ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
پیشرفتهای گرافیکی God of War III نسبت به نسخه های اول و دوم
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="KINDMAN" data-source="post: 673699" data-attributes="member: 12755"><p>[SPOILER=]با عرض معذرت دوست عزیز من نمیدونم شما مارو چطور عطار فرض کردی؟! من نه تو سونی کار میکنم و نه چیزی نظیر این. ضمنا اگر هم فن بوی باشم که قطعا نیستم بازم عطار و تعریف الکی به من و باقی دوستان نمیچسبه. این موضوع ضرب المثل دیگهای داره.</p><p>در مورد اینکه شما نمیخواید قبول کنید گرافیک این بازی فوقالعادست و یا توقعتون قد دموی CG کیلزون هستش نظر شخصیتونه و اگر دلیل و استدلالی پشتش ندارید با مطرح کردنش جو رو متشنج نکنید.</p><p>ضمنا امید به پیشرفت بیشتر این گرافیک هم قبلا از جانب دوستان مطرح شده که قطعا همینطور هم خواهد بود.</p><p>ممنون.[/SPOILER]</p><p>یعنی شما هیچ رگهای از Deferred Shading در نورپردازی بازی ندیدید؟! بازتابهای همزمان و تاثیرپذیری آبجکتها از نورهای متعدد و پویا تو همون تریلر SD هم مشخص بود که قطعا خیلی بیشتر از 6 منبع نوری بودن... .</p><p>این تکنیک همونطوری که مهدی عزیز در پست آخرشون نوشتن که فکر میکنم خیلی خونده نشد, قرار هستش در Infamous و GOW III استفاده بشه (شده) و نمونه قبلیش هم روی کنسول PS3, بازی Killzone 2 بود.</p><p>در نسخ قبلی GOW, نورپردازی برای اون نسل حرف نداشت ولی در کل در این زمینه علاوه بر استفاده از نهایت قدرت سختافزاری کنسول PS2, از افکتهای Fake زیادی هم استفاده شده بود و خبری از HDR و حتی Real time Shading به اون معنا نبود. (سایهزنی دقیق و تاثیرپذیر از منابع نوری مختلف برای اکثر آبجکتها و کاراکترها)</p><p></p><p>در زمینه کنتراست هم علاوه بر قدرت انجین بازی در نمایش طیف وسیعی از رنگها, خود رنگبندی بازی هم بینظیر بود که به هیچوجه حس اعصاب خوردکن تاریکی خیلی از بازیهای دیگه رو القا نمیکرد.</p><p>ضمن اینکه برای وارد کردن یک تکنولوژی جدید به انجین بازی خصوصا روی یک سخت افزار مشخص مثل کنسولها, نیازی به بازنویسی کامل انجین یا اون تشبیه عجیبتون راجع به پورت به انجین جدید! نیست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KINDMAN, post: 673699, member: 12755"] [SPOILER=]با عرض معذرت دوست عزیز من نمیدونم شما مارو چطور عطار فرض کردی؟! من نه تو سونی کار میکنم و نه چیزی نظیر این. ضمنا اگر هم فن بوی باشم که قطعا نیستم بازم عطار و تعریف الکی به من و باقی دوستان نمیچسبه. این موضوع ضرب المثل دیگهای داره. در مورد اینکه شما نمیخواید قبول کنید گرافیک این بازی فوقالعادست و یا توقعتون قد دموی CG کیلزون هستش نظر شخصیتونه و اگر دلیل و استدلالی پشتش ندارید با مطرح کردنش جو رو متشنج نکنید. ضمنا امید به پیشرفت بیشتر این گرافیک هم قبلا از جانب دوستان مطرح شده که قطعا همینطور هم خواهد بود. ممنون.[/SPOILER] یعنی شما هیچ رگهای از Deferred Shading در نورپردازی بازی ندیدید؟! بازتابهای همزمان و تاثیرپذیری آبجکتها از نورهای متعدد و پویا تو همون تریلر SD هم مشخص بود که قطعا خیلی بیشتر از 6 منبع نوری بودن... . این تکنیک همونطوری که مهدی عزیز در پست آخرشون نوشتن که فکر میکنم خیلی خونده نشد, قرار هستش در Infamous و GOW III استفاده بشه (شده) و نمونه قبلیش هم روی کنسول PS3, بازی Killzone 2 بود. در نسخ قبلی GOW, نورپردازی برای اون نسل حرف نداشت ولی در کل در این زمینه علاوه بر استفاده از نهایت قدرت سختافزاری کنسول PS2, از افکتهای Fake زیادی هم استفاده شده بود و خبری از HDR و حتی Real time Shading به اون معنا نبود. (سایهزنی دقیق و تاثیرپذیر از منابع نوری مختلف برای اکثر آبجکتها و کاراکترها) در زمینه کنتراست هم علاوه بر قدرت انجین بازی در نمایش طیف وسیعی از رنگها, خود رنگبندی بازی هم بینظیر بود که به هیچوجه حس اعصاب خوردکن تاریکی خیلی از بازیهای دیگه رو القا نمیکرد. ضمن اینکه برای وارد کردن یک تکنولوژی جدید به انجین بازی خصوصا روی یک سخت افزار مشخص مثل کنسولها, نیازی به بازنویسی کامل انجین یا اون تشبیه عجیبتون راجع به پورت به انجین جدید! نیست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
پیشرفتهای گرافیکی God of War III نسبت به نسخه های اول و دوم
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft