گزارش: نسخه بعدی Call of Duty در سال 2023 عرضه نخواهد شد

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
1645605859347.png
به گزارش بلومبرگ و به نقل از اینسایدر صنعت ویدیو گیم، جیسون شرایر، اکتیویژن تصمیم گرفته تا نسخه 2023 سری Call of Duty که توسط استدیوی Treyarch در حال ساخت بوده را به تاخیر انداخته و در سال 2024 عرضه کند.
با این اوصاف، بعد از 19 سال، سنت عرضه سالیانه بازی های Call of Duty که از سال 2005 هر ساله حفظ شده بود شکسته شده و سال 2023 بدون هیچ عرضه Call of Duty ای به اتمام خواهد رسید.

منابع بلومبرگ می گویند، همچین اتفاقی می تواند تاثیر زیادی بر بازار ویدیو گیم داشته باشد. Call of Duty هر سال با اختلاف غول آسایی جزو پرفروش ترین بازی های بازار بوده، آمار شرکت کنندگان مسابقات ورزشی اش بسیار بالا و درآمدزایی آن از طریق خریدهای درون برنامه ای فوق العاده سودمند است.
به نقل از شرایر، این تصمیم کاملا مستقل از مایکروسافت گرفته شده (تا زمان عقد قراداد، تصمیمات مدیریتی اکتیویژن هیچ ارتباطی با مایکروسافت نخواهد داشت) و دلایل عمده اش افزایش پیچیدگی ساخت نسخه های جدید به صورت سالیانه و عملکرد پایین تر از حد انتظار Call of Duty Vanguard بوده است. مدیران شرکت از نگرانی نسبت به این که نسخه های مختلف موفقیت همدیگر را خدشه دار کنند تصمیم به این کار گرفته اند.

اکتیویژن در جواب به پرسش بلومبرگ از این داستان، پاسخ خیلی روشنی نداده و تنها به عرضه Call of Duty سال 2022 و نسخه F2P بعدی این سری در سال جاری اشاره کرده است.

منبع: Activision to Delay Next Year’s Planned Call of Duty Game
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر