کپکام در صدد است تا برونسپاری بازیهایش را محدود کند!

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
43109880658745560644.jpg


درود



outsourcing یا برونسپاری یکی از روشهای تولید نرم افزار است که در کشورهای پیشرفته از آن استفاده میشود و در آن یک شرکت از متخصصین و توسعه دهندگان دیگر شرکت ها برای تولید نرم افزار با بازی استفاده میکند و به نوعی تولید نرم افزار از راه دور تلقی میشود. اینکار باعث پایین تر آوردن هزینه های تولید خواهد شد!

در طی کنفرانس مالی کپکام که هفته گذشته برگزار شد کپکام اعلام کرد که آنها امیدوار هستند تا با تولید بازی های بیشتر در داخل توسط ناشران به جای استفاده از برونسپاری و سپردن آنها بدست استدیو های غربی کیفیت بازیهایشان را بهبود ببخشند. همچنین کپکام اعلام کرد که آنها قصد استخدام 1000 نیروی جدید را در طی 10 سال آتی برای حمایت از 1500 سازنده فعلی شان دارند.

بیشتر نیرو های جدید قرار است برای ساخت بازی های کنسولی به خدمت گرفته شوند اما شرکت همچنین امیدوار است تا بتواند بازی های موبایل و بازی های آنلاین و PC خود را نیز گسترش دهد.
در حال حاضر کپکام با تعدادی از سازندگان غربی بر روی پروژه های آینده ی خود کار میکند به عنوان مثال سازنده ی انگلیسی بازی Ninja Theory در حال کار بر روی یک عنوان جنجالی در سری Devil May Cry است از آن طرف سازندگان بازی Turning Point یعنی Spark Unlimited به سختی در حال کار بر روی بازی Lost Planet 3 هستند یا آی پی جدید کپکام به نام Remember Me که توسط استیدو فرانسوی Dontnod در حال ساخت است!

بازی Resident Evil: Operation Racoon City یکی از بازی هایی بود که کپکام ساخت آن را به استدیو غربی Slant Six محول نمود اما این بازی تنوانست موفق ظاهر شود.

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر