همکاری سونی و پاناسونیک برای ساخت نسل آینده HDTVـها

alucard

کاربر سایت
Nov 22, 2008
352

sonyoledfirst-1.jpg

به گزارش شبکه خبری Nikkei ژاپن سونی و پاناسونیک در حال مذاکره برای همکاری مشترک در ساخت نسل بعدی HDTV ـها یعنی تلویزیونهای OLED هستن هر کدوم از این دو کمپانی روزگاری بزرگترین تولید کننده و فروشنده تلویزیون در بازار لوازم الکتریکی بودن ولی این روزها در رقابت با کمپانیهای متحد کره ای سهم خودشون رو از بازار لوازم الکتریکی از دست دادن بسیاری از کارشناسان دلیل این رویداد رو رقابتهای داخلی و غیر ضروری کمپانیهای ژاپنی در مصاف با هم میدونن که باعث ضعیف تر شدن این کمپانیها در رقابت با کمپانیهای آمریکایی و کره ای شده.
هدف از این همکاری بالابردن کیفیت و پائین آوردن قیمت تموم شده تلویزیونهای OLED هست که پیش بینی میشه در چند سال آینده تکنولوژی برتر در دنیای HDTV ـها باشن و دو کمپانی در این توافق میتونن هر کدوم بخشی از خط تولید این پنلها رو ساخته و در نتیجه با تولید بالاتر سریعتر به سمت این محصول سویچ کنن بخشهای R&D (تحقیق و توسعه) این دو کمپانی هم کیفیت تصویر و دوام این پنلها رو بالاتر خواهند برد.
منابع:
Sony & Panasonic May Co-Develop OLED TV Technology
Sony & Panasonic in talks about OLED partnership - FlatpanelsHD

Panasonic and Sony to mass produce OLED TVs? - TVs - CNET - CNET Asia
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
oled ها به شدت گرون هستند و سونی و پانوسونیک می خواند دست به تولید نمایشگر های oled ارزون بزنند تا بازار سامسونگ و ال جی خراب بشه. کار جالبیه به نظرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر