
آقای Tore Blystad در توضیح این موضوع می گوید: "اگر می خواهید به اینجا یا آنجا بروید یا می خواهید این افراد را بکشید یا نکشید، این انتخاب ها مسیر بازی را تغییر خواهد داد، وقتی این موضوع را دریابید شما به نوعی انتخاب می رسید. پس در اولین مراحل ساخت بازی به طور مداوم روی این پروسه کار کردیم. و حتی الان هم با خود می اندیشیم که آیا ما همه چیز هایی را که بازیباز ها برای فهمیدن گیم پلی و احتمالات بازی به آن نیاز دارند، به آن ها آموخته ایم؟"
پیش از این استودیو Arkane سازنده عنوان Dishonored نیز صحبت هایی مشابه را در مورد روش هایی که به بازیباز ها نکاتی را می آموزد عنوان کرده بود. Julien Roby تهیه کننده اجرایی استودیو Arkane در این مورد می گوید: "ما سعی نکردیم بازی را برای بازیباز راحت تر کنیم، اما در بعضی مواقع ما اگر به بازیباز ها اطلاعاتی را ندهیم آن ها در بازی گم می شوند و نمی دانند که چه کار باید بکنند. این مساله باعث می شد که بازیباز ها دچار سردرگمی شوند. پس سعی کردیم یک سری از عناصر را به کار ببریم که به عنوان راهنما تا حدودی به بازیباز ها کمک کند." وی در ادامه میگوید: " در غیر این صورت مشاهده می شد که بازیباز ها راه خودشان را می رفتند و نمی دانستند که چه کار باید بکنند. آن ها حتی از پله ها هم بالا نمی رفتند زیرا نگهبان ها به آن ها گفته بودند که این کار را نکنند، پس در جواب هم بازیباز همین کار را می کرد و از این مساله تبعیت می کرد."
عنوان Hitman: Absolution قرار است در تاریخ 20 نوامبر 2012 در آمریکای شمالی و اروپا عرضه شود.
منبع