پایان فرانچایز Assassin's Creed در حال حاضر نوشته شده است

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,284
نام
Matthew
20130805_assassins_creed_4_black_flag.jpg



هرچند برنامه ی سریعی برای خاتمه دادن به فرانچایز بنظر نمی رسد، اما شرکت Ubisoft دانسته است که زمان پایان دادن به Assassin's Creed چه وقت خواهد بود.
در صحبت هایی که آقای Ashraf Ismail کارگردان بازی Assassin's Creed IV: Black Flag با سایت Eurogamer داشت، اذعان داشت که پایان این فرانچایز هم اکنون مشخص شده است.
وی گفت: "اعضای تیم ما، در سطح بسیار بالایی قرار دارند و نفرات زیادی از طراحان و نویسندگان علاقمند به این داستان پر کشش سری هستند. اینگونه کش و قوس ها در همه جای بازی وجود خواهد داشت، به گونه ای که هر قسمتی در جای خود، حرفی برای گفتن دارد."
"ما ایده ی کجا و چطور به اتمام رسیدن بازی را داریم."

آقای Ismail تایید کرد که در اطلاعیه ی آقای Yves Guillemot مدیرعامل این شرکت، وی Assassin's Creed را یک عنوان سالانه خطاب کرده و از تیم های سازنده ی آن تشکر نموده اند. وی همچنین خاطرنشان کرد که اگر به طور کلی تغییراتی لازم و ضروری بود، انجام دهید.

او ادامه داد: "بسته به نوع تنظیمات و اختیارات، و بسته به آنچه که طرفداران می خواهند ما تمام تلاشمان را در این راه انجام خواهیم داد. اما پایانی نیز وجود خواهد داشت."

با توجه به اینکه Ubisoft در حال حاضر سه نسخه ی جدید از این فرانچایز در دست ساخت دارد (با توجه به گفته این شرکت) و با توجه به توانایی هایی که استدیو های سازنده ی آن دارند، تیم ها قادر هستند تا با همکاری یکدیگر جزئیاتی از عناوین خود را در دیگری قرار دهند. آقای Ismail در اینباره گفت: "ما قادر هستیم تا به سرعت عناصر بازی های خود را گسترش دهیم. برای مثال، در Assassin's Creed 4 ما شخصیت Edward را داریم که درواقع نقشی در سری قبلی یعنی Assassin's Creed 3 داشته است. از اینگونه موارد در بازی های ما بسیار دیده می شود که در زمان های دیگری به آنها اشاره خواهد شد."

آخرین عنوان Assassin's Creed تا بدین جا، Black Flag می باشد که قرار است برای PC، کنسول های Xbox 360 ،Wii U ،PS3 ، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.
تاریخ عرضه فقط برای کنسول های 360 و PS3 مشخص گردید است که 31 October امسال می باشد. نسخه های نسل بعدی با عرضه ی کنسول ها و نسخه ی PC نیز با چندین هفته تاخیر، پس از نسخه های این نسل منتشر خواهند شد.

منبع
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,284
نام
Matthew
من از انجام تک تک شماره های این بازی به مقدار کافی لذت بردم، توصیه می کنم دوستانی که "از شر این بازی بلاخره قراره رها شن" خوب اصلاً سمت تاپیک های این بازی، خود بازی و اینجور چیزها نیان.
مجبور که نیستید انجام بدید! تازه با پست پیشتاز درب منزل هم نفرستادن.

دقیقا همینه انگار کسی اجبار کرده بازی کنید و انتقاد کنید و کلی فحش به سازنده بدید ؟!!!
جالبه هر سال میاد و خیلی ها هم خوششون میاد ولی تا اسم نسخه ی بعدی میاد اول میشند شاکی بعدا که عرضه میشه میشند حامی

یکی از بازی هایی که در نبود بازی نصب می کنم سری های AC هست تا الان همشونو حداقل 2 3 باری رفتم و فکر می کنم بقیه هم بی انصافی می کنند که میگند خداراشکر دیگه تموم شد ...
 

M.V.S

کاربر سایت
Sep 28, 2012
897
نام
مسیح
من تمام قسمت هارو دوست داشتم و حالا که یوبیسافت فهمیده که باید برای هر نسخه مبارزات جدیدی ارائه بده خیلی بیشتر دوستش دارم.
(اینم برای اونایی بگم که هی میگن چه خوب که تموم شد و اله و بله) که هیچ بازی هم سبکی نمی تونه حال و هوای Assassins ها رو تکرار کنه.
 

iman2012_12

کاربر سایت
May 12, 2012
96
شاید دوستان به خاطر بیتوجهی به ip های دیگه این حرفو میزنن وگرنه به نظرم بازی بدی نیست ولی داره تکراری میشه شاید اگه بین بازیها یه فاصله ایجاد میکردن اشتیاق واسه بازی بیشتر میشد
 

Reza Castel

کاربر سایت
Aug 19, 2012
432
من که دلم واسه همه ی شماره هاش تنگ میشه خاطرات بسی زیاده با این بازی D:

مخصوصا الطائر :(

اونایی ام که میگن راحت شدیم از شرش همونایی ان که تا میاد میخرنش فقط در میرن ادا .....
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
یکی از بهترین IPـهای این نسل بود. حداقل 2 شماره عالی و 2 شماره خوب داشت. کلاً توی بازی‌سنتر مد شده سوار یه موج شدن و چپ و راست گیر دادن به یک بازی یا سازنده خاص!
AC :R اونیه که جز خوب ها نیست دیگه!؟ :-" :D
آخه ماجرای AC میدونی چیه ؟! :D
You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain
به شخصه من یکی بعد از AC III ادامه دادنش رو حروم میدونم!!! اینکه یه بازی هر ساله بیاد و از این صوبت به نظر من اصلاً ایراد نیست ، این ایراده که دیگه AC از روند خودش خارج شده!!!!!!!! :(
AC IV هم بیاد با توجه به تریلری که من دیدم یه بازی ادونچر خوب به نظر میرسید !! ولی اینکه تو دل کسی جا باز کنه رو خیلی بعید میدونم :-/
 

AM†R

کاربر سایت
Apr 7, 2011
739
خیلی باحاله همینایی که هی میان میگن آشغاله و چرته و مضخرفه هم نفر اول بازی میاد میدوند میرن میخرنش
آقا خوشت نمیاد خوب بازی نکن مجبورت نکردن که
 

FF-Zack Fair

کاربر سایت
Sep 9, 2008
291
نام
مجید
بازی مفت و کپی میخریم از سرمونم زیاده از قدیم گفتن مفت باه کوفت باشه
البته اینطوریام نیستا هر وقت که بازی عرضه شده جزو پر طرفدارترین ها بوده ولی قبول دارم که به شدت تکراری شده که اینم به نظرم بیشترش به گردن روند شتاب گونه داستان در تاریخ هست که لطمه زیادی به داستان و گیم پلی زده
من خودم با شماره اول و دوم بازی بیشترین لذت رو بردم
به نظرم وجود اسلحه تو این بازی اصلا با جو و حال و هوای بازی نمیخونه و یه چیز کاملا اضافی و زننده شده
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,690
نام
علی
من خودم تمام نخسه هاشو بازی میکنم و لذت هم میبرم اما یکی بیاد به من بگه نسخه بعد از 1 و2 این سری به همون اندازه بهشون چسبیده و لذت بردن
من نمیگم این سری کلا کنسل بشه.حرف من اینه که بیان یکم روش وقت بزارن که ازین یکنواختی و تکراری بودن در بیاد.وقتی نسخه 2 اومد همه جوره پیشرفت داشت از همه نظر.ولی نسخه های بعدی همه کپی پیست از نسخه 2 بودن
کلا سری AC از همه نظر قابلیت پیشرفت و تغییر مثبت داره که متاسفانه بخاطر سیاست های شیر دوشی یوبیسافت این پیشرفت ها تبدیل به پسرفت و در جا زدن شده
اگر شک دارین نسخه 2 این بازی رو با نسخه 3 مقایسه کنید.به جز گرافیک بهبود یافته یه نکته مثبت که پیشرفت داشته بهم نشون بدید ممنون میشم
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
من از انجام تک تک شماره های این بازی به مقدار کافی لذت بردم، توصیه می کنم دوستانی که "از شر این بازی بلاخره قراره رها شن" خوب اصلاً سمت تاپیک های این بازی، خود بازی و اینجور چیزها نیان.
مجبور که نیستید انجام بدید! تازه با پست پیشتاز درب منزل هم نفرستادن.

صادق من خودم از فن های دو آتیشه این بازی بودم ! یعنی دیونه AC I بودم ! نمی تونم بگم چقدر اصلا از این بازی لذت بردم ... نسخه دو هم واقعا عالی بود .. ولی برادرهود و ریوالیشن جدا تکراری بود ! لا اقل من یکی هیچ لذتی الا از دو ساعت اخر ریوالیشن نبردم ! نسخه سه هم یه دو ساعتی بازی کردم بعد حالم بهم خورد دیگه ولش کردم ... این IP را به نظر به گند کشیدن ! الکی هی نسخه دادن بیرون هنر نیست ... درسته طرفدار بازی رو خوشحال و سرگرم می کنه و احترام به شعور مخاطب چیزه دیگس
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,466
نام
محمد
من خودم با شماره اول بازی واقعا زندگی کردم و با وجود تمام مشکلاتی که داشت یه تجربه فوق العاده واسم بود، شماره دوم از نظر فنی عالی بود ولی دیگه اون حس و حال شماره اول رو نداشت ولی بازم خیلی باهاش حال کردم. ولی بعدش متاسفانه یوبی سافت مسیر اشتباهی رو طی کرد، من که عاشق این سری بودم دیگه AC III رو با بدبختی و سختی تموم کردم اونم فقط به این خاطر که داستان رو داشته باشم کماکان :D به نظرم کسی که این سری رو به این صورت دوست داشته حق داره از سیاست های احمقانه ای که یوبی سافت در مورد AC در پیش گرفته ابراز ناراحتی کنه.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,362
نام
Majid
گرچه الان یوبی سافت برا حفظ آبرو این حرفشو میزنه:D ولی ما که میدونم تا شونصد میلیون سال دیگه این سری رو ادامه میده:D
گرچه من با تمام نسخه هاش حال کردم!! همشم قبول دارم!
افت واسه اکثر IP ها هست! همیشه نمیشه یک نسخه از یک IP رو اوج بمونه! اونم یک IP ـی که هر ساله داره ریلیز میشه!

تمام نسخه های بازی کمه کم در حد عالی بودن ولی بخاطر همین افتشه که اینقدر بهش میگن آشغال!!
وگرنه همین ACIII که کلی حرف پشتش بود اگه با یک اسم دیگه عرضه میشد خیلی محبوب تر میشد!

کلا اگه بازی تا ACII یک شاهکار بود از ACBrotherhood تا ACIII قطعا یک بازی عالی بوده بدون شک!!!
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
به خود بازی کاری ندارم ، فقط خاتمه ای باشه به این Cliffhanger های اعصاب خرد کن داستان آخر هر شماره و هر نسخه بازی !!!

همینجوری ول میکنن میرن ...

البته پشت سر هم بازی کنی ، معنی میده ، ولی سال به سال وایسی ببینی بالاخره منظورشون از Cliffhanger عجیب و بعضا احمقانه قبلی چی بوده ، اعصاب خرد کنه !!
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
دقیقا از Revelations از بازی یکمی زده شدم و از نسخه سوم دیگه کلا از این بازی بدم اومد.
هر چی زود تر تمومش کنید که POP منتظره ! :bighug:
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
خدا رو شکر که کمپانی یوبی بالاخره فهمیدن که این بازی مثل سری کال آف نیستش و نمیشه اینجوری باشه به نظر من فقط AC 1
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر