Rhodes

کاربر سایت
Mar 29, 2009
704
نام
محمد صادق
1. کریم بعد از هک الیوت رو توی پارکینگ دیده بود و واسه همین بهش پول میدادن که الیوت رو لو نده.( چون الیوت جای تایرل رو میدونه و اگه بگیرنش میتونن جای تایرل رو هم بفهمن )
2. نه مثل الیوت نیست. whiterose یه شخصیت Transgender هستش.
3. امکانش هستش که کار الیوت باشه چون قبلا هم تهدیدش کرده بود. ولی هنوز چیزی مشخص نیست...
4. تایرل به احتمال زیاد نمرده چون توی تلفن با الیوت صحبت کرد. به احتمال زیاد کسی که تماس میگیره و وسایل میفرسته خود تایرل باشه ولی چون FBI تماس هاشونو شنود میکنه فعلا نمیتونه چیزی بگه
مستر روبوت در مورد کل هر چی تا الان پخش شده.پس باز نکنید اگر ندیدید
آره منم به خاطر همون قسمتی که الیوت توی ظاهر پدرش با همون هکر صاحب arcade store با هم صحبت میکردن و روی هم اسلحه کشیدن این فکرُ کردم که کار خودش باشه !
اینایی که به امرکایی ها و این FBI توی چین حمله کردن کی بودن :| همون اعضای dark army ?
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
مینی سریال night manager رو تموم کردم . مینی سریال خوبی بود . مثل بقیه کارهای ساخته شده از رو کتاب های جان لوکاره بود. تام هیدلستون تو نقش اصلی عالی ظاهر شد. قشنگ با دیدن این کارش میشه فهمید الکی کاندید نقش باند نشده و می تونه جیمز باند خوبی باشه . ولی ستاره کار بدون شک هیو لوریه در نقش منفی . کاراکتر جذابی که متاسفانه کوتاه بودن سریال باعث میشه نتونیم خیلی خوب بشناسیمش ولی در کل چند لول از بقیه بهتر بازی کرده بود

سر همین سریال علاقه مند شدم کار هیو لوری تو سریالی که براش چند سال جایزه گرفته بود یعنی دکتر هاوس رو شروع کنم. تا الان به حساب این که تو ژانر بیمارستانی هست و من از این ژانر متنفرم سراغش نرفته بودم . انتظارم هم این بود که قراره یک کار کلیشه ای ببینم (دکترهایی که سخت تلاش می کنند -تو هر قسمت باید مرگ و زندگی یک مشت دل و روده ببینیم -دکترها از نظر احساسی و اعتقادی و اخلاقی تو هر قسمت تو یک دوراهی قرار بگیرن و از این چیز ها که تو همه سریال های سوپ اپرایی تکرار می شن ) ولی از همون اپیزود اول سریال فازش رو جدا می کنه . اولین نکته همین حضور قدرتمند لوریه . لوری خوب بلده در عین جدیت با تغییر تن صدا و حرکت های لب و دهنش طناز باشه . که دقیقا کاراکتر دکتر هاوس هم رو همین نکات می چرخه . لوری کاراکتر نفرت انگیز دکتر هاوس رو دوست داشتنی می کنه و کاری میکنه بیننده برای دیدنش تو هر صحنه لحظه شماری کنه . و هر زمان گوشه ای از این کاراکتر پر از تناقضات رفتاری می بینه هیجان زده بشه .

خود سریال هم جدا از کاراکتر هاوس عالیه . فکر کنم دوستی تو همین جا گفته بود این سریال مثل بقیه سریال های پزشکی نیست و بیشتر به شرلوک هلمزی می ماند که به شغل پزشکی مشغول شده . تو هر قسمت یک بیمار با بیماری غیر متعارف و متفاوت به کلینیک میاد و هاوس و تیم پزشکی اش شواهد رو بررسی می کنند حدس می زنند عمل می کنند و وقتی با مشکل روبرو شدن شروع به جمع آوری اطلاعات با راز های زندگی فرد می کنند. انگار که دارن قاتل می گیرن.

در کل پیشنهاد می کنم حتما هاوس رو ببینید . حتی اگر مثل من از این سریال ها متنفر باشید . بازی لوری و کاراکتر دکتر هاوس ارزش وقت گذاشتن داره
 

ps4 only

کاربر سایت
Jun 7, 2015
993
نام
علی جون
دوستان شرلوک رو ببینید خیلی پیشنهاد میشه
فصل سه تازه شروع شد
شروع فوق خنده داری داشت
------------------------
better call saul
واقعا خوب بود جای بریکینگ بد رو پر کرد
-------------------
فزندز فصل 2 هستم فوق خنده داره
Oh My God=))=))=))=))=))=))=))=))=))
اونایی که دیدن میدونن
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
این The Night of بعد از اون قسمت اول فوق‌العادش چ یهو افت کرد :D

چیزی ک سریال از خودش تو قسمت اول به ما معرفی میکنه با مسیری ک تو قسمت‌های بعدی میره متفاوته.قسمت اول یه فیلم نئو-نوآر و معمایی بود،اما تو قسمت‌های بعدی با معرفی و نشون دادن شخصیت‌ها و مشکلات زندگیشون مسیر سریال عوض میشه و به مسائل دیگه میپردازه،سختی های یه خانواده مسلمون تو آمریکا،قانون،یه وکیل مفلس و بیمار،مشکلات پسر متهم به قتل هم الان کاملاً از حالت کنجار درونی به کلنجار خارجی (مشکلات زندان،ک کاملاً اتفاقات و تیپ کرکتراش کلیشه‌ست) تبدیل شده.مشکل اینه چیزایی هم ک داره عنوان میکنه تو اثرهای دیگه به خوبی بهش پرداخته شده،حالا Subtle عنوان میکرد یه زیبایی شناسی داشت نه اینکه انگار داره میزنه تو صورتت :D اتمسفر ،رنگ بندی و قاب و به کل فضای کرکترهای مختلف و پیرامونشون با همدیگه کاملاً فرق داره(فضای سنگین زندان میری ،فضای طنزآمیز و تاثرآور پیرامون زندگی وکیل و فضای غمگین خانواده) و بعد از برش های مختلف از وحدت و یکپارچگی سریال جلوگیری میکنه و بیننده نیمتونه با سریال نزدیکی کنه.
دلیل محکمی پشت انگیزه‌های به وجود امده در کرکترا نیست.
حالا من ادامش میدم شاید در اخرا به همگرایی خوبی برسه :D
 
آخرین ویرایش:

Easy_GoiiN

کاربر سایت
Aug 4, 2012
1,145
دوستان شرلوک رو ببینید خیلی پیشنهاد میشه
فصل سه تازه شروع شد
شروع فوق خنده داری داشت
------------------------
better call saul
واقعا خوب بود جای بریکینگ بد رو پر کرد
-------------------
فزندز فصل 2 هستم فوق خنده داره
Oh My God=))=))=))=))=))=))=))=))=))
اونایی که دیدن میدونن
با اجازت سال 2014 پخش شد سیزن 3 ــش :D
 

meysam_gamer

کاربر سایت
Mar 11, 2006
457
نام
میثم
عذر می خوام منظور شما از سریال guardians of galaxy همون سری انیمیشنی ماروله ؟ چون سریالی به این اسم نشنیده بودم . تنها چیزی هم که درباره فیلمش (که به خاطر سینمایی بودن فقط مناسب قشر کودک نیست نسبت به انیمیشن های سریالی ) با قطعیت می شد گفت عدم پیچیدگی و روانشناسانه بودنشه.
ببخشید، منظورم battlestar galactica بود.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,478
نام
آرش
داشتم قسمت چهارم Vice Principals رو می‌دیدم. یه جا آهنگ پخش کرد، به خودم گفتم چقدر ریتمش به ما می‌خوره. یهو دیدم گفت : "بلندی موی سیاهت شب یلداست". یعنی پوکیدم از خنده. دمشون گرم :)):-bd
 
  • Like
Reactions: leonk13

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر