پکتر: PS4 بیشتر از Xbox One در تعطیلات امسال خواهد فروخت

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z156.jpg
شرکت مایکروسافت، با کنسول Xbox One خود در این چند ماه اخیر موفقیت‌های خوبی را از نظر فروش در بازار کنسول‌های خانگی تجربه کرده است. با عرضه‌ی دو بازی انحصاری قوی و محبوب نظیر Forza Motorsport 3 و Gears of War 4 در کنار ویژگی‌های نرم‌افزاری محبوب نظیر backwards compatibility و Xbox Play Anywhere و همچنین کنسول Xbox One S، فروش کنسول‌های خانواده‌ی Xbox One برای مدت سه ماه افزایش یافت و توانست از فروش کنسول موفق Playstation 4 پیشی بگیرد. این موفقیت سونی را مجبور به واکنش خواهد کرد.

با این حال، مایکل پکتر [Michael Pachter]، تحلیلگر شناخته‌ی شده‌ی Wedbush Securities، اعلام کرده که فکر نمی‌کند موارد ذکر شده [در نخستین پاراگراف] باعث برتری مایکروسافت از سونی در تعطیلات امسال میلادی باشد. با این که وی فکر می‌کند مایکروسافت در این چند وقته به خوبی عمل کرده، اما در نهایت پیش‌بینی می‌کند سونی با فروش بیشتر Playstation 4 برنده‌ی این رقابت خواهد بود.

" قوی‌بودن یک چیز نسبی‌ست، و در واقع من فکر می‌کنم که معرفی کنسول میان نسلی PS4 Pro دلیل عدم تمایل مردم به کنسول PS4 Slim است و باعث شده تا آن‌ها صبر پیشه کنند." وی با توجه به فروش PS4 در این چند وقت اخیر، ادامه داد:" من فکر می‌کنم همچنان سونی در کشور‌هایی که انگلیسی زبان نیستند موفق‌تر خواهد بود، چرا که آن‌ها برند قوی‌تری دارند. اگر شما فرانسوی، یا ایتالیایی، یا اسپانیایی و یا آلمانی باشید و به تجربه‌ی Playstation 1 بپردازید قطعاً به برند Playstation علاقه‌مند خواهید شد. اما Xbox تا زمان عرضه‌ی Xbox 360 کنسول موفقی نداشته، و این دلیل پائین قرار گرفتن آن‌ها شده است، اما من فکر می‌کنم آن‌ها نیمی از موفقیت بدست آمده از این زمینه را با Xbox One از دست داده‌اند."

وی در ادامه اظهار داشت:" بنابراین سونی خوب است. و با توجه به این حقیقت که PS4 Slim قیمت کمتری نسبت به Xbox One S دارد، من فکر می‌کنم این مورد یک مزیت برای سونی در رقابت با مایکروسافت در چند ماه آینده محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم که مایکروسافت [Xbox One] زیادی فروخته است، بله، آن‌ها امسال را سالی موفق در نظر می‌گیرند، اما من فکر می‌کنم در نهایت Playstation بیشتر از Xbox خواهد فروخت."

پیش بینی این امر در حال حاضر امری دشوار است چرا که بازی‌های خوبی برای Xbox One در این ماه‌های منتهی به سال عرضه شده و می‌شود و در مقابل نیز خانواده‌ی Playstation عضوهای تازه واردی نظیر PS4 Pro و Playstation VR دارد.

منبع
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,176
نام
ehsan
این دوستمون علاقه شدیدی داره سوژه قرار داده بشه !
بیشتر شبیه امید دادن به خودش هست تا تحلیل ! ... همون تحلیل های یک طرفه ... که گفته بود طرفداران PC شبیه به نژاد پرست ها هستند ... کلا طرفدار های جدیدی هم داره پیدا میکنه که یه احساسه معنوی خاصی دارند بهش پیدا میکنند !
از نوع وطنیش هم میتونم اسم یکی از خبر نگار های قدیمی مجله بازی رایانه را یاد کنم که بهتره اسمش را نبرم ... که میگفت PS3 سه برابره 360 قدرت داره !
کلا "حرفه ای" عمل کردن توی پست های مختلف مخصوصا خبر نگاری یا تحلیلگری کاره هر کسی نیست !
و سریعا اینگونه تحلیل ها واکنش ای حرفه ای بقیه همکارانش را در بر داره ...


ناظم محترم به خدا من فقط نظرم *را ابراز کردم . "خلاف قوانین سایت چیزی ننوشتم که برای هزارمین بار پستم را پاک کنی !"
سلیقه ای عمل نکن هموطن...! هم برای سایت هزینه داره هم برای خودت ...

*نظرم در مورده این آقا و خبرش و شباهت عجیبش به یکی از ....
 
  • Like
Reactions: ehsanservat

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
باز چشم بسته غیب گفته
الان vr لانچ شده
از اونور پرو لانچ میشه و اسلیم که ی جورایی ریلانچ ps4. به حساب میاد بشخصه منتظر بالاترین درصد سود رو برای برد پلی استیشن تو چند سال گذشته دارم
که کاملا عادی هست با اینهمه سخت افزار تاپ جدید که بازار تشنه ورودشون هست
از اونور برند ایکس باکسی رو داریم که قبل از ورود سری اس میشه گفت حرفی برا گفتن نداشت هرچند الانشم فقط اوضاع بهتر شده
در کل چیزی که مشخصه امسال سال سونیه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر