کارگردان یاکوزا: ممکن است عناوین آینده سری بیرون از ژاپن باشد

آیا از ایده خروج سری از ژاپن راضی هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    40

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,560
ya.JPG

جناب Kazuki Hosokawa, کارگردان نسخه اخیر سری یاکوزا, در مصاحبه ای جدید اشاره کرد که که ممکن است عناوین آینده سری بیرون ژاپن جریان داشته باشد.

با عرضه نسخه اخیر سری یاکوزا با نام "Lost Judgement" در تاریخ 24 سپتامبر 2021, کارگردان هازوکی هوسوکاوا با وبسایت thegamer برای آینده سری مصاحبه کرد.

به گفته هوساکاوا, استودیو Ryu Ga Gotoku قطعا عناوین بیشتری از سری یاکوزا خواهد ساخت. با این حال, ممکن است که برخی از عناوین سری قدم بزرگی برای سری برداشته و آن را به بیرون از ژاپن ببرد.
هوساکاوا که شش سال است برروی عناوین یاکوزا کار میکند, اعلام که عرضه جهانی عناوین یاکوزا ادامه خواهد داشت, و همچنین انجام اینکار امکانات جدیدی را برای خود بازی ها فراهم کرده است.

شاید آینده عناوین یاکوزا بیرون از ژاپن باشد, "شخصیت ها را به کشورها و مناطق جدید برای کشف کردن, مبارزه هایی برای جنگیدن, و اسراری برای آشکار ساختن."

این میتواند قدم بزرگی برای سری یاکوزا باشد, چرا که تا به امروز کاملا در ژاپن بوده است. اگرچه که اینکار میتواند شمشیری دو لبه باشد, چرا که بسیاری از طرفداران بخاطر به تصویر کشیدن مکان های معروف ژاپنی, همینطور نگاهی به فرهنگ یاکوزا جذب آن شدند.

rrrrrrrrr.JPG
Kazuki Hosokawa​

همزمان با پخش شدن این مقاله, بنظر میرسد که تعدای از طرفداران در شبکه های اجتماعی توییتر نارضایتی خود را به خروج سری از ژاپن نشان داده اند. با این حال, هنوز برای پیش بینی کردن آینده سری یاکوزا زود است.

Yakuza: Lost Judgement به عنوان بازی اخیر سری در تاریخ 24 سپتامبر عرضه خواهد شد, و پس از این, طرفداران میتوانند منتظر اطلاعات و ساخت عناوین بعدی باشند.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
بهتره واقعا یک استراحتی بدن به سری. والا گیم پلی یاکوزا از بس غنی هست این همه شماره دوام آورده چیز دیگه ای بود ترکیده بود بعد 70 نسخه.

میتونن برن چیز جدیدی واقعا خلق کنن. هرچند با Yakuza 7 یک تغییری دادن ولی به نظرم وقت استراحته
 

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
988
از سری یاکوزا، فقط نسخه 0 رو دارم، (اونم تو تخفیفات خریدم) به نسبت هزینه ای که براش کردم راضی ام، اما وقتی میرم ویدئوی گیم پلی نسخه های دیگه یاکوزا رو می‌بینم، انگاری همه شون تکرار یه فرمول هستن ‌ به عبارتی فرق خاصی نداره چه یه نسخه چه همه شون رو بازی کنی، کلن یه چیز هست، داستانش هم که بخاطر زبانش نمیشه باهاش ارتباط برقرار کرد، در کل برای خرید یه نسخه ی دیگه قانع نشدم
شما همچین نظری ندارید ؟ و به جز نسخه ی 0، کدوم نسخه هست که چیز خاصی داشته باشه و تکراری نباشه؟


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
  • Like
Reactions: Ali.jangi

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,560
تعجب میکنم که خیلی از دوستان با خارج شدن سری از ژاپن موافقن :|
عزیزان یاکوزا یعنی ژاپن :D, زمانی که سگا از ناگوشی خواست که کلون GTA بسازه, ناگوشی باهاشون مخالفت کرد و گفت یه بازی براساس فرهنگ ژاپن بسازیم
اینکاری که الان دارن میکنن دوشیدن واقعیه, اگه فردا کیریو رو برگردوندن تعجب نکنید

حالا اینکه بخوان به پلیرهای بیشتری دست پیدا کنن اشکال نداره, اما دست کم برن یه مثل جاجمنت یه ip جدید توی یونیورس یاکوزا هست بسازن
بدتر از همه اینه که این خواسته خالق سری نیست, بنظرم اینجوری به میراثش بی احترامی میشه :|

من بیشتر امیدوارم سری های بعدی دیالوگ ها رو صداگذاری کنن!
نسخه 6 و 7 تمام کات سین ها و ساید کوئست هاش صداگذاری شدست :-", اما همچنان تعداد کات سین های انیمیتد شدش کمه
بشخصه به همین دو دلیل از خرید 0 که منصرف شدم, میخواستم 6 رو بخرم اما اونم کامبت خوبی نداره, در نهایت به فکر خرید کیوامی 2 افتادم اما اونم ساید کوئستاش صدا ندارن

مشکل اصلی این کمبودها بودجه هست, سری تو دوران PS2 بودجه خیلی بزرگی داشت ولی 30 میلیون دلار برای بازی های الان برای صداگذاری و موکپ کردن تمام کات سین های بازی های امروز کفایت نمیکنه :D.
 
  • Like
Reactions: stanley

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر