کارگردان خلاق بازی Halo Infinite استودیو سازنده آن را ترک کرد

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
Halo-Infinite.jpg

تیم لانگو (Tim Longo) کارگردان خلاق بازی Halo Infinite از استودیو 343Industries جدا شد. لانگو همین وظیفه را در جریان ساخت بازی Halo 5 Guardians نیز برعهده داشته است.
به گزارش وبسایت کوتاکو، لانگو چند هفته پیش از آن که تصمیم بگیرد به صورت کلی از تیم سازنده Halo جدا شود با نقش متفاوتی در تیم تولید بازی مشغول فعالیت بود. به دنبال این موضوع شرکت مایکروسافت بیانیه‌ای منتشر کرد که ضمن آرزوی موفقیت برای ادامه راه لانگو، تغییرات ایجاد شده در استودیو 343Industries پس از جدایی کارگردان خلاق بازی Halo Infinite را ارائه می‌کند.

نقش و مسئولیت اعضای مختلف تیم سازنده به طور معمول تکامل پیدا می‌کند تا با سطح نیازهای بازی در جریان پروسه تولید هماهنگی داشته باشد. اخیرا دو تغییر در فرایند ساخت بازی Halo Infinite ایجاد شده است. تهیه‌کننده اجرایی ما یعنی مری السون (Mary Olson) به عنوان تهیه‌کننده ارشد منسوب شده...

Continue reading...


 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
کلا این لردا و نخاله های هیلو 5 رو بفرستن خونشون بهتره ...
به نظرم اگه این اعضای جدید رو اول تو پورت پی سی MCC به کار ببرن تا کمی از ریشه های سری سر در بیارن بعد برن سر ساخت اینفینیت تا گندی که سر گاردینز زدن رو تکرار نکنند
 
  • Like
Reactions: g4mer

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
  • Like
Reactions: g4mer and X B I T B

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
تا قبل قضیه توسعه XGS ، عملکرد بازی ها سوژه ترولاشون بود ... الآن خونه تکونی استودیو ها ...
قبل از اینکه پست بدی متن خبر هم بخون ! ، خودش استودیو رو ترک کرده .
اینکه کارگردان بازی توی این برهه زمانی از توسعه بازی یهو ول کنه بره ! اوج به کمال رسیدن بازی رو نشون میده :D
 
آخرین ویرایش:

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,295
نام
بابک
بله داشتن ... قبل ماجراهای استودیو وزین ناتی داگ و راک استار هم سروصدا کرد یادمه سر توسعه هیلو 4 و 5 بشدت تو وضعیت کرانچ بسر میبردند ..
Halo Infinite Is Taking Longer To Develop To Avoid Crunch; Main Focus Is Building Better Tools
کرانچ توی شرکت های برنامه نویسی یه چیز عادی هستش. من خودم حالت عادی روزی 7 ساعت کار میکنم ولی سر یه پروژه ای دو هفته آخر روزی 14 ساعت کار میکردیم.
درضمن به ازای هر ساعت اضافه کار هم حقوق عادی رو میدن هم یه چیزی اضافه تر.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
به جدا از شوخی و ترول ها،
اگه تو مرحله پولیش بود این تغییر سیستم رو جدی نمی گرفتم، ولی اصلا به نظر نمیاد بازی رسیده باشه به مرحله پولیش که یهو Creative Director ـش پاشده رفته... شاید بازم خیلی تو 343 انعطاف پذیره جایگاه ها... ولی بعید میدونم
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
مشکل halo 4.5 نه از این بنده خدا بود و نه از کس دیگه از خود مایکروسافت بود همه میدونن وقتی یکی از اعضای خود استودیو میگه میخواستیم وقت بیشتری برا halo4 بزاریم مشخصه چه خبر مدیریت احمقانه
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به جدا از شوخی و ترول ها،
اگه تو مرحله پولیش بود این تغییر سیستم رو جدی نمی گرفتم، ولی اصلا به نظر نمیاد بازی رسیده باشه به مرحله پولیش که یهو Creative Director ـش پاشده رفته... شاید بازم خیلی تو 343 انعطاف پذیره جایگاه ها... ولی بعید میدونم

تاپیک خوده هیلو اینفینیت رو یک نگاه بندازی یکسری تغییر جایگاه ها در یکسال و خرده اخیر رو اشاره کردم
متاسفانه این خنده های دوستان از سر بی خبری هست که چه افرادی جایگزین شدند
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر