ورژن جدید رزیدنت اویل رولیشنز بیشتر شبیه به یک بازیسازی است تا یک پورت!

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
ورژن جدید رزیدنت اویل رولیشنز بیشتر شبیه به یک بازسازی است تا یک پورت!

263_New_Enemy.jpg


درود

در گزارش اخیری که فمیتسو در مورد رزیدنت اویل رولیشنز که به تازگی برای کنسولها و PC تایید شده منتشر کرده است اشاره شده که تکسچر ها در این ورژن بطور کامل بازسازی شده اند. افکت های نوری بهبود یافته و و مدل کرکتر ها واضح تر به نظر میرسند. پلیر ها میتوانند لکه های خون را بر روی کف اتاق به خوبی مشاهده کنند و جلوه های بصری گیرا تری وجود خواهد داشت. بازی از جرئیات بیشتری نسبت به نسخه اوریجنال برخوردار است به عنوان مثال در ورژن اوریجینال در مراحلی که کرس در مناطق کوهستانی در آن قرار داشت او جعبه ای را با خود حمل میکرد اما آن در واقع کمک های اولیه بود که شامل یک جفت قیچی کوچک و دیگر تجهیرات پزشکی میشد و تمام این جزئیات در این ورژن به خوبی نشان داده خواهد شد.
در جزئیاتی که در مجله ی رسمی نینتندو به آن اشاره شده آقای Takenaka تهیه کننده بازی اذعان داشته است که دشمن جدید (بیگانه ی گوشتی) که در تریلر رونمایی بازی مشاهده شده ریتم بازی را بشدت تحت تاثیر قرار میدهد این دشمن جدید تا به حال دیده نشده و این بی نظیر است که پلیر ها موقع رویایویی با این مخلوق چه تصمیماتی خواهند گرفت. به عنوان مثال بهترین راهکار در این موقعیت چه چیزی میتواند باشد .شما همچنین دشمنان دیگری را که در ورژن اوریجنال بودند در شرایط متفاوتی نسبت به نسخه قبلی مشاهده خواهید نمود.
تیم سازنده ی بازی مدعی هستند که این ورژن بازی بیشتر شبیه به یک بازسازی است تا یک پورت و آنها در حال کار بر روی قابلیت Streetpass برای Wii U هستند.
شماره ی آینده ی مجله رسمی نینتندو یا Official Nintendo Magazine که در ماه فبریه منتشر خواهد شد شامل یک آرت ورک منحصر بفرد از رزیدنت اویل رولیشنز HD همچنین 12 صفحه اسکرین شات جدید و منحصربفرد )که برای اولین باز در این مجله منتشر خواهند شد( همراه با اطلاعاتی در مورد گیم پد Wii U معرفی گیم پلی جدید بازی + مصاحبه ی کاملی با تهیه کننده بازی آقای Tsukasa Takenaka خواهد بود.

StreetPass :
"نینتندو قابلیتی به نام StreetPass را به 3DS اضافه کرده است که به کاربران دستگاه‌های مختلف 3DS امکان می‌دهد از یکدیگر خبر بگیرند و آمار همدیگر را درآورند. زمانی که دستگاه در حالت Sleep قرار دارد، دستگاه شما به طور خودکار با 3DSهای مجاور اطلاعات گوناگونی را رد و بدل می‌کند. مثلا اطلاعاتی مثل آواتارهای کاربران مختلف یا رکورد آنها در بازی‌های مشترک به طور خودکار روی حافظه دستگاه ذخیره می‌شود. StreetPass حتی محتوای جدید بازی‌ها مثل بسته‌های مکمل را هم خود به خود دانلود می‌کند.

هر زمان که اطلاعات جدیدی دریافت کنید، چراغ کوچکی در گوشه دستگاه چشمک می‌زند. رنگ چراغ چشمک زن بر اساس نوع رویداد مثل دریافت اطلاعات جدید یا آنلاین شدن دوستان تان تغییر می‌کند".

منبع : Resident Evil: Revelations producer discusses what's new for the non-3DS versions of the�game | Polygon
 
آخرین ویرایش:

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
فقط امیدوارم این بازسازی خرابسازی نباشه و المانای کپکامی بازیرو به سمت 6 نبرن همون نسخه ی خالصو بدید ما بازی کنیم کافیه گرافیکشم نبردید بالا بازم ما راضییم
این بازی امید طرفدرای RE امیدوارم با موفقیتش از نظر فروش و کیفیت هنری تضمین شدش کپکام یکم عاقل تر بشه و برای نسل بعد و آینده ی سری اینو الگو کنه و مسیر اینو ادامه بده
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
کپکام که با evil 6 رو همه اصالت سری اسکی رفت امیدوارم این بازی بتونه تا حدودی دل هواداراشو بدست بیاره.
 
آخرین ویرایش:

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
این بازی بدون شک بینظیره>:d< ولی باید صبر کنیم ببینیم چقدر به وعده هاشون عمل میکنن...
گرافیک resident evil 6 که بیشتر شبیه resident evil 4 بود!!!
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
واقعا این شمارش عالی بود. اگر داستان و شخصیت‌پردازی رو نادیده بگیریم، یکی از بهترین‌های این فرانچایز بود. من شخصا از این بازی لذت بردم.
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
واقعا این شمارش عالی بود. اگر داستان و شخصیت‌پردازی رو نادیده بگیریم، یکی از بهترین‌های این فرانچایز بود. من شخصا از این بازی لذت بردم.

احد اگه تو تایید کنی دیگه تمومه! منم خیلی خوشم اومده با اینکه ورژن اوریجینالشم هنوز بازی نکردم!
 

T-078 TYRANT

کاربر سایت
May 16, 2012
395
نام
mohammad
اقا گرافیک تو سرتون بخوره شما یه چیزی مثل اویل 123 بدید بیرون با همون گرافیک ولی بیشتر از این دیگه گند نزنید به بازی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر