سلام
اولا اينكه، طبق گزارش BBC، مولينيو طي صحبتهاي ديروزش در خلال نمايش Milo در TED، گفت كه انتشار بازي Milo & Kate در برنامههاي جاري مايكروسافت قرارندارد.
او (مولينيو) گفت كه در حال حاضر، اين تكنولوژي هنوز هم در دست ساخت ميباشد و مايكروسافت برنامهاي براي عرضهي آن ندارد.
هرچند او اشاره كرد كه اين بازي (از ابتدا) براي استفادهي ميليونها نفر ساخته شده بود و بنابراين ممكن است روزي به يك محصول تجاري تبديل شود (عرضه شود).
و با اين اظهارات، سرنوشت اين بازي حتي پيچيده تر از گذشته شده – جنجالات مربوط به اظهارات گرينبرگ – كه ابتدا گفته شد مايلو يك بازي نيست كه بخواهيم آن را به بازار عرضه كنيم و سپس گفته شد كه فقط ما اين بازي را در تعطيلات امسال عرضه نميكنيم.
هر چند كه مولينيو، ديروز در TED، چيزهاي بسياري از اين بازي را به نمايش گذاشت، ولي دوباره آيندهي مايلو در هالهاي از ابهام قرار گرفت. مولينيو اولين اطلاعات را از داستان بازي فاش كرد و همچنين تاييد كرد كه خود مايلو با استفاده از از يك سيستم Cloud-based، دانستههايش بيشتر ميشود و چيزهاي بيشتري طي بازي ياد ميگيرد.
بر اساس گزارشي از بلاگ Forbes، مايلو پسركيست كه به تازگي از UK به New England آمده ( انگلستان جديد نام شش ايالت در شمال خاور اتازونيست). اين بازي در طي نمايشي كه داشت، كمتر از پانزده دقيقه بازي شد. مادر مايلو و پدرش، هر دو كار ميكنند و ظاهرا مايلو را مدت زياديست كه ترك كردند.
طي نمايش بازيباز – بر اساس اين يك تكهاي كه ديده شده، به عنوان يك "ياريدهنده" – با مايلو صحبت كرده و او را تشويق كرده و به او دلگرمي ميدهد. وقتي مايلو نبود، آنها (مولينيو و يك داوطلب از بين حضار) اتاق او را تميز و مرتب كردند; مايلو فهميد كه آنها اين كار را انجام دادند و از آنها تشكر كرد.
مولينيو گفت كه يادگيري مايلو طي يك سيستم Cloud computing انجام ميشود، بنابراين در حين اينكه بسياري از مردم اين بازي را بازي ميكنند (البته اميدوارم كه اينطور شود)، هوش مايلو نيز پيشرفت خواهد كرد.
مولينيو:" اين تكنولوژيايست كه هوش اشتراكي (collective intelligence) اي را براي بازي به ارمغان مياورد."
رئيس استوديوي Lionhead، توضيح داد كه او به دو دليل ميخواست كه اين بازي را بسازد: اولا اينكه خاطرات رفتار و كارهاي متقابلي كه با پدر خود داشته را دوباره زنده كند و دوما تزريق شخصيت خويش در بازيها.
"تلويزيون، موزيك و بسياري از مدياها مرا شامل نميشوند و شخص را دربر نميگيرند و من از اين موضوع بيزارم. من ميخواستم شخصيتي را خلق كنم كه من را بشناسد و در چشمانم نگاه كند."
او گفت كه اين سيستم با تكنيكهاي فيزيكي خود، طوري عمل ميكند طوري كه بازيباز را فريب داده و او حس ميكند كه مايلو واقعيست.
اين نرمافزار اجازهي كنترلي كاملْ بر روي المانهاي صورت مثل شرمنده شدن و يا حتي قطر سوراخ بيني مايلو را ميدهد كه مولينيو اشاره كرد كه اين قابليت ميتواند استرس را مشخص كند.
رئيس Lionhead گفت كه براي مايلو زياد طول نميكشد كه شما را بشناسد. او گفت:" بعد از چهلوپنج دقيقه، او شما را خواهد شناخت."
"من ميتوانم قول بدهم كه اگر شما مقابل اين اسكرين بنشينيد (و اين بازي را بازي كنيد)، جدا لحظات شگفتانگيزي را تجربه خواهيد كرد."
همچنين او گفت كه در صحنههاي بعدي، كه نشان داده نشده است، به بازيباز اين اجازه داده ميشود كه به همراه مايلو، آزادانه، در چشماندازها و محيط به گشتوگذار و جستوجو بپردازد.
او گفت:" ماجراهاي بسياري (در اين بازي) وجود دارد – كه بعضي از آنها كاملا تاريك خواهند بود.
همانطور كه قبلا گفته شد، وقتي كه مايلو غمگين بود، دميتري (داوطلبي كه به همراه مولينيو روي ســِن حضور داشت)، او را تشويق كرد، او حتي از مايلو درخواست كرد كه يك حلزون را له كند كه مايلو پس از كمي درنگ، اين كار را انجام داد.
مولينيو گفت:" من اين تحول و دگرگوني و همچنين آيندهاي را كه مايلو به همراه خواهد آورد را دوست دارم."
اين نمايش قرار است در اين هفته در بلاگ TED قرار گيرد.
اولا اينكه، طبق گزارش BBC، مولينيو طي صحبتهاي ديروزش در خلال نمايش Milo در TED، گفت كه انتشار بازي Milo & Kate در برنامههاي جاري مايكروسافت قرارندارد.
او (مولينيو) گفت كه در حال حاضر، اين تكنولوژي هنوز هم در دست ساخت ميباشد و مايكروسافت برنامهاي براي عرضهي آن ندارد.
هرچند او اشاره كرد كه اين بازي (از ابتدا) براي استفادهي ميليونها نفر ساخته شده بود و بنابراين ممكن است روزي به يك محصول تجاري تبديل شود (عرضه شود).
و با اين اظهارات، سرنوشت اين بازي حتي پيچيده تر از گذشته شده – جنجالات مربوط به اظهارات گرينبرگ – كه ابتدا گفته شد مايلو يك بازي نيست كه بخواهيم آن را به بازار عرضه كنيم و سپس گفته شد كه فقط ما اين بازي را در تعطيلات امسال عرضه نميكنيم.
هر چند كه مولينيو، ديروز در TED، چيزهاي بسياري از اين بازي را به نمايش گذاشت، ولي دوباره آيندهي مايلو در هالهاي از ابهام قرار گرفت. مولينيو اولين اطلاعات را از داستان بازي فاش كرد و همچنين تاييد كرد كه خود مايلو با استفاده از از يك سيستم Cloud-based، دانستههايش بيشتر ميشود و چيزهاي بيشتري طي بازي ياد ميگيرد.
بر اساس گزارشي از بلاگ Forbes، مايلو پسركيست كه به تازگي از UK به New England آمده ( انگلستان جديد نام شش ايالت در شمال خاور اتازونيست). اين بازي در طي نمايشي كه داشت، كمتر از پانزده دقيقه بازي شد. مادر مايلو و پدرش، هر دو كار ميكنند و ظاهرا مايلو را مدت زياديست كه ترك كردند.
طي نمايش بازيباز – بر اساس اين يك تكهاي كه ديده شده، به عنوان يك "ياريدهنده" – با مايلو صحبت كرده و او را تشويق كرده و به او دلگرمي ميدهد. وقتي مايلو نبود، آنها (مولينيو و يك داوطلب از بين حضار) اتاق او را تميز و مرتب كردند; مايلو فهميد كه آنها اين كار را انجام دادند و از آنها تشكر كرد.
مولينيو گفت كه يادگيري مايلو طي يك سيستم Cloud computing انجام ميشود، بنابراين در حين اينكه بسياري از مردم اين بازي را بازي ميكنند (البته اميدوارم كه اينطور شود)، هوش مايلو نيز پيشرفت خواهد كرد.
مولينيو:" اين تكنولوژيايست كه هوش اشتراكي (collective intelligence) اي را براي بازي به ارمغان مياورد."
رئيس استوديوي Lionhead، توضيح داد كه او به دو دليل ميخواست كه اين بازي را بسازد: اولا اينكه خاطرات رفتار و كارهاي متقابلي كه با پدر خود داشته را دوباره زنده كند و دوما تزريق شخصيت خويش در بازيها.
"تلويزيون، موزيك و بسياري از مدياها مرا شامل نميشوند و شخص را دربر نميگيرند و من از اين موضوع بيزارم. من ميخواستم شخصيتي را خلق كنم كه من را بشناسد و در چشمانم نگاه كند."
او گفت كه اين سيستم با تكنيكهاي فيزيكي خود، طوري عمل ميكند طوري كه بازيباز را فريب داده و او حس ميكند كه مايلو واقعيست.
اين نرمافزار اجازهي كنترلي كاملْ بر روي المانهاي صورت مثل شرمنده شدن و يا حتي قطر سوراخ بيني مايلو را ميدهد كه مولينيو اشاره كرد كه اين قابليت ميتواند استرس را مشخص كند.
رئيس Lionhead گفت كه براي مايلو زياد طول نميكشد كه شما را بشناسد. او گفت:" بعد از چهلوپنج دقيقه، او شما را خواهد شناخت."
"من ميتوانم قول بدهم كه اگر شما مقابل اين اسكرين بنشينيد (و اين بازي را بازي كنيد)، جدا لحظات شگفتانگيزي را تجربه خواهيد كرد."
همچنين او گفت كه در صحنههاي بعدي، كه نشان داده نشده است، به بازيباز اين اجازه داده ميشود كه به همراه مايلو، آزادانه، در چشماندازها و محيط به گشتوگذار و جستوجو بپردازد.
او گفت:" ماجراهاي بسياري (در اين بازي) وجود دارد – كه بعضي از آنها كاملا تاريك خواهند بود.
همانطور كه قبلا گفته شد، وقتي كه مايلو غمگين بود، دميتري (داوطلبي كه به همراه مولينيو روي ســِن حضور داشت)، او را تشويق كرد، او حتي از مايلو درخواست كرد كه يك حلزون را له كند كه مايلو پس از كمي درنگ، اين كار را انجام داد.
مولينيو گفت:" من اين تحول و دگرگوني و همچنين آيندهاي را كه مايلو به همراه خواهد آورد را دوست دارم."
اين نمايش قرار است در اين هفته در بلاگ TED قرار گيرد.
مرسي - GOODLUCK