همکاری راکستار و Technicolor در ساخت پروژه های آینده

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
61205596675367986371.jpg

شرکت Rockstar با همکاری سازنده انیمیشن های CG یعنی استودیو فرانسوی Technicolor، اعلام کردند که استودیو جدیدی در راستای ساخت انیمیشن و کارهای هنری در بازی ها را افتتاح کرده اند که به صورت اختصاصی مشغول به کار بر روی پروژه های آتی شرکت Rockstar خواهد بود. این استودیو تازه تاسیس در شهر بنگلور کشور هند واقع است. پیش از این راکستار دفاتری در San Diego، لندن و لیدز داشته است اما این بار این شرکت تصمیم به گسترش حوزه فعالیت خود در شرق آسیا گرفته است. استودیو Technicolour پیشتر در ضمینه ساخت انیمیشن های بازی هایی هم چون Red Dead Redemption، L.A. Noire و Max Payne 3 فعالیت داشته است، اما این بارآن ها نقشی اساسی در پروژه های آتی شرکت Rockstar ایفا خواهند کرد.
آقای Tim Sarnoff ریاست شرکت Technicolor Digital Productions در این باره گفته است: "این مشارکت موجب تقویت هر چه بیشتر تعهدات و استراتژی شرکت Technicolor در ضمینه ارائه فعالیت های ما به صنعت بازیسازی در بخش انیمیشن و کارهای هنری می شود و ما افتخار می کنیم که در این مسیر با مدیران شرکت پیشرویی هم چون Rockstar همکاری می کنیم."
از طرفی آقای Jeronimo Barrera معاونت اجرایی شرکت Rockstar پیرامون این همکاری می گوید: "استودیو Technicolorمنبعی فوق العاده برای ما در مسیر ساخت عنوان Max Payne 3 بود. ما با نگاهی به آینده به دنبال این هستیم تا این همکاری را در ساخت پروژه های آتی خود گسترش دهیم."
هنوز مشخص نشده است که تیم جدید Technicolor بر روی چه پروژه ای مشغول فعالیت هستند اما در این میان Rockstar مدتهاست که پرده از عنوان GTA 5 برداشته است و از سال 2009 تاکنون هم خبری از عنوان Agent به بیرون درز نکرده است. پیش از این هم Dan Houser موسس و نایب رئیس شرکت Rockstar پیشنهاد بازگشت به عنوان Bully و ساخت ادامه ای بر آن بازی را مطرح کرده بود و از طرفی با توجه به موفقیت عنوان Red Dead Redemption ساخت ادامه ای بر آن بازی به نظر طبیعی می رسد. با این حال هنوز مشخص نیست که استودیو Technicolor در کدام پروژه با راکستار همکاری خواهد داشت.
استودیو Technicolor هم چنین مشتریان زیادی در صنعت بازیسازی از جمله Electronic Arts ،Square Enix و Sony Computer Entertainment America دارد. از طرفی این استودیو با شرکت های فیلم سازی و تلویزیونی مانند DreamWorks Animation و Nickelodeon نیز همکاری دارد.
منبع
 

shaaheen

کاربر سایت
Aug 28, 2009
496
نام
شاهین
پروژه های آتی هر چی باشه RDR,Bully,... از همین الآن میشه گفت شاهکاره.
راکستار دستش اصلا به بد ساختن نمیره.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
خدارو شکر هنوز شرکتهایی هستند که بلدند چجوری بازیه خوب بسازند :D
(اصلا منظورم کپکام نبودا:D )
راک استار و این تکنیکالر موفق باشند تا چشم هیتر هاشون بترکه :D
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,656
نام
امیر
کلآ کاتسین های بازی های راکستار تو چندسال اخیر فوق العاده بودن مخصوصآ RDR . حالت چهره ,کارگردانی و توجه به جزئییاتشون کولاکه!
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
دارم خیلی خیلی افسوس می خورم ، من به راحتی GTA IV , IV EFLC رو بازی نکردم در حالی که داشتم

( برای اینکه خریتم این بود که گرافیکش پایینه :d اما توی این 2 3 ماه اخیر در به در دنبال بازی هاش بودم حتی

کلی توی اینترنت گشتم برای RDR که نمی دونستم برای PC نیومده :(( )

هر چی راک استار بازی بسازه همه خوششون میاد :x
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
شرکتی که بازی با کیفیت میده ، فروش بسیار فوق العاده داره بازی هاش ( GTA هر سری رکورد فروش رو میزنه ) و بهترین انیمیشن ها رو تو بازی هاش شاهد هستیم ( نمونش RDR و MP3 در حده فوق العاده ای انیمیشن هایه قوی ای داشتند ) واقعا اگه بخوان بهترین کمپانی ساخت بازی رو انتخاب کنن ، اولیش R* هست. ( بله فنه R*ام ، اما واقعا فنشم و این شرکت ارزش فن بودنش رو داره)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر