پخش بازی تگ و وی در سیارهﻯ میترا پس از ماه مبارک رمضان

ATAR

کاربر سایت
May 9, 2011
343
این بازی توسط شرکت رسانا افزار شریف از با سابقه ترین استودیوهای بازی سازی داخل کشور ساخته شده است که تا کنون بازیهای عصر پهلوانان و رویین تنی را به بازار عرضه داشته، و دو بازی دیگر با نامهای قلب سیمرغ و تراتئون را در دست ساخت دارد. موفقیت نسخه خارجی این استودیو را بر آن داشت تا با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، نسخه ای کامل تر را به زبان فارسی برای علاقمندان بازی در داخل کشور تهیه نماید. این بازی با خلق کاراکترها و فضاهایی تخیلی به گونه ای طراحی شده است که همه سنین بتوانند از آن بدون رویارویی با خشونتهای معمول بازیهای رایانه ای لذت ببرند. تجربه نشان داده است که حتی کودکان نیز با کمک بزرگترها می توانند با محیط فانتزی بازی ارتباط برقرار کنند.

02.jpg


بازی تگ و وی در سیاره میترا یک بازی ماجراجویی و معمایی است که تا کنون جوایز فراوانی را در داخل کشور از جمله عناوین بهترین گرافیک ، بهترین گیم پلی و بهترین کار فنی در سومین جشنواره رسانه های دیجیتال و همچنین جوایز بهترین بازی نامه، بهترین صدا، بهترین کار فنی و دیپلم افتخار بهترین طراحی کاراکتر را در اولین جشنواره بین المللی بازی تهران کسب کرده است. نسخه ای دیگر از این بازی، اولین بازی ایرانی XBOX بوده است که در سطح بین المللی عرضه شده و با استقبال مناسبی نیز همراه بوده است . از موفقیتهای بزرگ این بازی آن است که مجله EDGE از معتبرترین مجلات بین المللی بازی آن را به عنوان یکی از بیست بازی برتر XBOX در بخش INDI سال 2010 معرفی کرده است.

04.jpg


• میترا یک بازی سریالی ماجراجویی با داستانی معماگونه و پیچیده که در فضای اسرارآمیز و مبهم سیاره "میترا" به وقوع می پیوندد، جایی که "تگ" شخصیت اصلی داستان، به همراه "وی" بیگانه‌ای کوچک از دنیایی دور قصد دارند تا با کمک هم به مقابله با مهاجمانی که قصد نابودکردن سیاره آنها را دارند بپردازند.
• بازیگر قادر است هم "تگ" و هم "وی" را کنترل کند و درحین گذر از مناظر و صحنه‌های دیدنی، با حل معماهایی که پیش رویش قرار می‌گیرد، سرزمین "تگ" را نجات دهد.
• بازی سرشار از معماهایی ماجراجویانه است و دارای خط داستانی بسیار جذاب است.
• قسمت اول میترا شامل سه بخش است که هر بخش در مکانهای متعددی رخ می‌دهد که در هر یک از آنها تعدادی از معماها آشکار می‌شوند.
• تمرکز اصلی بازیگر در این بازی بایستی بر روی تعقیب داستان و حل معماها باشد.

08.jpg

داستان بازی

"تگ" خواب مي بيند كه پير دهكده او را به كوهستان فرا خوانده. وسايلش را جمع كرده و به سمت كوهستان حركت مي كند. وقتي به نزديكي غارها مي رسد مي بيند كه مسير توسط ديوار و در فولادي بسته شده و ناگهان يك ربات بزرگ از پشت حمله كرده و به سر او ضربه ميزند. بازي از داخل زندان آغاز مي شود.
"وي" از داخل حفره به زندان مي آيد و به او مي گويد كه در خطر هستند و بايد فرار كنند. "تگ" با كمك "وي" از زندان فرار كرده و با استفاده از دستگاه پرتال سفينه فرار مي كنن و از آن جا سعی می کند به سمت غارهای باستانی برود تا با رییس قبیله دیدار کند، ولی مهاجمین به اینجا نیز راه پیدا کرده اند و برای عبور تگ مشکلاتی ایجاد می کنند.

12.jpg


حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی از قرار زیر می‌باشد:

• سيستم عامل (OS) مورد نياز : Windows XP (SP2) , Windows Vista , Windows 7
• پردازنده (CPU) : پنتیوم 4، 2400 مگاهرتز یا برابر آن
• حافظه اصلی (RAM) سیستم : 512 مگابایت
• کارت گرافیک (VGA) با حافظه 128 مگابایت و پشتیبانی از شیدر 3
• کیبرد و ماوس و یا گیم پدXBOX 360

20.jpg


بازی TAG & VEE دارای موزیک و دوبله متفاوت تری نسبت به سایر بازی های ساخته شده ی دیگر می باشد .

از نکات جالب این بازی آهنگ سازی بسیار زیبای آن است که توسط آقای پیام آزادی ( برنده تندیس بهترین موسیقی بازی بزرگ ) انجام گرفته است و انجمن گویندگان جوان کار دوبله این بازی را برعهده داشته است که با استفاده از بهترین دوبلر های خود جذابیت خاصی را به بازی داده است .

منتظر این بازی متفاوت باشید ...

P3Mithra.jpg




منبع
: لوح زرین نیکان رسانا افزار شریف
 
  • Like
Reactions: Altair9502

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر