کامیکی در راستای silent hill بعدی

only_crysis

کاربر سایت
Apr 21, 2009
1,693
نام
مازیار
Tom Waltz نویسنده شماره بعدی از سری سایلنت هیل خبر از نوشتن کامیکی در مورد سایلنت هیل که "سایلنت هیل:زندگی گذشته"نام دارد داد.
بر طبق گفته های Waltz داستان در سال1867 روی میدهد و درباره فردی مجرم و قانون گریز به نام Jebediah Foster است که بر اثر ملاقاتی که با یک زن بیوه دارد مسیر زندگی اش تغییر میکند.سپس این زوج به سایلنت هیل سفر میکنند و Jebediah باید طبق معمول سایلنت هیل با گذشته خود روبرو شود.Waltz می افزاید که اتفاقات این کتاب با اتفاقات شماره هشتم بازی در ارتباط است.وی میگوید طرفداران ممکن است بگویند "آخه چطوری" وقتی اتفاقات کتاب در سال 1867 و اتفاقات یازی در زمان حال سپری میشود در ارتباط باشند؟!
وی در همین زمینه گفت که اتفاقات شماره بعدی بازی حول یک مجرم به اسم Murphy Pendlton جریان دارد.Waltz جزییات بیشتری نگفت و به همین نکته که با خواندن کتاب میتوان از حوادث بازی بشتر مطلع شد اکتفا کرد.اولین شماره از از این سزی 4شماره ای کتاب اکتبر سال جاری منتشر میشود.

doa1fd01ykrlx01s2tb.jpg


منبع

شرمنده خبر گذاشتم ولی دیدم به خاطر هیتلر شدن سایت و کم کاری دوستان خبر جدیدی نیست دست به کار شدیم.اگر هم تکراری بود سریعا به مدیران اطلاع بدید تاپیک پاک بشه:)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Bayonetta

horror_08

کاربر سایت
Aug 22, 2007
2,414
نام
Ashkan
Tom Waltz نویسنده شماره بعدی از سری سایلنت هیل که "سایلنت هیل:زندگی گذشته"نام دارد خبر از نوشتن کامیکی در مورد سایلنت هیل داد.

سلام. ممنون از خبر. یه اشتباهی توی ترجمه صورت گرفته ، اسم کمیک زندگی گذشته هست نه اسم شماره جدید بازی ، در حقیقت تا اونجایی که من مطلعم برای شماره ی جدید هنوز اسمی انتخاب نشده و هنوز با sh8 ازش یاد میشه. اما در مورد کمیک: خب ! این حبر خوبیه حداقل این رو میرسونه که گروه داره روی داستان بازی کار میکنه کا قبلا هم از سایلنت هیل کمیک داشتیم اما این به زمانی برمگیرده که ساخت بازی در دست تیم ساخت اولیه یعنی team silent قرار داشت. اما این که این گروه جدید هم به این فکر افتادند که همچین کاری رو بکنند خودش جای شکر داره. و اینکه بازی و این کمیک یه مسیر مشخص رو طی میکنه هم جای بسی خوشحالی داره اینجوری حداقل بر میزان تناقضاتی که با پیدا شدن فیلم و شماره های جدید تو بازی ایجاد شده بیشتر نمیشه. فقط امیدوارم که یه تقلید صرف یا یه چیز بی محتوا از توش درنیاد. پاینده باشید.
 

only_crysis

کاربر سایت
Apr 21, 2009
1,693
نام
مازیار
سلام. ممنون از خبر. یه اشتباهی توی ترجمه صورت گرفته ، اسم کمیک زندگی گذشته هست نه اسم شماره جدید بازی ، در حقیقت تا اونجایی که من مطلعم برای شماره ی جدید هنوز اسمی انتخاب نشده و هنوز با sh8 ازش یاد میشه.
خب آدم باید وایسته از ترجمش دفاع کنه دیگه:d
شما درست میگی و اصلاح هم شد ولی متن خبر رو بخون یه جورایی کژتابی داشت خو:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر