پریدن اتوماتیک دموها در بازی x-men oringins: wolverine

ashkanmm

کاربر سایت
Dec 17, 2007
301
نام
اشکان
سلام دوستان، تو اینترنت گشت زدم ولی این موضوع رو ندیدم برای همین خواستم از دوستان که کسی اگ می دونه قضیه چیه منم کمک کنه.
xbox من فالکون هست، درایوش هیتاچی بود چون داغون شده بود به جای اینکه فرم ورشو آپدیت کنم کلاً درایو رو عوض کردم یه لایت آن گذاشتم روش با 1.51. بعدش wolverine رو نصب کردم روی هاردش و حالا دارم بازی می کنم، مشکل من اینه که هر از چند گاهی دمو های بازی رد می شه، مثلاً یه boss رو کشتی انتظار داری دمویی چیزی نشون بده یهو دوباره بازی ادامه پیدا می کنه، بعد که می رم تو اینترنت می بینم که اینجا یه دومیی داشته که ماله من رد شده، معمولاً اونایی که ماله اول و آخر لول هست نشون می ده بقیه رو رد می کنه.
تو بازی دیگه متوجه این موضوع نشدم، البته هر چی فکر می کنم بازی دیگه ای هم جدیداً بازی نگردم که دموی این مدلی داشته باشه، بیشتر fifa و rockband بازی کردم.
اینم یاد آور می شم که بازی از روی هارد اجرا می شه، پس نمی تونه مشکل از درایو و خوندن از اون باشه قاعدتاً، لطفاً اگه کسی می تونه کمکم کنه. ممنون می شم.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
ممکنه یکی از دکمه های کنترلت یه مقدار تو رفته و رو حالت فعال قرار می گیره و دمو ها رد می شن. این مشکل به درایو یا کپی کردن روی هارد نمی تونه ربطی داشته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر