ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
پیشرفتهای گرافیکی God of War III نسبت به نسخه های اول و دوم
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ricosev" data-source="post: 673702" data-attributes="member: 33243"><p>انشاالله .... ولی یک مورد به گفته خودتون در Infamous هم از Deferred Shading استفاده شده </p><p>و البته در clear sky و چند بازی دیگه هم از این شیوه استفاده شده اما یک مورد کلی رو جا انداختین در KILLzone تمامی آبجکت ها و کلا تمام انجین بازی Deferred rendering بود </p><p>استفاده از تکنیک برای نور پردازی کجا و انجین Deferred rendering کجا !!!!! </p><p></p><p>یک مورد دیگه منابع نور انجین هایی مثل آنریل( normal render ) حد اقل 30 هست و در بیوشاک حدود 45 بود فکر می کنم که 10 تا از نور پردازی های کلی سایه ایجاد می کرد و بقیه فقط تاثیر مثل نور های رنگی روی اشیاء رو داشتن </p><p>در KILLZONE2 تعداد منابع نوری از 200 هم بیشتر بود (توی مجله نوشته بود تا 400 هم می شده بشه!!)که برای من هیچ وقت مشخص نشد از این تعداد توی هر مرحله چند تا پویا و dynamic بود چند تا فقط تاثیر داشتن ؟ </p><p>ولی اون چیزی که مشخه شیوه کامل رندر کردن انجین KILLZONE2 کاملا با بقیه متفاوت بود </p><p></p><p>مثل تفاوت بین دو انجین اگر قرار باشه یک چیزی مثل KILLZONE باشه انجین GOD III این تریلر چنین چیزی رو نشون نمی داد اگه فقط قرار باشه مثل Infamous به صورت محدود استفاده کنن می شه همون حرفی که شما زدین </p><p></p><p>اگه کاملا بخوان شیوه رندر رو تغییر بدن یعنی تغییر انجین و بدون شک پورت یا باز نویسی مجدد انجین </p><p></p><p>حالا نمی دونم دیگه باید چی بگم !!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ricosev, post: 673702, member: 33243"] انشاالله .... ولی یک مورد به گفته خودتون در Infamous هم از Deferred Shading استفاده شده و البته در clear sky و چند بازی دیگه هم از این شیوه استفاده شده اما یک مورد کلی رو جا انداختین در KILLzone تمامی آبجکت ها و کلا تمام انجین بازی Deferred rendering بود استفاده از تکنیک برای نور پردازی کجا و انجین Deferred rendering کجا !!!!! یک مورد دیگه منابع نور انجین هایی مثل آنریل( normal render ) حد اقل 30 هست و در بیوشاک حدود 45 بود فکر می کنم که 10 تا از نور پردازی های کلی سایه ایجاد می کرد و بقیه فقط تاثیر مثل نور های رنگی روی اشیاء رو داشتن در KILLZONE2 تعداد منابع نوری از 200 هم بیشتر بود (توی مجله نوشته بود تا 400 هم می شده بشه!!)که برای من هیچ وقت مشخص نشد از این تعداد توی هر مرحله چند تا پویا و dynamic بود چند تا فقط تاثیر داشتن ؟ ولی اون چیزی که مشخه شیوه کامل رندر کردن انجین KILLZONE2 کاملا با بقیه متفاوت بود مثل تفاوت بین دو انجین اگر قرار باشه یک چیزی مثل KILLZONE باشه انجین GOD III این تریلر چنین چیزی رو نشون نمی داد اگه فقط قرار باشه مثل Infamous به صورت محدود استفاده کنن می شه همون حرفی که شما زدین اگه کاملا بخوان شیوه رندر رو تغییر بدن یعنی تغییر انجین و بدون شک پورت یا باز نویسی مجدد انجین حالا نمی دونم دیگه باید چی بگم !! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
پیشرفتهای گرافیکی God of War III نسبت به نسخه های اول و دوم
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft