HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
دیدنش واجبه؟

والا ریتش 9.1 عه الان. صفحه های قبلم دوستان خیلی دوسش داشتن. بنظر من اگه از سبک و داستانش خوشت میاد ببین. چیز جالبیه ولی نمیگم "واجب" عه دیدنش...

مال کدوم دنیای کمیکه؟

مشهور نیست. صرفا یک کمیکه و مال dynamite entertainment هست. هیچ ربطی هم به دنیای DC یا Marvel نداره. البته کاراکتر های اصلی خیلی شباهت به کاراکتر های اصلی DC دارن. تو خود سریال هم خیلی به این رو بورس بودن فاز ابرقهرمان ها و فیلمهاشون تیکه میندازه.
داستانش هم اینه که تو دنیاییه که ابرقهرمان ها کم نیستن. ولی اکثرن ادمای فاسد و خرابین :D یک گروهیم جمع میشن که جلوی اینا واستن و ابرقهرماناو نابود کنن...

دقیقا باهات موافقم سریال اول خوب شروع میشه ولی رفته رفته روندش افت میکنه یـ سری صحنه ها و روابط ها هم اصلا درست پرداخت نمیشه و خیلی خیلی سر سری از روش رد میشه از اون ور ماشالا هزار ماشالا همه نوع پیام سیاسیی داره که به شخصه این مورد برام خیلی عجیب بود که اینقدر واضح میکننشون تو چش چال من بیننده !!!
پیام های اخلاقی و سیاسی و ضد مسیحیتشو رسمن داشت تو حلق مخاطب میکرد... البته بعدش فهمیدم ست روگن تهیه کنندشه دوزاریم افتاد :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
د بویز نشون داد امازون یک چند دهه ای از سریالسازهای درست و حسابی مدیوم تی وی مثل HBO عقب هست

در کل جز حس و حال اینکه دنیای میسازه که توش ابرقهرمان ها عوضی و فاسد هستند (چیزی که همیشه خیلی ها دوست داشتند تو بلاکباسترهای واقعی ببینند) هیچ مورد خوب و ارزشمندی نداره

چرخش و رفتار یکسری کارکترها رو هم با رادیکال نمیشد نشون داد
 
  • Like
Reactions: mahdi-xbox

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
The boys خیلی خوب بودا، عالی شروع شد فقط بنظرم تو ادامه دادنش اصلا به حد اولش جذاب نبود... یجور به این بهانه که مقدمه چینی کنه برای فصلای بعد، خیلی معمولی تر پیش رفت داستان... دو قسمت اولش واقعا جذاب و خفن بودن...

تو پرداخت کاراکتر ها هم یکم بنظرم مشکل بود. خط داستانی کاراکترای دیپ و کویین میو واقعا الکی و مسخره بود. Black noir که رسمن پشمک بود. حتی یک توضیحی براش نبود چه برسه به خودش... روابط بین کاراکتر ها هم اونقدر خوب نشون داده نشد بنظرم.

درکل سریال جذابی بود. چیز نو و جالبی بود کلا. ولی بیشتر حکم پایلوت رو داشت بنظرم... امیدوارم برای فصل دو داستان خفن تر و کاراکتر ها بهتر بشن...
مسلما سریال یه سری ایرادات داره اما این موارد بنظر من شاملشون نمیشه، چون دیدم قبلا هم جاهای مختلف بیینده‌های سریال بهشون اشاره کردن سعی میکنم توضیح بدم اینجا، یکی از دلایلی که بنظرم برای بعضیا حس میشد که قسمت‌های فیلر وجود داره بخاطر اینه که کمیک The Boys بلواقع 70 ایشو یا قسمت بیشتر نیست که خب برای یه کمیک که قراره چند فصل ازش ساخته بشه (بدلیل هزینه‌های زیاد سریال، آمازون قطعا بیشتر از یه مینی سریال از این بودجه توقع داره) واقعا منبع کمی هست و نیازه که یکم بیشتر پرداخت بشه به موضوعات که البته بد نیست، دیدم پایین‌تر اشاره کردید که فصل اول حکم یه پایلوت رو داره، خب قاعدتا هر فصل اول یک سریال همین نقش رو برای یه سری ایفا میکنه( شما رو با شخصیتا و ستینگ آشنا میکنه و سعی میکنه برای ادامه داستان و سریال جذبتون کنه) قرار نیست با فصل اول و فقط هشت قسمت شما به نتیجه‌ای برسی، بازم تکرار میکنم فرمت پخش تصویری این کار سریاله و توقع دیگه‌ای نمیشه ازش داشت.

در رابطه با خط داستانی کاراکتر دیپ باید یه پس زمینه کوچک از شخصیت آکوامن داشته باشید، شخصیتی که بر خلاف چندسال اخیر اصلا محبوب نبوده و واقعا هم بعنوان یه جوک در اکثر کمیک‌ها بهش اشاره میشده و بنظرم این شخصیت خوب تونسته فضای حاکم بر آکوامن رو تو اون زمان و تو قالب یه بخش طنز بیاره و مطمئنا داستان دیپ اینجا قرار نیست تموم بشه.
کویین میو هم چه در منبع و کمیک و چه در سریال قراره یه نقش آموزگار مخفی رو برای استارلایت بازی کنه که خب نقشش رو به خوبی تونست در روند سریال ایفا کنه و تو نقطه مهمی تونست دلیل حضورش رو اعلام کنه. بازم از طرف دیگه و مطمئنا همه میدونن، نقش کویین میو اشاره به استریوتایپ‌های یه ابرقهرمان زن در یه گروه ابرقهرمانی مردونه رو داره. چیزی که واندرومن سالها بود در جاستیس لیگ.
Black Noir هم که واضحا اشاره و نگاه مضحکانه به ابر قهرمان‌های تاریک و ساکت و دپرس و عملگرا و صامته و خب اگه جنس و دلیل وجود اومدن کمیک The Boys رو بدونیم و درک کنیم که غایت نهاییش اشاره به همین استریوتایپ‌ها در غالب یه داستان منسجم بوده ایرادی بهش وارد نیست، دقیقا هدف سریال و شخصیت Black noir هم همینه که به مخاطب بفهمونه تو دنیای ابرقهرمان‌ها و مسخره و خنده دار بودنشون، چقدر وصل نچسبی هست که یه کاراکتر جدی و کم حرف باشه و بیشتر عمل کنه تا پیام بده، در واقع همون خودش رو تو دنیایی جدی بگیره که جدی نیست! اینجای انتقاد داره ولی ذات کمیک‌های ابرقهرمانی واقعا همینه.

ایرادایی که سریال The Boys داره بنظرم بیشتر برمیگرده به مسائل فنی، بخصوص فیلمبرداری و کمبود تنوع لوکیشن که خب دیگه خیلی پرحرفی میشه اما چیزی که واضحه آمازون واقعا برای سریال کم مایه نذاشته و صحنه‌ای نبوده که بگیم ای بابا بخاطر بودجه بهش پرداخته نشد و یا چرا بیشتر بودجه نداشت.

نهایت اینکه سریال هدفش رو به خوبی انجام میده و یکمم توقعتون رو از فصل اول بیارید پایین :D کل بامزه بودنش به همین مهم نبودن سریال و داستانشه :D اشاره سیاسی یا اجتماعی هم میشه بزارید پای اینکه شاید واقعا کارگردان و نویسنده همچین عقیده ای دارن و میخوان عقیده اشون رو به دنیا نشون بدن :D وظیفه هر صاحب اثریه که نظر خودش رو به هرشکلی اشاره کنه تا وقتی که از غایت جنس اثرش دور نشه :D اینجا هم سث روگن رو داریم که هر دنبال کننده فیلم و سریالی میدونه عقایدش همینه و دوست داره به اشتراک بزارتشون و بعضیاش هم درست و خوبه :D، باز خدا رو شکر کنید سث روگن مثل ترانتینو فتیش پا نداره و مجبور نیستید تو همه کاراش و فیلماش یه کلوزآپ چند ثانیه‌ای از پا و انگشتاش وسط صحنه ببینید :D با این وجود من تو این سریال ندیدم SJW و تاثیراتش رو بلکه سر اون صحنه معروف دیپ و استارلایت خیلی هم مورد انتقاد این دسته قرار گرفت :D
 
آخرین ویرایش:

Anakin

کاربر سایت
Feb 17, 2013
2,506
انیمیشن باب اسفنجی رو دوبله فارسی با کیفیت خوب کجا میشه پیدا کرد ؟:D فقط یه سایت هست که داره ولی کیفیتش خیلی خوب نیست
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بیشتر و کاملتر توضیح بده این مورد رو :D

اسپویلر فصل اول د بویز

برای مثال شخصیت آنی یا همون استارلایت بعد از شکست عشقی که خورد و فهمید پسره یکجورایی ازش سواستفاده میکرده (و در عین حال میخواسته اش) یکهو در یک چرخش 180 درجه ای برمیداره به تمام ارمان هایی که کل زندگی بهش پایبند بوده (و قبلا هم یکبار طعم لغزش رو چشیده و برگشت به سراط مستقیم) و میذاره زیر پا و با بیکینی میره تو مهمونی و همونجا از خاطرات لذتهای جنسی تکنفره اش برای یک افسر ناشناس صحبت میکنه! یعنی با کل چیزی که ازش دیده بودیم متضاد بود!
و یا شخصیت بیلی بوچر که در نهایت به هوملندر میرسه و میتونه راز گم شدن 8 ساله زنش رو بفهمه میاد به شکل احمقانه ای دستش رو میذاره روی نارنجک (اونم تو اتاقی که یک نوزاد شیرخوار توش هست) و بوم! یعنی کل دل رحمی هایی که از بیلی بوچر در مقابل افراد مظلوم دیده بودیم رفت زیره سوال! (هرچند همیشه همراه خشونت بود) و یا هوملندر بعد از سالها میفهمه بچه داره و لحظه ای که میخواد به بچه اش بگه پدرت هستم! بیلی بوچر رو سرخر میبره اونجا!!!

خلاصه این دو سه مورد فقط از نیم ساعات پایانی فصل اول بود و خیلی بیشتر میشه پیدا کرد

ولی در کل با اون پست توضیحاتت یکم نسبت به سریال دید بهتری به وجود امد (مثلا من خودم نمیدونستم از روی کمیک هست و اونم نسبتا کمیک محدودیه) و نمیخوام تریپ منتقدی و ... بردارم که همه چیز رو میبره زیرسوال ولی ولی تو مدیوم تلویزیون این سالهای اخیر اینقدر اتفاقات خفن رخ داده (مثل چهار فصل ابتدایی گات و HoC و ...) که توقعات واقعا خیلی رفته بالا، اونم از شبکه های دیجیتالی مثل امازون و نتفلیکس که کمترین دغدغه اشون مشکل بودجه و بیننده است. واقعا دیگه نمیشه خیلی اشکلات و ضعف ها رو سرسری رد کرد. من بعضی جاها اصلا تو شوک میرفتم و فکر میکردم یک قسمت سریال رو اشتباهی دانلود کردم!
مثل جایی که یک قسمت مدیرعال کمپانی رو CIA گرفته و قسمت بعدی داره تو جشن عشق و حال میکنه

پ ن: البته به نظرم سریال تماما DC محور نیست و از مارول هم نشونه داره مثل همون برج اونجرز و یا شکل و شمایل هوملندر کاملا مثل کاپیتان امریکا هست (حتی خودش یکجا گفت میخواستید شنل قرمز برام بذارید (مثل سوپرمن) ولی من گفتم پرچم امریکا باشه)
در کل هوملندر به نظرم بترین ارک شخصیتی رو داشت و یکجورایی ترکیب سوپرمن و کاپیتان امریکا بود
 
Last edited by a moderator:
  • Smile
Reactions: Arima Kishou

hooman1995

کاربر سایت
Dec 26, 2016
509
دوستان کسی سریال mayans m.c دیده؟مثل سریال اصلیش قشنگ؟

تمام اِلمان‌های «سانز» رو داره. فصل اول هم فراتر از انتظار خود من بود. حتی به نظرم در مقایسه با فصل اول «سانز» یه خرده بهتر بود :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر