پایان اینترنت : فروش ADSL متوقف شد!

Fusion

کاربر سایت
Sep 21, 2006
1,208
نام
هکر SQL INJECTION
در پی اعلام مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات که منجر به افزایش ۵۰ درصدی قیمت پهنای باند اینترنتی که در اختیار شرکت های ندا قرار می گیرد؛ شرکت های ندا فروش خود را متوقف کرده اند.

تلنا نوشت، بر اساس این گزارش کم فروشی شرکت های بخش خصوصی تا آنجا پیش رفته که اخیرا در برخی از سایت های این شرکت ها زمان فروش خود را تنها محدود به فروش یک ماهه نموده اند.

بنا به گفته یکی از مدیران شرکت PAP اگر زیر ساخت به عنوان تامین کننده پهنای باند تخفیفاتی را برای شرکت های PAP در نظر نگیرد بزودی بخش خصوصی فعال در این حوزه با سرمایه گذاری های بالا نابودی می شوند.

محمد علی فرقانی معاون وزیر ارتباطات نیز در این رابطه اظهار داشت: حدود ۵ ماه است که شرکت ارتباطات زیرساخت با ضرر اینترنت کشور را تامین می‌کند و دیگر ادامه این روند ممکن نیست.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که افزایش قیمتی که توانسته شرکت زیر ساخت را در عرض ۵ ماه به زانو درآورد چند ماه طول می کشد بخش خصوصی که تا به حال در رقابت با مخابرات ضعیف و لاغر شده چند ماه طول می کشد تا از میدان رقابت خارج شود.

این در حالی است که شرکت مخابرات به خاطر هزینه تمام شده پایین از یک سو و رقابت سرسختانه با شرکت های PAP از سوی دیگر به راحتی می تواند از آب گلآلود ماهی گرفته و یکه تاز بازار اینترنت پرسرعت کشور شود تا آنجا که اخیرا اعلام شده مخابرات بابت تخلیه خطوط دو هزار تومان خسارت و بابت رانژه خطوط نیز سه هزار تومان از شرکت ها دریافت می کند .

البته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این نکته اشاره کرده که در صورت بازگشت شرایط به حالت قبل و کاهش نرخ ارز به تعرفه قبلی، تعرفه‌ها نیز بازگشت داده خواهد شد.اما این امیدواری زمانی مفید خواهد بود که بعد از التهابات ناشی از تحریم و بازگشت به شرایط عادی مشتری به نام شرکت های ندا برای شرکت زیر ساخت باقی مانده باشد.
منبع
 

Garrett

کاربر سایت
Dec 20, 2010
208
نام
پوریا
با اين سرعت لاك پشتي
چه باشه چه نباشه فرقي نميكنه
همون بهتر كه تعطيلش كنن بره

اینجوری دیگه صورت مساله پاک میشه یادمون میره اصلا adsl چی هست(یا بهتره بگیم چیزی که اینجا اسمشو adsl گذاشتن)، جیبمون رو بابتش خالی نمی کنن اعصابمونم دیگه به خاطر سرعتش و اشتراک 1 به 10 یا 1 به 100 و شیلترینگ و پینگ و این حرفاش خرد نمیشه.
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
بخندید و تیکه بندازید فعلا ! :d

فردا زدن از بیخ قطع کردن و بازی و فیلم که هیچی - یه Mp3 هم گیرتون نیومد بهتون میگم !!:|

بودن همین اینترنت داغون - با نبودنش خیلی فرق داره ... خیلی ....
 

saeid72

کاربر سایت
Sep 12, 2010
907
واقعا چرا خالی میبندن اخه اینا کین:|کدوم ضرر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|اگه قیمت ارز چند برابر دیگم افزایش \یدا کنه همش سوده براشون جوری حرف میزنن که هرکی ندونه باور میکنه دلش براشون میسوزه اخی تفلکیا کلا دارن ضرر میدن)x
حالا مدیرا بیان پست منو پاک کنن
ولی حرف حقیقته اینا سیاه بازیشونه همزمان با راه اندازی شبکه ملی با این ترفند قیمت رو چند برابر و کیفیت اشغال کنن بهترین نتیجرو میده از اولش هم من در موردشبکه ملی میدونستم اخرش این کارو میکنن پستام هستش گرون کردن و اشغال کردن کیفیت اینترنت
 

Kiti Neko

тесн теαм
کاربر سایت
Jun 1, 2011
1,602
نام
αмιг
بذار آخرین سعی و تلاش هاشون رو هم بکنن؛ بیچاره ها دیگه نمیدونن باید چیکار کنن!
در ضمن، ما هیچوقت مثل کره ی شمالی نمیشیم، آخه خیلی هامون هنوز هوشیاریم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر