کرایتک میگوید نسل بعد کنسول ها به PC نزدیک تر خواهد بود

Saeed Gamer

کاربر سایت
Sep 4, 2010
613
نام
سعید
crysisscreens5-16_610.jpg

مدیر عامل و ریاست شرکت کرایتک Cevat Yerli، میگوید نسل بعد کنسول ها نقاط مشترک خیلی بیشتری با PC های سنتی در حال پیشرفت دارند، اگر بخواهیم مقایسه کنیم به طراحان و توسعه دهندگانی که بر روی PC تمرکز دارند آزادی عمل بیشتری میدهد در مقایسه با طراحان نسل حاضر که تنها بر روی بازی سازی برای کنسول ها تمرکز دارند.

در مصاحبه با Yerli ،OXM گفت: "من فکر میکنم نسل بعد کنسول ها شامل مخلوطی ، از طراحان برجسته خواهد بود که این بار بیشتر به سوی PC رانده خواهند شد. درواقع من باور دارم ...، خب نمیتوانم بیشتر در این مورد صحبت کنم. بگذارید این را بگویم: طراحان بازی های PC بسیار راحت تر خواهند بود نسبت به طراحان بازی های کنسول ها در نسل قبل."
وی در این مورد توضیح میدهد:" نسل قبل حرکت و نقل مکان از PS2 به PS3 و از XBOX به XBOX 360، برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان کمر شکن بود، اما برای ما رفتن به Xbox 360، نوعی پسرفت و عقب نشینی به حساب می آمد، ما میبایست تمام تکنولوژی خود را کاهش میدادیم تا این امر امکان پذیر شود. اما این مخالف با وضعیت کنونی ما بر روی PC های امروزی است ... نمیتوانم بیشتر توضیح دهم."

Yerli میخواست این را بگوید که، در گذشته برای طراحان و سازندگانی که بر روی PC تمرکز دارند کار مشکلی بود که تکنولوژی خود را با کنسول ها سازگار کنند، اما این بار این مساله خیلی آسان تر خواهد بود. او همچنین سعی میکرد خودش را کنترل کند تا در مورد نسل پیش رو و راز هایش جوری صحبت کند تا چیزی را افشا نکند.


SOURCE
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر