و راز ، درگیرکننده و پرسش برانگیزیه. جذاب و نو. سریالی که به معنای واقعی کلمه رمزآلوده و تا ثانیه آخر با تمامی کاراکترها که هرکدوم به نوبه ای درگیر داستان شدن، پی سرنخ ها رو میگیری و تا میفهمی به جواب رسیدی، نخیر هنوز خیلی مونده. اونم نه به شیوه مرسوم هالیوودی که فقط میخوان بپیچونن، بلکه به شیوه ناب بریتانیایی که به پرداخت داستان کمک میکنه. ممنون از معرفی
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
این freaks and geeks رو چطور ندیده بودم تاحالا؟
چند سال پیش گرفتم وقت نشد ببینمش تا دو هفته پیش که کرونا گرفتم و قرنطینه شدم.
نمیدونم با30سال سن چطور همچین سریالی انقدر بهم چسبید.
واقعا حال خوب کن بود تو اوج بیماری و روحیه داغون واقعا بهم کمک کرد.
 

MNAA

کاربر سایت
Jun 6, 2020
24
سوال اول اینکه نسخه دوبله فصل دوم سریال Warrior رو از کجا بگیرم که بدون سانسور باشه و پولی نباشه؟ متاسفانه سایت valamovie پول میخواد.

سوال دوم اینکه کسی میدونه چه اتفاقی برای سایت farda-dl افتاد؟ توی اینستاگرامش میری هم متاسفانه آدرس جدید خودش رو ننوشته و ظاهرا سایتش رو دعوت نامه ای کرده. واقعا حیف شد. کیفیت های خوبی برای فیلم ها و انیمیشن های معروف میزاشت.
 
  • Like
Reactions: Android_game

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
بالاخره فرصت شد 10 قسمت آخر فصل 6 وایکینگ رو هم دیدم. بنظرم در کل بعد از فصل 4، یعنی فصلهای 5 و 6 اصلا به خوبی اون 4 فصل اول نبودن و دلیلش رو هم همه میدونیم.
ولی آخرین قسمت سریال واقعا خوب بود و حداقل به سوالات کلی جواب داد و سرنوشت شخصیت ها رو هم به خوبی جمع بندی کرد و من این قسمت رو از همه قمستهای این دو فصل اخیر بیشتر دوست داشتم.
حداقلش مثل GOT ناامید کننده نبود قسمت آخرش.
امتیاز چهار فصل اول از نظرم 9/10 و دو فصل آخر 7/10
بنظرم سکانس مرگ آیوار به خوبی سکانس مرگ رگنار و بیورن بود. در کل این سه نفر تو اوج شکوه و شهرتشون مردند و بنظرم از این حیث نویسنده سریال عملکرد خوبی داشت.
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395

Anakin

کاربر سایت
Feb 17, 2013
2,500
سریال The Crown رو شروع کردم. چندقسمت دیدم به نظر خوب میاد. اتفاقات هم بر اساس واقعیت هست، امیدوارم در ادامه هم خوب باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر