
08/15/2013 07:40 AM
John Lowrie یکی از هنرپیشگان صداست که نقش های متعددی در بازی های ساخت Valve داشته . از جمله DOTA 2, Left 4 Dead, Half Life 2 و Team Fortress 2 . او ادعا میکند یکی ازدلایل مهمی که Valve هنوز بازی را نساخته این است که این استدیو منتظر پیشرفت فناوری است تا بتواند نسخه جدید این بازی پرطرفدار را بسازد . در ادامه میگوید :
یکی از چالش های بزرگ Valve برای ساخت وادامه این بازی ، چالش هایی همچون FPSs ، ظبط حرکات بسیار طبیعی و mo-cap است . یکی از بزرگترین قابلیت هایی که در HL2 وجود داشت این بود که ، تمام شخصیت هایی که در بازی آنها را ملاقات میکردید ، بدون توجه به اینکه شما ایستاده بودید یا راه میرفتید به شما نگاه میکردند ( در اون زمان کاربی نظیری بود ) . چیزی که ما در حال حاضر میخواهیم ، تکنولوژی ای مثل همان زمان است و ما در حال حاضر با mo-cap نمیتوانیم این کا را انجام دهیم یا هنوز به چنین چیزی نرسیدیم . مثلا زمانی که شما با بازیگران یک فیلم حرکات مختلفی ظبط میکنید ، چیی که ظبط میشود ، همان چیزی است که بازیگر انجام میدهد و معمولا از این روش در فیلم های بزرگ و برای جلوه های ویژه استفاده میشود . اما زمانی که شما میخواهید چیزی تعاملی بسازید ، آن راه تعاملی با mo-cap کمتر میشود ، طوریکه چیزی که کارگردان بازی بر روی آن کارمیکند ، هنوز چیز قطعی ای نیست . من امیدوارم شما درک کنید که چرا HL3 تا به امروز ساخته نشده . دلیل فوق یکی از دلایلی بود که برای این کار گفته شده .
John says:
August 14, 2013 at 2:02 pm
در تاریخ 14 اوت او مصاحبه ای دیگر انجام میدهد و میگوید ، متعقد است Half Life 3 در حال حاضر در دست ساخت نست و یکی از دلایل خود برای این حرف را موضوعات مرتبط با mo-cap میداند . John Lowrie برای این سردرگمی از طرفداران بازی عذرخواهی میکند و میگوید که تصمیمات آینده به عوامل مختلفی بستگی دارد . شخصا امیدوارم آنها این کار را انجام دهند و این حس خوبی است برای آنها .
منبع
آخرین ویرایش: