کنسول | X360 | PS3 ( پست اول " حتما " مطالعه شود )

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

LazaR AngeloV

کاربر سایت
Jul 14, 2011
4,702
نام
محمد مهدی
Rating - 100%
39   0   0
درود

  • حتی الامکان سعی کنید از کاربران باسابقه یا کاربرانی که دارای اعتبار بازارچه بالایی هستند خرید کرده و در مورد اعتبار و اعتماد طرف مقابل معامله خود از کاربران مورد اعتماد و با اعتبار انجمن سوال کنید
  • پیش از خرید، آدرس محل اقامت یا کار و یک شماره تلفن ثابت مرتبط با محل اقامت یا کار را از فروشنده دریافت نموده و با تماس با شماره تلفن ثابت دریافتی از صحت شماره اطمینان حاصل نمائید. همچنین تطابق پیش شماره مربوط به شماره تلفن ثابت دریافتی و آدرس را نیز بررسی نمایید.
  • از فروشنده درخواست نمائید تا عکسی از جنس مورد نظر شما را در شرایطی خاص (مثلاً گرفتن آن در یک دست به نحوی خاص یا نوشتن نام خود بر روی یک روزنامه و قرار دادن کالا بر روی روزنامه در کنار نام نوشته شده) تهیه کرده و برایتان ارسال نماید تا به وضعیت ظاهری کالای مورد نظر پی برده و نسبت به مالکیت آن کالا توسط فروشنده اطمینان نسبی پیدا کنید.
  • هنگام واریز وجه به حساب بانکی فروشنده از تطابق نام صاحب حساب و نام فروشنده اطمینان حاصل کرده و از واریز وجه به حساب شخصی دیگر خودداری نمائید. همچنین فیش واریز را نزد خود نگاه دارید چرا که در صورت شکایت قانونی از فروشنده این فیش می تواند اثبات کننده واریز وجه از سوی شما باشد.
  • در صورتی که تناقضی میان اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده مشاهده می کنید و یا به دلیلی به وی شک دارید از هرگونه پرداخت قبل از دریافت کالای مورد نظرتان خودداری نمائید و در صورت اطمینان نسبی از تخلف فروشنده مراتب را از طریق گزینه "گزارش تخلف" به سایت اعلام نمائید.

این بالا رو گفتم ببینید ... که ما خودمون می دونیم از کی بخریم ...

-

خریدار کنسول x360 و Ps3 شما ولی ....

1 . عکس همراه با نام کاربری ( اگر بدون این باشه جواب داده نمیشه پ.خ )

2 . 2 حالت داره بعد تایید تصویر ( یا اهل مذاکره هستید ) ( یا من رد می کنم )

3 . قیمت منصفانه

4. تمام مشخصات هم بگید ... دقیق !

-

ارتباط از طریق پیام خصوصی



باتشکر .


 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر