کنفرانس خبری Ubisoft برای Eurogamer Expo تایید شد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
به نام خداوند بخشنده مهربان...
کنفرانس مطبوعاتی شرکت بازی سازیUbisoft برای Eurogamer Expo امسال که در تاریخ ۲۹ سپتامبر(8مهر) برگزار خواهد شد، بالاخره تایید شد.

این کمپانی عناوین بزرگ خود چون Assassin’s Creed III، Far Cry 3 و Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist را با خود به این نمایشگاه خواهد آورد تا آن ها را به نمایش بگذارد.

Jamie Kean سرپرست طراحان بازی Farcry 3، روز ۲۷ سپتامبر در رابطه با این عنوان FPS، به جلوی چشم ها خواهد آمد. پس از آن، روز ۲۸ سپتامبر Alex Hutchinson کارگردان بازی محبوب خود یعنی Assassin’s Creed III از شرکت Ubisoft Montreal به همراه Jonathan Cooper در رابطه با این عنوان، سخنرانی خواهند داشت.

و درآخر نوبت به عنوان Splinter Cell: Blacklist که آقای David Footman از شرکت Ubisoft Toronto برای معرفی به حاضران در این نمایشگاه، به روی صحنه خواهد آمد.

آقای Tom Bramwell از Eurogamer در این رابطه گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که به سازنده ۳ عنوان مورد علاقه خود در این نمایشگاه خوش آمد بگوییم. Assassin’s Creed III قرار است یکی از برترین بازی های امسال باشد و علاوه بر این، Far Cry 3 بسیار کامل به نظر میاد و همچنین بسیار هیجان زده هستیم که عنوان Splinter Cell: Blacklist را با توجه به زمان عرضه آن در ۲۰۱۳ در نمایشگاه خود داریم.
اما یوبیسافت هیچ واکنش نسبت به بازی watch dogsکه در E3 2012معرفی شد و یکی از سورپرایز هایِ بزرگ این نمایشگاه بود نشان نداده است!و معلوم نیست چرا خبری از این بازی در این نمایشگاه نیست.
Ubisoft-Logo.jpg

منبع
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر