Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
1701809925083.png

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی






ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.​
 
آخرین ویرایش:

mehdiebtedaei

کاربر سایت
Dec 10, 2020
188
یک بار دیگه هم فک کنم تو همین تاپیک گفتم :D هیچ وقت نباید انتظار داشت GTA جدی بشه، اینکه میان فیزیک IV رو با V مقایسه میکنن میگن بدتر شده بنظرم اشتباهه، V کلا فان بود برا اینکه عموم مردم دنبال یک بازی سرگرم کننده تا اینکه یک چیز جدی بخوان پلی بدن. هدفشون آرکید کردن بازی بود برا همین خیلی از خصوصیات IV ازش حذف شد مثل رئال بودن هندلینگ ماشینا یا تصادف کردنش.
یک لحظه GTA Online ـو با فیزیک IV تصور کن اینقد خر تو خره یکی با ماشین بیاد بکوبه بهت نصف ماشین میره باید بیخیال ماشین بشی چند ده هزار تا پول بدی که ماشینت برگرده :D بخاطر آنلاینشم شده هیچ وقت اون حالت فان و آرکید بودنش بنظرم از بین نمیره و من به شخصه ترجیح میدم همین مدل فان V رو.

نمونش هم الان میبینی خیلیا میگن رد دد دو ساعت اول زدم پاک کردم از بس خسته کننده بود، اینا با دید GTA اومدن سمت رد دد خورده تو ذوقشون حالا فرض کن GTA ـم بخوان رئال کنن :D
میگن نه من میگم چون جفتش خیلی بازی کردم البته V نه اندازه IV چون زمان IV محصل بودیم وقت زیاد داشتیم و... روزی که IV خریدم بعد مدرسه اون موقع کلا Gta ممنوع بود به راحتی پیدا نمیشد تا توپخونه رفتیم یکی زیر سنگ بازی قایم کرده بود اورد برامون چه دورانی بود.. همون اوایل بازی فیزیک بازی به شدت جذب کرده بود منو یکی دو ساعت اول فقط ماشین برمیداستم جلو عقب اروم به مردم میزدی عالی بود یا به وسایل تیرچراغ و.. بی نظیر بود واکنش ها
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,980
نام
sami
وقتی بحث فیزیک و هندلینگ وسایل نقلیه پیش میاد به نظر من افتضاحترین نسخه تو سری نسخه V بود
به شدت مصنوعی و مسخره و کلا انگار ماشین رو هواست

بهترین هم بدون شک نسخه iv

امیدوارم راک استار تو نسخه جدید یک فکری به حال این ضعف بکنه...همینطور که از اسم بازی مشخصه مهمترین اصل تو این سری وسایل نقلیه هست و باید سعی کنن بیشتر به سمت واقع گرایانه کردن فیزیک و هندلینگ وسایل نقلیه پیش برن

یادش بخیر زمان iv ساعت ها پورشه برمیداشتم تو نیویورک لایی کشی و دستی بازی زیر بارون میکردم :x
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
من برعکس :D بین بازیهای راکستار بولی کمترین محبوبیت رو برام داره :D
لنتی اتفاقات بازی و دیالوگها و ستینگ تینیج و فان بازی یکی از بهترین های نسل بود برا خودش چطور میتونی پلی تایم باهاش داشته باشی و داستان ب این باحالی و چرخه فصلی که داشتو نادیده بگیری و بگی جزو بدترین های راکستار بود!
هنوزم که هنوز حسرت شماره دومو دارم من :D
 
  • Like
Reactions: stanley

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,371
نام
رامین
دوست خوبم @Tommy Vercetty ترجمه یه لیک بزرگ در مورد GTA 6 را انجام داد که من این مطلب رو به نیابت ازش اینجا میذارم

خودش هم بزودی به فروم برمیگرده
شاید خاطرتون نباشه اما میخوام در مورد قدرت لیکها براتون بگم
اوایل سال ۲۰۱۶ نقشه ای از RDR2 لیک شد که بعدها مشخص شد همه اون نقشه واقعیت داشت
بعدها چیزهایی از RDR2 برملا شد که کمتر کسی تصور میکرد این چیزها قراره داخل بازی وجود داشته باشه
مثل سفر با قطار و یا صحبت کردن با NPC ها و ماموریت برای بدنیا آوردن یه توله گاو و یا کندن پوست حیوانات و چیزهای دیگه
به همین خاطر میخوام شمارو از جدیدترین و معتبرترین لیکی که در مورد GTA 6 اومده مطلع کنم
لیکی که به دو دلیل میتونه واقعا معتبر باشه اول اینکه برچسب False از ردیت نگرفته و برچسبی که گرفته Spoil هست و دوم اینکه اینسایدرهای معتبر راکستار مثل Yan و Tez به این لیک واکنشی نشون ندادن چون اصولا اونها به لیکهای نامعتبر واکنش نشون میدن

برای کسانی که نمیخوان هیچ جزییات احتمالی از بازی براشون لو نره توصیه به خوندن این مطلب نمیکنم

188939


بار دیگر ، داستان حول سه شخصیت قابل بازی است ؛ Ricardo و Kacey و Rose.
داستان با سرعتی بسیار کندتر از اکثر عناوین دیگر GTA آغاز می شود.
شما بازی را با نام ریکاردو شروع می کنید. یک قاچاقچی مواد مخدر سطح پایین اصالتا کوبایی که در دوران میانسالی است و در Vice City زندگی میکند . اولین اکت بازی حول کرکتر ریکاردو می چرخد. ریكاردو برای یك شبکه قاچاق بزرگ لاتین تبار كه سالهاست براشون کار میکنه.
خرده مواد فروشی که در ابتدا فعالیت هایی مثل حمله به قاچاقچیان رقیب ، فرار از دست پلیس و غیره بطور مداوم براش اتفاق میفته
در یکی از این درگیری ها ریکاردو یک افسر پلیس که شوهر قهرمان سوم یعنی رز هست را می کشد. این امر باعث می شود تا ریکاردو بشدت تحت تعقیب قرار بگیره و جایزه بزرگی برای سرش تعیین بشه .سازمان ریکاردو را مجبور به مخفی شدن میکند. در این مدت نمی توانید به عنوان ریکاردو بازی کنید

اکت دوم به قهرمان دوم میپردازه
یعنی Kacey
یک خلافکار خرده پا مستقر در Carcer City (شیکاگو)
کیسی در اوایل 20 سالگی به سر میبره جوانترین کرکتر مجموعه GTA است. اکت دوم در سراسر شهر کرسر و ایالت لیبرتی سینی انجام می شود. کیسی دارای روحیه ای وحشیانه است که اغلب او را به دردسر می اندازد. در عمل بعدی ، شما با چندین باند و مجرمان سطح پایین کار می کنید. جیکوب کوچک یکی از شخصتیهای GTA IV هم در بازی هست ، اما در این عنوان نقش بسیار بسیار بزرگتری داره.
کیسی که از ناتوانی خود در سروسامان دادن به گنگ خودش ناامید شده ، با برخی تصمیمات ضعیف و خیانت هایی که بهش میشه ، با باند Yardies ، به رهبری "جیکوب کوچک" (که در این عنوان فقط "جیکوب هیوز" نامیده می شود) رقابت می کند. پس از استخدام افراد دیگه ای واسه گنگ خودش موفق میشه گنگ جیکوب رو از بین ببره با این حال ، برنامه ها به اشتباه پیش میره و بسیاری از دوستانش کشته میشن.
پلیس کیسی را تعقیب و دستگیر می کند و او را به یک زندان فدرال می فرستند.
اکت سوم ما را به سمت Vice City برمی گرداند و ما شاهد اتفاقات قبل از اکت اول هستیم.
ریكاردو و یارانش تصمیم به آزادی یکی از اعضای سازمانشون دارند. سرانجام ، از بالا خبر می رسد كه یكی از رهبران زندانی سازمان آنها در یک اتوبوس داره به سمت ندامتگاه كوتنموث منتقل میشه و ریكاردو یكی از افرادی است كه دستور ربودن اتوبوس زندان را گرفته است.
یه کات سین نشون میده که از قضا کیسی هم توی اون اتوبوس وجود داره و در جریان درگیری مسلحانه بین اعضای سازمان ریکاردو و پلیس ، کیسی از فرصت خود استفاده می کند و از صحنه فرار می کند. این اولین بار است که بازی گزینه تعویض بین شخصیت ها را به بازیکن ارائه می دهد. این کار متفاوت از GTA V انجام می شود. در عوض هنگام سوییچ کردن دوربین خیلی سریع در خیابان ها زوم میشه و به مکان شخصیتی که می خواهید تغییر دهید ، می رسد. وقتی کاراکترها از یکدیگر دور هستند این پروسه سوییچ کردن کمی کندتر از GTA V است. در طول بقیه مأموریت ، بازیکن می تواند بین ریکاردو که با پلیس درگیری داره و یا کیسی که میخواد بطور مخفی کاری بدون اینکه گرفتار شود از صحنه فرار کند یکی را انتخاب کنید. مکانیک های مخفی کاری یکی از نکاتی است که Rockstar در این سری بطور کامل تغییرات بنیادی در اون ایجاد کرده است ، بنابراین انتظار داشته باشید که بسیار پیشرفت کرده باشد
تا این مرحله از بازی ، داستان بازی خطی نبوده و گیمر میتونه بین نقاط مختلف در زمان جابجا بشه.
در ادامه روایت کیسی را خواهیم دید که مدت هاست که فرار می کند و با سرقت از فروشگاه ها زنده مانده است. ریكاردو از سازمان سابق خود مخفی شده است و به جرم قتل کاپیتان پلیس تحت تعقیب است. ریکاردو پس انداز خودش را تموم شده میبینه، تا جایی که مجبور میشه برای زنده ماندن به سرقت از پمپ بنزین ها و فروشگاه های کوچک متوسل شود.
داستان به گونه ای پیش میره که باعث آشنایی این دو میشه و به نوعی این دو نفر باهم فرار می کنند و درنهایت تصمیم می گیرند با هم کار کنند. گفته میشه که پویایی خصمانه بین این دو بسیار سرگرم کننده است. روابط بین ریکاردو و کیسی به طرز فوق العاده ای عالی داستان نویسی شده و هردو به زنده ماندن همدیگر کمک میکنن و بازیکن می تواند.
گفته میشه نحوه سرقت از npc ها بسیار پویا طراحی شده و دست پلیر برای انواع و اقسام چگونگی سرقت بطور کامل باز هست.
وقتی از مردم در فروشگاه ها و غیره سرقت میکنید ، پلیر باید جلوی تماس npc با پلیس (برای فرار راحت تر) را بگیرد و حتی می تواند کیف پول npc ها را سرقت کنید.
در ادامه داستان پلیس رد این دو نفر را میزنه و به سمت خانه امن اونها حرکت می کند. در جریان درگیری و تیراندازی ستوان رز ، بیوه کاپیتان کشته شده توسط ریکاردو ، توسط کیسی به گروگان گرفته می شود.طی گذر مدت زمان تعریف نشده ای ریکاردو و رز با همدیگه رابطه برقرار می کنند.
پس از وقوع برخی از وقایع داستانی ، رز آزاد می شود و ریكاردو و كیسی شروع به سرقت از اهداف بزرگتر و بزرگتر می كنند ، نه فقط برای زنده ماندن ، بلكه برای رشد بیشتر
کیسی آرزو دارد که پادشاه لیبرتی سیتی شود و ریکاردو آرزو دارد که بزرگترین پادشاه کارتل در قاره آمریکا باشد. اما برای تحقق رویاهای آنها به پول نیاز دارند.
در اکت بعدی ما شخصیت سوم بازی یعنی رز خواهیم بود‌
در ایستگاه پلیس او در حال برگزاری جلسه بل بقیه افسران و ارایه خلاصه ای از رویدادهایی است که اتفاق افتاده است. رز و ریکاردو هر دو به دور از اطلاع همکارانشون درگیر یک رابطه عاشقانه مخفیانه می شوند. رز ، باهوش ترین این سه نفر هست و به طور مخفیانه به ریکاردو و کیسی کمک می کند تا نقشه های دزدی و فرار از قانون را انجام دهند ، در حالیکه همه نیروهای پلیس را بطوری گمراه میکنه.
رز ثروتمندترین فرد بین این سه نفر است ، و هر ماه حقوق منظم زیادی دریافت می کند و همچنین در یک خانه خوب در حومه Vice City زندگی می کند. اکنون می توانید برای ادامه بازی بین هر سه کاراکتر جابجا شوید. این سه به راه خود ادامه می دهند. رز در حال شکار خلافکارها ، در حالی که در حالی که شکار آنها را انجام می داد
با بازی در نقش رز ، فعالیت های جانبی زیادی در دسترس است. در Vice City یک قاتل زنجیره ای وجود دارد که رز و تیمش می توانند از آن ردیابی کنند (این ماموریت با کار خوب پلیس و تفکر هوشمندانه قابل حل است تا یک فعالیت مستقیم).
او می تواند در خیابان ها گشت بزند ، مجرمان را دستگیر کند ، و کارهای غیره . او تنها شخصیتی است که به بازار سهام بازی دسترسی دارد.
در این مرحله ، تمرکز اصلی بازی به Rose تغییر می یابد. ماموریتهای زیادی برای رز وجود داره که حتی خیلی از آنها روی نقشه مشخص نیستند و بستگی به کاوش پلیر در محیط با آن ماموریت ها روبرو میشود.
همچنین لازم به ذکر است که برخلاف عناوین قبلی ، Heist ها در GTA 6 در صورت کشته شدن رز ، ریکاردو یا کسی شکست خواهند خورد و دیگر قابل تکرار نخواهند بود. شما فقط یکبار می توانید آن Heist را بازی کنید ، و اگر آن سرقت را ترک کنید آن سرقت شکست میخوره و در اخبار و روزنامه ها خواهید دید که در مورد موفقیت پلیس صحبت خواهد شد و یا رز در اداره پلیس میتواند دیالوگهای متفاوتی از همکاران خودش بشنوه
بطور کلی برای انجام یک Heist بزرگ شما میتوانید افرادی را استخدام کنید که هرکدام قابلیت هایی دارند .میتوانید سرقت را عمیقاً برنامه ریزی کنید و با کمترین میزان مرگ و میر گروه به پایان برسانید و یا نه میتوانید آن ماموریت را به جنگی وحشتناک تبدیل کنید. بطور کلی نحوه عملکرد آن کاملاً بر اساس تصمیمات شما و افراد استخدام شده شما است.
گفته شده است که پس از اتمام بازی بیش از هر عنوان دیگری از Rockstar کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.
عنوان GTA VI سخت ترین بازیی است که Rockstar برای کسب درآمد ساخته است .
تمامی وسایل نقلیه، اسلحه ها ، بدن و لباس کرکترها، و حتی خانه هایی که میخرید قابل سفارشی سازی و کاستومایز میباشد.
گزارش شده است که مقیاس نقشه به بزرگی مجموع نقشه GTA V و RDR2 میباشد.
شهرهای بازی شامل:
وایس سیتی (میامی)
کرسر سیتی (شیکاگو)
قسمتی از لیبرتی سیتی(نیویورک)
کاتنموت
و قسمتی از کشوری در آمریکای جنوبی به همراه شهر میباشد‌.

مینی گیمهای داخل بازی که من از آن آگاه هستم شامل:
قمار - گلف - تنیس - بولینگ - باشگاه های بدنسازی - سینما - رقص ماشین، تمرین تیراندازی،تغییر مدل لباس و سفارشی سازی -
مبارزات بدون اسلحه بازی تقریبا با عنوان RDR2 مشابه است، اما پیچیده ترین و دشوار و جالبتر از هر عنوان GTA قبل میباشد.
برخی کرکترهای بازی قابلیتهای پارکور دارند.

می توانید اجساد مرده را برای مخفی نگه داشتن درون صندوق عقب ماشین مخفی کنید. هنگامی که توسط پلیس متوقف می شوید ، آنها ممکن است وسیله نقلیه شما را جستجو کنند ، و پیدا کردن یک جسد مرده در صندوق عقب شما منجر به یک سطح فوری تحت تعقیب می شود. مشابه "Have a Heart" GTA IV ، صدمه زدن به وسیله نقلیه شما ممکن است باعث باز شدن صندوق عقب شود. اگر یک جسد در داخل بدن وجود داشته باشد ، قابل مشاهده خواهد بود که باعث می شود که npc ها با پلیس تماس بگیرند و سطح تحت تعقیب را ایجاد کنند. • با بازی در نقش رز ، می توانید در جایی که نیاز دارید نیروهای پلیس را به به صحنه جرمی که در آن حضور دارید فرا بخوانید ، یا اگر خود را در یک تیراندازی می بینید ، آنها را برای گرفتن پشتیبانی فراخوانی کنید. • رز می تواند غیرنظامیان را دستگیر یا جریمه کند. دستگیری یک npc شما را وادار می کند که فرد غیرنظامی را سوار ماشین پلیس کنید تا آنها را به ایستگاه برسانید. در ایستگاه پلیس ، آنها می توانند برای مدتی در سلول ها دیده شوند و ممکن است سعی در رشوه دادن یا درخواست آزادی از رز داشته باشند. با جریمه یک npc خلافکار میتوانید ارزش خود را در اداره پلیس بالا ببرید و به بودجه پلیس اضافه کنید. رز می تواند بر اساس تخلف مشاهده شده بین انتخاب مقادیر جریمه یکی را انتخاب کند.
اداره پلیس VCPD بودجه ای دارد که تا حدودی مشابه ویژگی بودجه اردوگاه RDR2 کار می کند. در صورتی که بودجه اداره کم شود ، برخی از ویژگی ها محدود هستند یا در دسترس نیستند. حل پرونده ها ، صدور جریمه و محکومیت مجرمان باعث افزایش بودجه این اداره می شود. استخدام افسران جدید ، تماس با پشتیبانی ، میزان ارتکاب جرم ، خرید لوازم و جایگزینی تجهیزات باید بصورت دستی از بودجه در دفتر رز اختصاص یابد.
هنگامی که در نقش کیسی و ریکاردو بازی میکنید اگر با سرعت خیلی بالا رانندگی کنید و توسط مأموران پلیس با سرعت زیاد مشاهده شوید ، سطح یک ستاره تحت تعقیب دریافت خواهید کرد.
پلیس شما را تعقیب و به شما اخطار توقف میدهد میتوانید همانند دیالوگهای RDR2 با پلیس دیالوگ برقرار کنید و جریمه پرداخت کنید یا درگیری ایجاد کنید• در آخر بازی ، ریكاردو و كیسی سازمان های جنایی خود را ایجاد می كنند. سپس ریكاردو عمدتاً در آمریكای جنوبی اقامت دارد و قاچاق مواد مخدر را به Vice City انجام می دهد. کیسی امپراتوری جنایتکارانه خود را در شهر کرسر سیتی و لیبرتی سیتی تشکیل می دهد. جهت گیری امپراتوری کیسی بیشتر به بازیکن بستگی دارد. • ریکاردو به عنوان یک ارباب مواد مخدر باید مجرمان را در کارتل خود استخدام کند. این کارمندان می توانند برای ریکاردو مواد مخدر قاچاق کنند یا او می تواند خودش این کار را انجام دهد. اگر به کارمندان این امکان را بدهید که این کار را برای شما انجام دهند ، سود شما را به همراه خواهد داشت و با خطر بیشتری همراه است ، اما نیازی نیست که وقت خود را صرف این کار کنید و می توانید منفعلانه درآمد کسب کنید. اگر به مکان های مناسب سفر کنید ، می توانید مردان ریکاردو را ببینید که قاچاق می کنند. ریكاردو باید مواد را بخرد ، آنها را جاسازی كرده و به قاچاق به Vice City برساند. هر مرحله کارمندان را ملزم می کند تا عملیات شما را انجام دهند. • چندین قاتل سریالی فعال در طول بازی وجود دارد که به طور دوره ای در طول داستان با آنها مواجه میشوید و سرنخ هایی را برای بخش Rose باقی می گذارد. در بازی اخبار تلویزیون مرتبا در مورد پرونده های در حال اجرا در شهر صحبت می کنند. • اگر دپارتمان رز موفق شود میزان جرم و جنایت را تا حد زیادی کاهش دهد ، احتمال همکاری ساکنین Vice City با پلیس بیشتر است.
اگر جرم جنایت در شهر زیاد شود رفتار NPC ها با پلیس متفاوت و خشن خواهد بود. اگر اعتماد مردم به پلیس از بین برود ، مردم اغلب از همکاری امتناع می ورزند و کار رز را بسیار دشوارتر می کنند.
همانطور که گفتیم در پخش اخبار (تلویزیون و رادیو) و روزنامه ها (بصورت آنلاین در سراسر جهان) غالباً اطلاعاتی در مورد جنایات شخصیتهای بازی وجود دارد. • در Vice City ، رز می تواند برای کمک به حفظ صلح با رهبران باندها نشست و برخاست کند. • سلامتی بازیکنان بسیار کمتر از عناوین قبلی GTA است و فقط کمی بیشتر از NPCS ها هست
مشابه RDR2 ، بازیکنان می توانند با NPC ها در اطراف خود تعامل داشته باشند.
دستیابی به پول نقد در این عنوان بسیار دشوارتر خواهد بود.
بازیکنان می توانند ورزش های مختلفی انجام دهند ، از جمله: گلف ، تنیس ، تنیس روی میز و بسکتبال.

• سلاح ها با تمام شدن مهمات نگهداری می شوند ، اما بازیکن می تواند مانند GTA IV اسلحه خود را داوطلبانه دور بریزد.

• اسکن پلاک در وسایل نقلیه پلیس اطلاعات راننده را نشان می دهد ، از جمله: نام ، آدرس ، شغل ، سابقه کیفری و اگر مظنون دارای گواهینامه معتبری است.

به همه NPC محل اقامت و شغل اختصاص داده شده است و به همین ترتیب روز خود را سپری می کنند!!
اگر به دنبال یک NPC بروید می توانید ببینید که آنها صبح خانه خود را ترک می کنند ، با ماشین به محل کار می روند ، به مناطق مختلف میروند و به خانه برمی گردند .
به همین دلیل ، ساعت شلوغ خیابان های شهر را مملو از اتومبیل می کند ، در حالی که جاده ها در شب و در ساعات غیر کاری به طور قابل توجهی ترافیک کمتری وجود دارد.

• باندهای شناخته در بازی شده عبارتند از: آزتکا ، واگوس ، کارتل کلمبیا ، کارتل لوبو ، خانواده جنایتکار مادارازو ، بروکر کینگز ، فرشتگان مرگ MC ، Skinheads (باند زندان عمدتا با برخی از بخشهای خارج از زندان) ، اوباش کره ای ، خانواده جنایت واسکز ، مافیای روسیه ، Triads ، Ballas ، خانواده تانگ ، گروه امیر ، اوباش یهود

• کرکتر Niko Bellic شخصیت اصلی GTA VI نیست. دیگر شخصیت های بازگشتی عبارتند از: بریكو كیبوتز ، پوپی میچل ، بروس اسپید ، جیكوب "كوچك" (در این عنوان فقط با نام جیكوب هیوز شناخته می شود) ، لسی جوناس ، میراندا كوآن ، "گی" تونی پرنس ، كندی سوکس (با اشاره) ژانویه واسكز ، كلو پاركر ، خانواده آون كراستنبورگ

• مایكل هالیك برنمی گردد.

• نه مایکل ، نه فرانکلین و نه ترور برنمی گردند.

• زندگی سلبریتی ها قسمت عظیمی از داستان GTA VI است.

• جهان کاملاً پیشرفته است ، با اینترنت بسیار گسترده تر ، تعداد زیادی از افراد مشهور ، رسانه های اجتماعی تعاملی (Lifeinvader ، Bleeter [بازیکنان می توانند حساب های Bleeter خود را تنظیم کنند و با یکدیگر تعامل آنلاین داشته باشند) و ChiSpy [پلت فرم اشتراک ویدیو جهان توسط طوفان]).

• کودکان عمدتا در بازی ویژگی ندارند.

• قسمت آنلاین بازی GTA 6 عنوان جداگانه ای خواهد بود که پس از GTA VI منتشر می شود.

بازی در اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.
داستان اصلی حدود 80 ساعت خواهد بود.
قسمت online بازی وجود خواهد داشت.
مانند RDR2 و GTAO ، انتشار آن با تأخیر دو تا چهار هفته و شاید بیشتر خواهد بود.
این بزرگترین نقشه ایجاد شده توسط Rockstar خواهد بود. هر یک از شهرها کمی بزرگتر از GTA V در لوس سانتوس هست

(در کل بازی دارای چهار شهر خواهد بود)

همچنین بسیاری از مناطق روستایی اطراف آن ، عمدتا باتلاق های اطراف Vice City ، بزرگ خواهد بود.
من چیزی در مورد تعداد ساختمانهای قابل ورود نشنیده ام ، اما آنچه شنیده ام بیش از هر عنوان قبلی GTA خواهد بود.
از آنجا که دزدی های بزرگ و سرقت فروشگاه ها و مشاغل دیگر قسمت بزرگی از بازی است ، تعداد زیادی از این موارد در سراسر نقشه وجود خواهد داشت. از آنچه شنیده ام ، بسیار تعجب می کنم اگر در هر چهار شهر تعداد ساختمانهای قابل ورودکمتر از 200 تا باشد.

رز دارای خانه شخصی خودش است
کیسی در ابتدای بازی یک آپارتمان محقر در Carcer City در دسترس دارد که بعداً در دسترس بودن را از دست می دهد.
ده ها خانه و آپارتمان وجود دارد که می تواند توسط هر شخصیتی خریداری شود.
این خانه ها می توانند کاملاً سفارشی شوند.
قیمت مسکن نوسان دارد بنابراین می توانید ملکی را بخرید و بعداً برای سود یا ضرر آن را بفروشید یا آن را برای زندگی در آن نگه دارید.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
لنتی اتفاقات بازی و دیالوگها و ستینگ تینیج و فان بازی یکی از بهترین های نسل بود برا خودش چطور میتونی پلی تایم باهاش داشته باشی و داستان ب این باحالی و چرخه فصلی که داشتو نادیده بگیری و بگی جزو بدترین های راکستار بود!
هنوزم که هنوز حسرت شماره دومو دارم من :D
واقعیتش من نصفو نیمه بازی کردم :D ستینگش خوب بود ولی باب میلم نبود. و اینکه اصلا از بازی بدم نیومد و حتما یروز دوباره میرم سمتش تمومش کنم ولی خب جزو بازیهای محبوب من هم نبود :D
 
  • Like
Reactions: g4mer

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,485
یک بار دیگه هم فک کنم تو همین تاپیک گفتم :D هیچ وقت نباید انتظار داشت GTA جدی بشه، اینکه میان فیزیک IV رو با V مقایسه میکنن میگن بدتر شده بنظرم اشتباهه، V کلا فان بود برا اینکه عموم مردم دنبال یک بازی سرگرم کننده تا اینکه یک چیز جدی بخوان پلی بدن. هدفشون آرکید کردن بازی بود برا همین خیلی از خصوصیات IV ازش حذف شد مثل رئال بودن هندلینگ ماشینا یا تصادف کردنش.
یک لحظه GTA Online ـو با فیزیک IV تصور کن اینقد خر تو خره یکی با ماشین بیاد بکوبه بهت نصف ماشین میره باید بیخیال ماشین بشی چند ده هزار تا پول بدی که ماشینت برگرده :D بخاطر آنلاینشم شده هیچ وقت اون حالت فان و آرکید بودنش بنظرم از بین نمیره و من به شخصه ترجیح میدم همین مدل فان V رو.

نمونش هم الان میبینی خیلیا میگن رد دد دو ساعت اول زدم پاک کردم از بس خسته کننده بود، اینا با دید GTA اومدن سمت رد دد خورده تو ذوقشون حالا فرض کن GTA ـم بخوان رئال کنن :D
دیگه فکر کنم بس باشه برای ارکید بازا کل بازیا شده مسخره بازی
نمونش r6 چی بود چی شد
یا امثال فورتنایت مد شده
دوست خوبم @Tommy Vercetty ترجمه یه لیک بزرگ در مورد GTA 6 را انجام داد که من این مطلب رو به نیابت ازش اینجا میذارم

خودش هم بزودی به فروم برمیگرده
شاید خاطرتون نباشه اما میخوام در مورد قدرت لیکها براتون بگم
اوایل سال ۲۰۱۶ نقشه ای از RDR2 لیک شد که بعدها مشخص شد همه اون نقشه واقعیت داشت
بعدها چیزهایی از RDR2 برملا شد که کمتر کسی تصور میکرد این چیزها قراره داخل بازی وجود داشته باشه
مثل سفر با قطار و یا صحبت کردن با NPC ها و ماموریت برای بدنیا آوردن یه توله گاو و یا کندن پوست حیوانات و چیزهای دیگه
به همین خاطر میخوام شمارو از جدیدترین و معتبرترین لیکی که در مورد GTA 6 اومده مطلع کنم
لیکی که به دو دلیل میتونه واقعا معتبر باشه اول اینکه برچسب False از ردیت نگرفته و برچسبی که گرفته Spoil هست و دوم اینکه اینسایدرهای معتبر راکستار مثل Yan و Tez به این لیک واکنشی نشون ندادن چون اصولا اونها به لیکهای نامعتبر واکنش نشون میدن

برای کسانی که نمیخوان هیچ جزییات احتمالی از بازی براشون لو نره توصیه به خوندن این مطلب نمیکنم



بار دیگر ، داستان حول سه شخصیت قابل بازی است ؛ Ricardo و Kacey و Rose.
داستان با سرعتی بسیار کندتر از اکثر عناوین دیگر GTA آغاز می شود.
شما بازی را با نام ریکاردو شروع می کنید. یک قاچاقچی مواد مخدر سطح پایین اصالتا کوبایی که در دوران میانسالی است و در Vice City زندگی میکند . اولین اکت بازی حول کرکتر ریکاردو می چرخد. ریكاردو برای یك شبکه قاچاق بزرگ لاتین تبار كه سالهاست براشون کار میکنه.
خرده مواد فروشی که در ابتدا فعالیت هایی مثل حمله به قاچاقچیان رقیب ، فرار از دست پلیس و غیره بطور مداوم براش اتفاق میفته
در یکی از این درگیری ها ریکاردو یک افسر پلیس که شوهر قهرمان سوم یعنی رز هست را می کشد. این امر باعث می شود تا ریکاردو بشدت تحت تعقیب قرار بگیره و جایزه بزرگی برای سرش تعیین بشه .سازمان ریکاردو را مجبور به مخفی شدن میکند. در این مدت نمی توانید به عنوان ریکاردو بازی کنید

اکت دوم به قهرمان دوم میپردازه
یعنی Kacey
یک خلافکار خرده پا مستقر در Carcer City (شیکاگو)
کیسی در اوایل 20 سالگی به سر میبره جوانترین کرکتر مجموعه GTA است. اکت دوم در سراسر شهر کرسر و ایالت لیبرتی سینی انجام می شود. کیسی دارای روحیه ای وحشیانه است که اغلب او را به دردسر می اندازد. در عمل بعدی ، شما با چندین باند و مجرمان سطح پایین کار می کنید. جیکوب کوچک یکی از شخصتیهای GTA IV هم در بازی هست ، اما در این عنوان نقش بسیار بسیار بزرگتری داره.
کیسی که از ناتوانی خود در سروسامان دادن به گنگ خودش ناامید شده ، با برخی تصمیمات ضعیف و خیانت هایی که بهش میشه ، با باند Yardies ، به رهبری "جیکوب کوچک" (که در این عنوان فقط "جیکوب هیوز" نامیده می شود) رقابت می کند. پس از استخدام افراد دیگه ای واسه گنگ خودش موفق میشه گنگ جیکوب رو از بین ببره با این حال ، برنامه ها به اشتباه پیش میره و بسیاری از دوستانش کشته میشن.
پلیس کیسی را تعقیب و دستگیر می کند و او را به یک زندان فدرال می فرستند.
اکت سوم ما را به سمت Vice City برمی گرداند و ما شاهد اتفاقات قبل از اکت اول هستیم.
ریكاردو و یارانش تصمیم به آزادی یکی از اعضای سازمانشون دارند. سرانجام ، از بالا خبر می رسد كه یكی از رهبران زندانی سازمان آنها در یک اتوبوس داره به سمت ندامتگاه كوتنموث منتقل میشه و ریكاردو یكی از افرادی است كه دستور ربودن اتوبوس زندان را گرفته است.
یه کات سین نشون میده که از قضا کیسی هم توی اون اتوبوس وجود داره و در جریان درگیری مسلحانه بین اعضای سازمان ریکاردو و پلیس ، کیسی از فرصت خود استفاده می کند و از صحنه فرار می کند. این اولین بار است که بازی گزینه تعویض بین شخصیت ها را به بازیکن ارائه می دهد. این کار متفاوت از GTA V انجام می شود. در عوض هنگام سوییچ کردن دوربین خیلی سریع در خیابان ها زوم میشه و به مکان شخصیتی که می خواهید تغییر دهید ، می رسد. وقتی کاراکترها از یکدیگر دور هستند این پروسه سوییچ کردن کمی کندتر از GTA V است. در طول بقیه مأموریت ، بازیکن می تواند بین ریکاردو که با پلیس درگیری داره و یا کیسی که میخواد بطور مخفی کاری بدون اینکه گرفتار شود از صحنه فرار کند یکی را انتخاب کنید. مکانیک های مخفی کاری یکی از نکاتی است که Rockstar در این سری بطور کامل تغییرات بنیادی در اون ایجاد کرده است ، بنابراین انتظار داشته باشید که بسیار پیشرفت کرده باشد
تا این مرحله از بازی ، داستان بازی خطی نبوده و گیمر میتونه بین نقاط مختلف در زمان جابجا بشه.
در ادامه روایت کیسی را خواهیم دید که مدت هاست که فرار می کند و با سرقت از فروشگاه ها زنده مانده است. ریكاردو از سازمان سابق خود مخفی شده است و به جرم قتل کاپیتان پلیس تحت تعقیب است. ریکاردو پس انداز خودش را تموم شده میبینه، تا جایی که مجبور میشه برای زنده ماندن به سرقت از پمپ بنزین ها و فروشگاه های کوچک متوسل شود.
داستان به گونه ای پیش میره که باعث آشنایی این دو میشه و به نوعی این دو نفر باهم فرار می کنند و درنهایت تصمیم می گیرند با هم کار کنند. گفته میشه که پویایی خصمانه بین این دو بسیار سرگرم کننده است. روابط بین ریکاردو و کیسی به طرز فوق العاده ای عالی داستان نویسی شده و هردو به زنده ماندن همدیگر کمک میکنن و بازیکن می تواند.
گفته میشه نحوه سرقت از npc ها بسیار پویا طراحی شده و دست پلیر برای انواع و اقسام چگونگی سرقت بطور کامل باز هست.
وقتی از مردم در فروشگاه ها و غیره سرقت میکنید ، پلیر باید جلوی تماس npc با پلیس (برای فرار راحت تر) را بگیرد و حتی می تواند کیف پول npc ها را سرقت کنید.
در ادامه داستان پلیس رد این دو نفر را میزنه و به سمت خانه امن اونها حرکت می کند. در جریان درگیری و تیراندازی ستوان رز ، بیوه کاپیتان کشته شده توسط ریکاردو ، توسط کیسی به گروگان گرفته می شود.طی گذر مدت زمان تعریف نشده ای ریکاردو و رز با همدیگه رابطه برقرار می کنند.
پس از وقوع برخی از وقایع داستانی ، رز آزاد می شود و ریكاردو و كیسی شروع به سرقت از اهداف بزرگتر و بزرگتر می كنند ، نه فقط برای زنده ماندن ، بلكه برای رشد بیشتر
کیسی آرزو دارد که پادشاه لیبرتی سیتی شود و ریکاردو آرزو دارد که بزرگترین پادشاه کارتل در قاره آمریکا باشد. اما برای تحقق رویاهای آنها به پول نیاز دارند.
در اکت بعدی ما شخصیت سوم بازی یعنی رز خواهیم بود‌
در ایستگاه پلیس او در حال برگزاری جلسه بل بقیه افسران و ارایه خلاصه ای از رویدادهایی است که اتفاق افتاده است. رز و ریکاردو هر دو به دور از اطلاع همکارانشون درگیر یک رابطه عاشقانه مخفیانه می شوند. رز ، باهوش ترین این سه نفر هست و به طور مخفیانه به ریکاردو و کیسی کمک می کند تا نقشه های دزدی و فرار از قانون را انجام دهند ، در حالیکه همه نیروهای پلیس را بطوری گمراه میکنه.
رز ثروتمندترین فرد بین این سه نفر است ، و هر ماه حقوق منظم زیادی دریافت می کند و همچنین در یک خانه خوب در حومه Vice City زندگی می کند. اکنون می توانید برای ادامه بازی بین هر سه کاراکتر جابجا شوید. این سه به راه خود ادامه می دهند. رز در حال شکار خلافکارها ، در حالی که در حالی که شکار آنها را انجام می داد
با بازی در نقش رز ، فعالیت های جانبی زیادی در دسترس است. در Vice City یک قاتل زنجیره ای وجود دارد که رز و تیمش می توانند از آن ردیابی کنند (این ماموریت با کار خوب پلیس و تفکر هوشمندانه قابل حل است تا یک فعالیت مستقیم).
او می تواند در خیابان ها گشت بزند ، مجرمان را دستگیر کند ، و کارهای غیره . او تنها شخصیتی است که به بازار سهام بازی دسترسی دارد.
در این مرحله ، تمرکز اصلی بازی به Rose تغییر می یابد. ماموریتهای زیادی برای رز وجود داره که حتی خیلی از آنها روی نقشه مشخص نیستند و بستگی به کاوش پلیر در محیط با آن ماموریت ها روبرو میشود.
همچنین لازم به ذکر است که برخلاف عناوین قبلی ، Heist ها در GTA 6 در صورت کشته شدن رز ، ریکاردو یا کسی شکست خواهند خورد و دیگر قابل تکرار نخواهند بود. شما فقط یکبار می توانید آن Heist را بازی کنید ، و اگر آن سرقت را ترک کنید آن سرقت شکست میخوره و در اخبار و روزنامه ها خواهید دید که در مورد موفقیت پلیس صحبت خواهد شد و یا رز در اداره پلیس میتواند دیالوگهای متفاوتی از همکاران خودش بشنوه
بطور کلی برای انجام یک Heist بزرگ شما میتوانید افرادی را استخدام کنید که هرکدام قابلیت هایی دارند .میتوانید سرقت را عمیقاً برنامه ریزی کنید و با کمترین میزان مرگ و میر گروه به پایان برسانید و یا نه میتوانید آن ماموریت را به جنگی وحشتناک تبدیل کنید. بطور کلی نحوه عملکرد آن کاملاً بر اساس تصمیمات شما و افراد استخدام شده شما است.
گفته شده است که پس از اتمام بازی بیش از هر عنوان دیگری از Rockstar کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.
عنوان GTA VI سخت ترین بازیی است که Rockstar برای کسب درآمد ساخته است .
تمامی وسایل نقلیه، اسلحه ها ، بدن و لباس کرکترها، و حتی خانه هایی که میخرید قابل سفارشی سازی و کاستومایز میباشد.
گزارش شده است که مقیاس نقشه به بزرگی مجموع نقشه GTA V و RDR2 میباشد.
شهرهای بازی شامل:
وایس سیتی (میامی)
کرسر سیتی (شیکاگو)
قسمتی از لیبرتی سیتی(نیویورک)
کاتنموت
و قسمتی از کشوری در آمریکای جنوبی به همراه شهر میباشد‌.

مینی گیمهای داخل بازی که من از آن آگاه هستم شامل:
قمار - گلف - تنیس - بولینگ - باشگاه های بدنسازی - سینما - رقص ماشین، تمرین تیراندازی،تغییر مدل لباس و سفارشی سازی -
مبارزات بدون اسلحه بازی تقریبا با عنوان RDR2 مشابه است، اما پیچیده ترین و دشوار و جالبتر از هر عنوان GTA قبل میباشد.
برخی کرکترهای بازی قابلیتهای پارکور دارند.

می توانید اجساد مرده را برای مخفی نگه داشتن درون صندوق عقب ماشین مخفی کنید. هنگامی که توسط پلیس متوقف می شوید ، آنها ممکن است وسیله نقلیه شما را جستجو کنند ، و پیدا کردن یک جسد مرده در صندوق عقب شما منجر به یک سطح فوری تحت تعقیب می شود. مشابه "Have a Heart" GTA IV ، صدمه زدن به وسیله نقلیه شما ممکن است باعث باز شدن صندوق عقب شود. اگر یک جسد در داخل بدن وجود داشته باشد ، قابل مشاهده خواهد بود که باعث می شود که npc ها با پلیس تماس بگیرند و سطح تحت تعقیب را ایجاد کنند. • با بازی در نقش رز ، می توانید در جایی که نیاز دارید نیروهای پلیس را به به صحنه جرمی که در آن حضور دارید فرا بخوانید ، یا اگر خود را در یک تیراندازی می بینید ، آنها را برای گرفتن پشتیبانی فراخوانی کنید. • رز می تواند غیرنظامیان را دستگیر یا جریمه کند. دستگیری یک npc شما را وادار می کند که فرد غیرنظامی را سوار ماشین پلیس کنید تا آنها را به ایستگاه برسانید. در ایستگاه پلیس ، آنها می توانند برای مدتی در سلول ها دیده شوند و ممکن است سعی در رشوه دادن یا درخواست آزادی از رز داشته باشند. با جریمه یک npc خلافکار میتوانید ارزش خود را در اداره پلیس بالا ببرید و به بودجه پلیس اضافه کنید. رز می تواند بر اساس تخلف مشاهده شده بین انتخاب مقادیر جریمه یکی را انتخاب کند.
اداره پلیس VCPD بودجه ای دارد که تا حدودی مشابه ویژگی بودجه اردوگاه RDR2 کار می کند. در صورتی که بودجه اداره کم شود ، برخی از ویژگی ها محدود هستند یا در دسترس نیستند. حل پرونده ها ، صدور جریمه و محکومیت مجرمان باعث افزایش بودجه این اداره می شود. استخدام افسران جدید ، تماس با پشتیبانی ، میزان ارتکاب جرم ، خرید لوازم و جایگزینی تجهیزات باید بصورت دستی از بودجه در دفتر رز اختصاص یابد.
هنگامی که در نقش کیسی و ریکاردو بازی میکنید اگر با سرعت خیلی بالا رانندگی کنید و توسط مأموران پلیس با سرعت زیاد مشاهده شوید ، سطح یک ستاره تحت تعقیب دریافت خواهید کرد.
پلیس شما را تعقیب و به شما اخطار توقف میدهد میتوانید همانند دیالوگهای RDR2 با پلیس دیالوگ برقرار کنید و جریمه پرداخت کنید یا درگیری ایجاد کنید• در آخر بازی ، ریكاردو و كیسی سازمان های جنایی خود را ایجاد می كنند. سپس ریكاردو عمدتاً در آمریكای جنوبی اقامت دارد و قاچاق مواد مخدر را به Vice City انجام می دهد. کیسی امپراتوری جنایتکارانه خود را در شهر کرسر سیتی و لیبرتی سیتی تشکیل می دهد. جهت گیری امپراتوری کیسی بیشتر به بازیکن بستگی دارد. • ریکاردو به عنوان یک ارباب مواد مخدر باید مجرمان را در کارتل خود استخدام کند. این کارمندان می توانند برای ریکاردو مواد مخدر قاچاق کنند یا او می تواند خودش این کار را انجام دهد. اگر به کارمندان این امکان را بدهید که این کار را برای شما انجام دهند ، سود شما را به همراه خواهد داشت و با خطر بیشتری همراه است ، اما نیازی نیست که وقت خود را صرف این کار کنید و می توانید منفعلانه درآمد کسب کنید. اگر به مکان های مناسب سفر کنید ، می توانید مردان ریکاردو را ببینید که قاچاق می کنند. ریكاردو باید مواد را بخرد ، آنها را جاسازی كرده و به قاچاق به Vice City برساند. هر مرحله کارمندان را ملزم می کند تا عملیات شما را انجام دهند. • چندین قاتل سریالی فعال در طول بازی وجود دارد که به طور دوره ای در طول داستان با آنها مواجه میشوید و سرنخ هایی را برای بخش Rose باقی می گذارد. در بازی اخبار تلویزیون مرتبا در مورد پرونده های در حال اجرا در شهر صحبت می کنند. • اگر دپارتمان رز موفق شود میزان جرم و جنایت را تا حد زیادی کاهش دهد ، احتمال همکاری ساکنین Vice City با پلیس بیشتر است.
اگر جرم جنایت در شهر زیاد شود رفتار NPC ها با پلیس متفاوت و خشن خواهد بود. اگر اعتماد مردم به پلیس از بین برود ، مردم اغلب از همکاری امتناع می ورزند و کار رز را بسیار دشوارتر می کنند.
همانطور که گفتیم در پخش اخبار (تلویزیون و رادیو) و روزنامه ها (بصورت آنلاین در سراسر جهان) غالباً اطلاعاتی در مورد جنایات شخصیتهای بازی وجود دارد. • در Vice City ، رز می تواند برای کمک به حفظ صلح با رهبران باندها نشست و برخاست کند. • سلامتی بازیکنان بسیار کمتر از عناوین قبلی GTA است و فقط کمی بیشتر از NPCS ها هست
مشابه RDR2 ، بازیکنان می توانند با NPC ها در اطراف خود تعامل داشته باشند.
دستیابی به پول نقد در این عنوان بسیار دشوارتر خواهد بود.
بازیکنان می توانند ورزش های مختلفی انجام دهند ، از جمله: گلف ، تنیس ، تنیس روی میز و بسکتبال.

• سلاح ها با تمام شدن مهمات نگهداری می شوند ، اما بازیکن می تواند مانند GTA IV اسلحه خود را داوطلبانه دور بریزد.

• اسکن پلاک در وسایل نقلیه پلیس اطلاعات راننده را نشان می دهد ، از جمله: نام ، آدرس ، شغل ، سابقه کیفری و اگر مظنون دارای گواهینامه معتبری است.

به همه NPC محل اقامت و شغل اختصاص داده شده است و به همین ترتیب روز خود را سپری می کنند!!
اگر به دنبال یک NPC بروید می توانید ببینید که آنها صبح خانه خود را ترک می کنند ، با ماشین به محل کار می روند ، به مناطق مختلف میروند و به خانه برمی گردند .
به همین دلیل ، ساعت شلوغ خیابان های شهر را مملو از اتومبیل می کند ، در حالی که جاده ها در شب و در ساعات غیر کاری به طور قابل توجهی ترافیک کمتری وجود دارد.

• باندهای شناخته در بازی شده عبارتند از: آزتکا ، واگوس ، کارتل کلمبیا ، کارتل لوبو ، خانواده جنایتکار مادارازو ، بروکر کینگز ، فرشتگان مرگ MC ، Skinheads (باند زندان عمدتا با برخی از بخشهای خارج از زندان) ، اوباش کره ای ، خانواده جنایت واسکز ، مافیای روسیه ، Triads ، Ballas ، خانواده تانگ ، گروه امیر ، اوباش یهود

• کرکتر Niko Bellic شخصیت اصلی GTA VI نیست. دیگر شخصیت های بازگشتی عبارتند از: بریكو كیبوتز ، پوپی میچل ، بروس اسپید ، جیكوب "كوچك" (در این عنوان فقط با نام جیكوب هیوز شناخته می شود) ، لسی جوناس ، میراندا كوآن ، "گی" تونی پرنس ، كندی سوکس (با اشاره) ژانویه واسكز ، كلو پاركر ، خانواده آون كراستنبورگ

• مایكل هالیك برنمی گردد.

• نه مایکل ، نه فرانکلین و نه ترور برنمی گردند.

• زندگی سلبریتی ها قسمت عظیمی از داستان GTA VI است.

• جهان کاملاً پیشرفته است ، با اینترنت بسیار گسترده تر ، تعداد زیادی از افراد مشهور ، رسانه های اجتماعی تعاملی (Lifeinvader ، Bleeter [بازیکنان می توانند حساب های Bleeter خود را تنظیم کنند و با یکدیگر تعامل آنلاین داشته باشند) و ChiSpy [پلت فرم اشتراک ویدیو جهان توسط طوفان]).

• کودکان عمدتا در بازی ویژگی ندارند.

• قسمت آنلاین بازی GTA 6 عنوان جداگانه ای خواهد بود که پس از GTA VI منتشر می شود.

بازی در اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.
داستان اصلی حدود 80 ساعت خواهد بود.
قسمت online بازی وجود خواهد داشت.
مانند RDR2 و GTAO ، انتشار آن با تأخیر دو تا چهار هفته و شاید بیشتر خواهد بود.
این بزرگترین نقشه ایجاد شده توسط Rockstar خواهد بود. هر یک از شهرها کمی بزرگتر از GTA V در لوس سانتوس هست

(در کل بازی دارای چهار شهر خواهد بود)

همچنین بسیاری از مناطق روستایی اطراف آن ، عمدتا باتلاق های اطراف Vice City ، بزرگ خواهد بود.
من چیزی در مورد تعداد ساختمانهای قابل ورود نشنیده ام ، اما آنچه شنیده ام بیش از هر عنوان قبلی GTA خواهد بود.
از آنجا که دزدی های بزرگ و سرقت فروشگاه ها و مشاغل دیگر قسمت بزرگی از بازی است ، تعداد زیادی از این موارد در سراسر نقشه وجود خواهد داشت. از آنچه شنیده ام ، بسیار تعجب می کنم اگر در هر چهار شهر تعداد ساختمانهای قابل ورودکمتر از 200 تا باشد.

رز دارای خانه شخصی خودش است
کیسی در ابتدای بازی یک آپارتمان محقر در Carcer City در دسترس دارد که بعداً در دسترس بودن را از دست می دهد.
ده ها خانه و آپارتمان وجود دارد که می تواند توسط هر شخصیتی خریداری شود.
این خانه ها می توانند کاملاً سفارشی شوند.
قیمت مسکن نوسان دارد بنابراین می توانید ملکی را بخرید و بعداً برای سود یا ضرر آن را بفروشید یا آن را برای زندگی در آن نگه دارید.
اگه این باشه که بیشتر به رویا و تخیلات یه فرد میخوره تا بازی
داستانشو حال نکردم
بعید راکستار بتونه 4 تا شهر رو تو باز جا بده حداقل 200 گیگ فضا میخواد
و این که 4 تا شهر با 4 تا کاراکتر و موقعیت های آب و هوای مختلف و 80 ساعت داستان اصلا جور در نمیاد
ولی بخش تعامل با دنیای بیرونش جالب بود دقیقا همون انتظاری که من از بازی دارم
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
676
دوست خوبم @Tommy Vercetty ترجمه یه لیک بزرگ در مورد GTA 6 را انجام داد که من این مطلب رو به نیابت ازش اینجا میذارم

خودش هم بزودی به فروم برمیگرده
شاید خاطرتون نباشه اما میخوام در مورد قدرت لیکها براتون بگم
اوایل سال ۲۰۱۶ نقشه ای از RDR2 لیک شد که بعدها مشخص شد همه اون نقشه واقعیت داشت
بعدها چیزهایی از RDR2 برملا شد که کمتر کسی تصور میکرد این چیزها قراره داخل بازی وجود داشته باشه
مثل سفر با قطار و یا صحبت کردن با NPC ها و ماموریت برای بدنیا آوردن یه توله گاو و یا کندن پوست حیوانات و چیزهای دیگه
به همین خاطر میخوام شمارو از جدیدترین و معتبرترین لیکی که در مورد GTA 6 اومده مطلع کنم
لیکی که به دو دلیل میتونه واقعا معتبر باشه اول اینکه برچسب False از ردیت نگرفته و برچسبی که گرفته Spoil هست و دوم اینکه اینسایدرهای معتبر راکستار مثل Yan و Tez به این لیک واکنشی نشون ندادن چون اصولا اونها به لیکهای نامعتبر واکنش نشون میدن

برای کسانی که نمیخوان هیچ جزییات احتمالی از بازی براشون لو نره توصیه به خوندن این مطلب نمیکنم



بار دیگر ، داستان حول سه شخصیت قابل بازی است ؛ Ricardo و Kacey و Rose.
داستان با سرعتی بسیار کندتر از اکثر عناوین دیگر GTA آغاز می شود.
شما بازی را با نام ریکاردو شروع می کنید. یک قاچاقچی مواد مخدر سطح پایین اصالتا کوبایی که در دوران میانسالی است و در Vice City زندگی میکند . اولین اکت بازی حول کرکتر ریکاردو می چرخد. ریكاردو برای یك شبکه قاچاق بزرگ لاتین تبار كه سالهاست براشون کار میکنه.
خرده مواد فروشی که در ابتدا فعالیت هایی مثل حمله به قاچاقچیان رقیب ، فرار از دست پلیس و غیره بطور مداوم براش اتفاق میفته
در یکی از این درگیری ها ریکاردو یک افسر پلیس که شوهر قهرمان سوم یعنی رز هست را می کشد. این امر باعث می شود تا ریکاردو بشدت تحت تعقیب قرار بگیره و جایزه بزرگی برای سرش تعیین بشه .سازمان ریکاردو را مجبور به مخفی شدن میکند. در این مدت نمی توانید به عنوان ریکاردو بازی کنید

اکت دوم به قهرمان دوم میپردازه
یعنی Kacey
یک خلافکار خرده پا مستقر در Carcer City (شیکاگو)
کیسی در اوایل 20 سالگی به سر میبره جوانترین کرکتر مجموعه GTA است. اکت دوم در سراسر شهر کرسر و ایالت لیبرتی سینی انجام می شود. کیسی دارای روحیه ای وحشیانه است که اغلب او را به دردسر می اندازد. در عمل بعدی ، شما با چندین باند و مجرمان سطح پایین کار می کنید. جیکوب کوچک یکی از شخصتیهای GTA IV هم در بازی هست ، اما در این عنوان نقش بسیار بسیار بزرگتری داره.
کیسی که از ناتوانی خود در سروسامان دادن به گنگ خودش ناامید شده ، با برخی تصمیمات ضعیف و خیانت هایی که بهش میشه ، با باند Yardies ، به رهبری "جیکوب کوچک" (که در این عنوان فقط "جیکوب هیوز" نامیده می شود) رقابت می کند. پس از استخدام افراد دیگه ای واسه گنگ خودش موفق میشه گنگ جیکوب رو از بین ببره با این حال ، برنامه ها به اشتباه پیش میره و بسیاری از دوستانش کشته میشن.
پلیس کیسی را تعقیب و دستگیر می کند و او را به یک زندان فدرال می فرستند.
اکت سوم ما را به سمت Vice City برمی گرداند و ما شاهد اتفاقات قبل از اکت اول هستیم.
ریكاردو و یارانش تصمیم به آزادی یکی از اعضای سازمانشون دارند. سرانجام ، از بالا خبر می رسد كه یكی از رهبران زندانی سازمان آنها در یک اتوبوس داره به سمت ندامتگاه كوتنموث منتقل میشه و ریكاردو یكی از افرادی است كه دستور ربودن اتوبوس زندان را گرفته است.
یه کات سین نشون میده که از قضا کیسی هم توی اون اتوبوس وجود داره و در جریان درگیری مسلحانه بین اعضای سازمان ریکاردو و پلیس ، کیسی از فرصت خود استفاده می کند و از صحنه فرار می کند. این اولین بار است که بازی گزینه تعویض بین شخصیت ها را به بازیکن ارائه می دهد. این کار متفاوت از GTA V انجام می شود. در عوض هنگام سوییچ کردن دوربین خیلی سریع در خیابان ها زوم میشه و به مکان شخصیتی که می خواهید تغییر دهید ، می رسد. وقتی کاراکترها از یکدیگر دور هستند این پروسه سوییچ کردن کمی کندتر از GTA V است. در طول بقیه مأموریت ، بازیکن می تواند بین ریکاردو که با پلیس درگیری داره و یا کیسی که میخواد بطور مخفی کاری بدون اینکه گرفتار شود از صحنه فرار کند یکی را انتخاب کنید. مکانیک های مخفی کاری یکی از نکاتی است که Rockstar در این سری بطور کامل تغییرات بنیادی در اون ایجاد کرده است ، بنابراین انتظار داشته باشید که بسیار پیشرفت کرده باشد
تا این مرحله از بازی ، داستان بازی خطی نبوده و گیمر میتونه بین نقاط مختلف در زمان جابجا بشه.
در ادامه روایت کیسی را خواهیم دید که مدت هاست که فرار می کند و با سرقت از فروشگاه ها زنده مانده است. ریكاردو از سازمان سابق خود مخفی شده است و به جرم قتل کاپیتان پلیس تحت تعقیب است. ریکاردو پس انداز خودش را تموم شده میبینه، تا جایی که مجبور میشه برای زنده ماندن به سرقت از پمپ بنزین ها و فروشگاه های کوچک متوسل شود.
داستان به گونه ای پیش میره که باعث آشنایی این دو میشه و به نوعی این دو نفر باهم فرار می کنند و درنهایت تصمیم می گیرند با هم کار کنند. گفته میشه که پویایی خصمانه بین این دو بسیار سرگرم کننده است. روابط بین ریکاردو و کیسی به طرز فوق العاده ای عالی داستان نویسی شده و هردو به زنده ماندن همدیگر کمک میکنن و بازیکن می تواند.
گفته میشه نحوه سرقت از npc ها بسیار پویا طراحی شده و دست پلیر برای انواع و اقسام چگونگی سرقت بطور کامل باز هست.
وقتی از مردم در فروشگاه ها و غیره سرقت میکنید ، پلیر باید جلوی تماس npc با پلیس (برای فرار راحت تر) را بگیرد و حتی می تواند کیف پول npc ها را سرقت کنید.
در ادامه داستان پلیس رد این دو نفر را میزنه و به سمت خانه امن اونها حرکت می کند. در جریان درگیری و تیراندازی ستوان رز ، بیوه کاپیتان کشته شده توسط ریکاردو ، توسط کیسی به گروگان گرفته می شود.طی گذر مدت زمان تعریف نشده ای ریکاردو و رز با همدیگه رابطه برقرار می کنند.
پس از وقوع برخی از وقایع داستانی ، رز آزاد می شود و ریكاردو و كیسی شروع به سرقت از اهداف بزرگتر و بزرگتر می كنند ، نه فقط برای زنده ماندن ، بلكه برای رشد بیشتر
کیسی آرزو دارد که پادشاه لیبرتی سیتی شود و ریکاردو آرزو دارد که بزرگترین پادشاه کارتل در قاره آمریکا باشد. اما برای تحقق رویاهای آنها به پول نیاز دارند.
در اکت بعدی ما شخصیت سوم بازی یعنی رز خواهیم بود‌
در ایستگاه پلیس او در حال برگزاری جلسه بل بقیه افسران و ارایه خلاصه ای از رویدادهایی است که اتفاق افتاده است. رز و ریکاردو هر دو به دور از اطلاع همکارانشون درگیر یک رابطه عاشقانه مخفیانه می شوند. رز ، باهوش ترین این سه نفر هست و به طور مخفیانه به ریکاردو و کیسی کمک می کند تا نقشه های دزدی و فرار از قانون را انجام دهند ، در حالیکه همه نیروهای پلیس را بطوری گمراه میکنه.
رز ثروتمندترین فرد بین این سه نفر است ، و هر ماه حقوق منظم زیادی دریافت می کند و همچنین در یک خانه خوب در حومه Vice City زندگی می کند. اکنون می توانید برای ادامه بازی بین هر سه کاراکتر جابجا شوید. این سه به راه خود ادامه می دهند. رز در حال شکار خلافکارها ، در حالی که در حالی که شکار آنها را انجام می داد
با بازی در نقش رز ، فعالیت های جانبی زیادی در دسترس است. در Vice City یک قاتل زنجیره ای وجود دارد که رز و تیمش می توانند از آن ردیابی کنند (این ماموریت با کار خوب پلیس و تفکر هوشمندانه قابل حل است تا یک فعالیت مستقیم).
او می تواند در خیابان ها گشت بزند ، مجرمان را دستگیر کند ، و کارهای غیره . او تنها شخصیتی است که به بازار سهام بازی دسترسی دارد.
در این مرحله ، تمرکز اصلی بازی به Rose تغییر می یابد. ماموریتهای زیادی برای رز وجود داره که حتی خیلی از آنها روی نقشه مشخص نیستند و بستگی به کاوش پلیر در محیط با آن ماموریت ها روبرو میشود.
همچنین لازم به ذکر است که برخلاف عناوین قبلی ، Heist ها در GTA 6 در صورت کشته شدن رز ، ریکاردو یا کسی شکست خواهند خورد و دیگر قابل تکرار نخواهند بود. شما فقط یکبار می توانید آن Heist را بازی کنید ، و اگر آن سرقت را ترک کنید آن سرقت شکست میخوره و در اخبار و روزنامه ها خواهید دید که در مورد موفقیت پلیس صحبت خواهد شد و یا رز در اداره پلیس میتواند دیالوگهای متفاوتی از همکاران خودش بشنوه
بطور کلی برای انجام یک Heist بزرگ شما میتوانید افرادی را استخدام کنید که هرکدام قابلیت هایی دارند .میتوانید سرقت را عمیقاً برنامه ریزی کنید و با کمترین میزان مرگ و میر گروه به پایان برسانید و یا نه میتوانید آن ماموریت را به جنگی وحشتناک تبدیل کنید. بطور کلی نحوه عملکرد آن کاملاً بر اساس تصمیمات شما و افراد استخدام شده شما است.
گفته شده است که پس از اتمام بازی بیش از هر عنوان دیگری از Rockstar کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.
عنوان GTA VI سخت ترین بازیی است که Rockstar برای کسب درآمد ساخته است .
تمامی وسایل نقلیه، اسلحه ها ، بدن و لباس کرکترها، و حتی خانه هایی که میخرید قابل سفارشی سازی و کاستومایز میباشد.
گزارش شده است که مقیاس نقشه به بزرگی مجموع نقشه GTA V و RDR2 میباشد.
شهرهای بازی شامل:
وایس سیتی (میامی)
کرسر سیتی (شیکاگو)
قسمتی از لیبرتی سیتی(نیویورک)
کاتنموت
و قسمتی از کشوری در آمریکای جنوبی به همراه شهر میباشد‌.

مینی گیمهای داخل بازی که من از آن آگاه هستم شامل:
قمار - گلف - تنیس - بولینگ - باشگاه های بدنسازی - سینما - رقص ماشین، تمرین تیراندازی،تغییر مدل لباس و سفارشی سازی -
مبارزات بدون اسلحه بازی تقریبا با عنوان RDR2 مشابه است، اما پیچیده ترین و دشوار و جالبتر از هر عنوان GTA قبل میباشد.
برخی کرکترهای بازی قابلیتهای پارکور دارند.

می توانید اجساد مرده را برای مخفی نگه داشتن درون صندوق عقب ماشین مخفی کنید. هنگامی که توسط پلیس متوقف می شوید ، آنها ممکن است وسیله نقلیه شما را جستجو کنند ، و پیدا کردن یک جسد مرده در صندوق عقب شما منجر به یک سطح فوری تحت تعقیب می شود. مشابه "Have a Heart" GTA IV ، صدمه زدن به وسیله نقلیه شما ممکن است باعث باز شدن صندوق عقب شود. اگر یک جسد در داخل بدن وجود داشته باشد ، قابل مشاهده خواهد بود که باعث می شود که npc ها با پلیس تماس بگیرند و سطح تحت تعقیب را ایجاد کنند. • با بازی در نقش رز ، می توانید در جایی که نیاز دارید نیروهای پلیس را به به صحنه جرمی که در آن حضور دارید فرا بخوانید ، یا اگر خود را در یک تیراندازی می بینید ، آنها را برای گرفتن پشتیبانی فراخوانی کنید. • رز می تواند غیرنظامیان را دستگیر یا جریمه کند. دستگیری یک npc شما را وادار می کند که فرد غیرنظامی را سوار ماشین پلیس کنید تا آنها را به ایستگاه برسانید. در ایستگاه پلیس ، آنها می توانند برای مدتی در سلول ها دیده شوند و ممکن است سعی در رشوه دادن یا درخواست آزادی از رز داشته باشند. با جریمه یک npc خلافکار میتوانید ارزش خود را در اداره پلیس بالا ببرید و به بودجه پلیس اضافه کنید. رز می تواند بر اساس تخلف مشاهده شده بین انتخاب مقادیر جریمه یکی را انتخاب کند.
اداره پلیس VCPD بودجه ای دارد که تا حدودی مشابه ویژگی بودجه اردوگاه RDR2 کار می کند. در صورتی که بودجه اداره کم شود ، برخی از ویژگی ها محدود هستند یا در دسترس نیستند. حل پرونده ها ، صدور جریمه و محکومیت مجرمان باعث افزایش بودجه این اداره می شود. استخدام افسران جدید ، تماس با پشتیبانی ، میزان ارتکاب جرم ، خرید لوازم و جایگزینی تجهیزات باید بصورت دستی از بودجه در دفتر رز اختصاص یابد.
هنگامی که در نقش کیسی و ریکاردو بازی میکنید اگر با سرعت خیلی بالا رانندگی کنید و توسط مأموران پلیس با سرعت زیاد مشاهده شوید ، سطح یک ستاره تحت تعقیب دریافت خواهید کرد.
پلیس شما را تعقیب و به شما اخطار توقف میدهد میتوانید همانند دیالوگهای RDR2 با پلیس دیالوگ برقرار کنید و جریمه پرداخت کنید یا درگیری ایجاد کنید• در آخر بازی ، ریكاردو و كیسی سازمان های جنایی خود را ایجاد می كنند. سپس ریكاردو عمدتاً در آمریكای جنوبی اقامت دارد و قاچاق مواد مخدر را به Vice City انجام می دهد. کیسی امپراتوری جنایتکارانه خود را در شهر کرسر سیتی و لیبرتی سیتی تشکیل می دهد. جهت گیری امپراتوری کیسی بیشتر به بازیکن بستگی دارد. • ریکاردو به عنوان یک ارباب مواد مخدر باید مجرمان را در کارتل خود استخدام کند. این کارمندان می توانند برای ریکاردو مواد مخدر قاچاق کنند یا او می تواند خودش این کار را انجام دهد. اگر به کارمندان این امکان را بدهید که این کار را برای شما انجام دهند ، سود شما را به همراه خواهد داشت و با خطر بیشتری همراه است ، اما نیازی نیست که وقت خود را صرف این کار کنید و می توانید منفعلانه درآمد کسب کنید. اگر به مکان های مناسب سفر کنید ، می توانید مردان ریکاردو را ببینید که قاچاق می کنند. ریكاردو باید مواد را بخرد ، آنها را جاسازی كرده و به قاچاق به Vice City برساند. هر مرحله کارمندان را ملزم می کند تا عملیات شما را انجام دهند. • چندین قاتل سریالی فعال در طول بازی وجود دارد که به طور دوره ای در طول داستان با آنها مواجه میشوید و سرنخ هایی را برای بخش Rose باقی می گذارد. در بازی اخبار تلویزیون مرتبا در مورد پرونده های در حال اجرا در شهر صحبت می کنند. • اگر دپارتمان رز موفق شود میزان جرم و جنایت را تا حد زیادی کاهش دهد ، احتمال همکاری ساکنین Vice City با پلیس بیشتر است.
اگر جرم جنایت در شهر زیاد شود رفتار NPC ها با پلیس متفاوت و خشن خواهد بود. اگر اعتماد مردم به پلیس از بین برود ، مردم اغلب از همکاری امتناع می ورزند و کار رز را بسیار دشوارتر می کنند.
همانطور که گفتیم در پخش اخبار (تلویزیون و رادیو) و روزنامه ها (بصورت آنلاین در سراسر جهان) غالباً اطلاعاتی در مورد جنایات شخصیتهای بازی وجود دارد. • در Vice City ، رز می تواند برای کمک به حفظ صلح با رهبران باندها نشست و برخاست کند. • سلامتی بازیکنان بسیار کمتر از عناوین قبلی GTA است و فقط کمی بیشتر از NPCS ها هست
مشابه RDR2 ، بازیکنان می توانند با NPC ها در اطراف خود تعامل داشته باشند.
دستیابی به پول نقد در این عنوان بسیار دشوارتر خواهد بود.
بازیکنان می توانند ورزش های مختلفی انجام دهند ، از جمله: گلف ، تنیس ، تنیس روی میز و بسکتبال.

• سلاح ها با تمام شدن مهمات نگهداری می شوند ، اما بازیکن می تواند مانند GTA IV اسلحه خود را داوطلبانه دور بریزد.

• اسکن پلاک در وسایل نقلیه پلیس اطلاعات راننده را نشان می دهد ، از جمله: نام ، آدرس ، شغل ، سابقه کیفری و اگر مظنون دارای گواهینامه معتبری است.

به همه NPC محل اقامت و شغل اختصاص داده شده است و به همین ترتیب روز خود را سپری می کنند!!
اگر به دنبال یک NPC بروید می توانید ببینید که آنها صبح خانه خود را ترک می کنند ، با ماشین به محل کار می روند ، به مناطق مختلف میروند و به خانه برمی گردند .
به همین دلیل ، ساعت شلوغ خیابان های شهر را مملو از اتومبیل می کند ، در حالی که جاده ها در شب و در ساعات غیر کاری به طور قابل توجهی ترافیک کمتری وجود دارد.

• باندهای شناخته در بازی شده عبارتند از: آزتکا ، واگوس ، کارتل کلمبیا ، کارتل لوبو ، خانواده جنایتکار مادارازو ، بروکر کینگز ، فرشتگان مرگ MC ، Skinheads (باند زندان عمدتا با برخی از بخشهای خارج از زندان) ، اوباش کره ای ، خانواده جنایت واسکز ، مافیای روسیه ، Triads ، Ballas ، خانواده تانگ ، گروه امیر ، اوباش یهود

• کرکتر Niko Bellic شخصیت اصلی GTA VI نیست. دیگر شخصیت های بازگشتی عبارتند از: بریكو كیبوتز ، پوپی میچل ، بروس اسپید ، جیكوب "كوچك" (در این عنوان فقط با نام جیكوب هیوز شناخته می شود) ، لسی جوناس ، میراندا كوآن ، "گی" تونی پرنس ، كندی سوکس (با اشاره) ژانویه واسكز ، كلو پاركر ، خانواده آون كراستنبورگ

• مایكل هالیك برنمی گردد.

• نه مایکل ، نه فرانکلین و نه ترور برنمی گردند.

• زندگی سلبریتی ها قسمت عظیمی از داستان GTA VI است.

• جهان کاملاً پیشرفته است ، با اینترنت بسیار گسترده تر ، تعداد زیادی از افراد مشهور ، رسانه های اجتماعی تعاملی (Lifeinvader ، Bleeter [بازیکنان می توانند حساب های Bleeter خود را تنظیم کنند و با یکدیگر تعامل آنلاین داشته باشند) و ChiSpy [پلت فرم اشتراک ویدیو جهان توسط طوفان]).

• کودکان عمدتا در بازی ویژگی ندارند.

• قسمت آنلاین بازی GTA 6 عنوان جداگانه ای خواهد بود که پس از GTA VI منتشر می شود.

بازی در اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.
داستان اصلی حدود 80 ساعت خواهد بود.
قسمت online بازی وجود خواهد داشت.
مانند RDR2 و GTAO ، انتشار آن با تأخیر دو تا چهار هفته و شاید بیشتر خواهد بود.
این بزرگترین نقشه ایجاد شده توسط Rockstar خواهد بود. هر یک از شهرها کمی بزرگتر از GTA V در لوس سانتوس هست

(در کل بازی دارای چهار شهر خواهد بود)

همچنین بسیاری از مناطق روستایی اطراف آن ، عمدتا باتلاق های اطراف Vice City ، بزرگ خواهد بود.
من چیزی در مورد تعداد ساختمانهای قابل ورود نشنیده ام ، اما آنچه شنیده ام بیش از هر عنوان قبلی GTA خواهد بود.
از آنجا که دزدی های بزرگ و سرقت فروشگاه ها و مشاغل دیگر قسمت بزرگی از بازی است ، تعداد زیادی از این موارد در سراسر نقشه وجود خواهد داشت. از آنچه شنیده ام ، بسیار تعجب می کنم اگر در هر چهار شهر تعداد ساختمانهای قابل ورودکمتر از 200 تا باشد.

رز دارای خانه شخصی خودش است
کیسی در ابتدای بازی یک آپارتمان محقر در Carcer City در دسترس دارد که بعداً در دسترس بودن را از دست می دهد.
ده ها خانه و آپارتمان وجود دارد که می تواند توسط هر شخصیتی خریداری شود.
این خانه ها می توانند کاملاً سفارشی شوند.
قیمت مسکن نوسان دارد بنابراین می توانید ملکی را بخرید و بعداً برای سود یا ضرر آن را بفروشید یا آن را برای زندگی در آن نگه دارید.
Game 3.0 واقعی
 

mehdiebtedaei

کاربر سایت
Dec 10, 2020
188
میگن یک منبع داخلی گفته زمان عرضه بازی فعلا دوره
از اونجایی که از Gta v تا RDR2 ۵.۵ سال فاصله داشتیم خوش بینانه ترین زمان برای عرضش حدود 2023 هست ! بعیده تا ۲۰۲۲ یا اواخر ۲۰۲۱ ازش رونمایی بشه
اگر راکستلر یک ریمیک RDR یا یک نسخه بهبود یافته RDR2 در نظر میگرفت خوب بود برای ابن فاصله ولی مشخص هست برنامه ای هم برای اینا ندارن
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
دوست خوبم @Tommy Vercetty ترجمه یه لیک بزرگ در مورد GTA 6 را انجام داد که من این مطلب رو به نیابت ازش اینجا میذارم

خودش هم بزودی به فروم برمیگرده
شاید خاطرتون نباشه اما میخوام در مورد قدرت لیکها براتون بگم
اوایل سال ۲۰۱۶ نقشه ای از RDR2 لیک شد که بعدها مشخص شد همه اون نقشه واقعیت داشت
بعدها چیزهایی از RDR2 برملا شد که کمتر کسی تصور میکرد این چیزها قراره داخل بازی وجود داشته باشه
مثل سفر با قطار و یا صحبت کردن با NPC ها و ماموریت برای بدنیا آوردن یه توله گاو و یا کندن پوست حیوانات و چیزهای دیگه
به همین خاطر میخوام شمارو از جدیدترین و معتبرترین لیکی که در مورد GTA 6 اومده مطلع کنم
لیکی که به دو دلیل میتونه واقعا معتبر باشه اول اینکه برچسب False از ردیت نگرفته و برچسبی که گرفته Spoil هست و دوم اینکه اینسایدرهای معتبر راکستار مثل Yan و Tez به این لیک واکنشی نشون ندادن چون اصولا اونها به لیکهای نامعتبر واکنش نشون میدن

برای کسانی که نمیخوان هیچ جزییات احتمالی از بازی براشون لو نره توصیه به خوندن این مطلب نمیکنم



بار دیگر ، داستان حول سه شخصیت قابل بازی است ؛ Ricardo و Kacey و Rose.
داستان با سرعتی بسیار کندتر از اکثر عناوین دیگر GTA آغاز می شود.
شما بازی را با نام ریکاردو شروع می کنید. یک قاچاقچی مواد مخدر سطح پایین اصالتا کوبایی که در دوران میانسالی است و در Vice City زندگی میکند . اولین اکت بازی حول کرکتر ریکاردو می چرخد. ریكاردو برای یك شبکه قاچاق بزرگ لاتین تبار كه سالهاست براشون کار میکنه.
خرده مواد فروشی که در ابتدا فعالیت هایی مثل حمله به قاچاقچیان رقیب ، فرار از دست پلیس و غیره بطور مداوم براش اتفاق میفته
در یکی از این درگیری ها ریکاردو یک افسر پلیس که شوهر قهرمان سوم یعنی رز هست را می کشد. این امر باعث می شود تا ریکاردو بشدت تحت تعقیب قرار بگیره و جایزه بزرگی برای سرش تعیین بشه .سازمان ریکاردو را مجبور به مخفی شدن میکند. در این مدت نمی توانید به عنوان ریکاردو بازی کنید

اکت دوم به قهرمان دوم میپردازه
یعنی Kacey
یک خلافکار خرده پا مستقر در Carcer City (شیکاگو)
کیسی در اوایل 20 سالگی به سر میبره جوانترین کرکتر مجموعه GTA است. اکت دوم در سراسر شهر کرسر و ایالت لیبرتی سینی انجام می شود. کیسی دارای روحیه ای وحشیانه است که اغلب او را به دردسر می اندازد. در عمل بعدی ، شما با چندین باند و مجرمان سطح پایین کار می کنید. جیکوب کوچک یکی از شخصتیهای GTA IV هم در بازی هست ، اما در این عنوان نقش بسیار بسیار بزرگتری داره.
کیسی که از ناتوانی خود در سروسامان دادن به گنگ خودش ناامید شده ، با برخی تصمیمات ضعیف و خیانت هایی که بهش میشه ، با باند Yardies ، به رهبری "جیکوب کوچک" (که در این عنوان فقط "جیکوب هیوز" نامیده می شود) رقابت می کند. پس از استخدام افراد دیگه ای واسه گنگ خودش موفق میشه گنگ جیکوب رو از بین ببره با این حال ، برنامه ها به اشتباه پیش میره و بسیاری از دوستانش کشته میشن.
پلیس کیسی را تعقیب و دستگیر می کند و او را به یک زندان فدرال می فرستند.
اکت سوم ما را به سمت Vice City برمی گرداند و ما شاهد اتفاقات قبل از اکت اول هستیم.
ریكاردو و یارانش تصمیم به آزادی یکی از اعضای سازمانشون دارند. سرانجام ، از بالا خبر می رسد كه یكی از رهبران زندانی سازمان آنها در یک اتوبوس داره به سمت ندامتگاه كوتنموث منتقل میشه و ریكاردو یكی از افرادی است كه دستور ربودن اتوبوس زندان را گرفته است.
یه کات سین نشون میده که از قضا کیسی هم توی اون اتوبوس وجود داره و در جریان درگیری مسلحانه بین اعضای سازمان ریکاردو و پلیس ، کیسی از فرصت خود استفاده می کند و از صحنه فرار می کند. این اولین بار است که بازی گزینه تعویض بین شخصیت ها را به بازیکن ارائه می دهد. این کار متفاوت از GTA V انجام می شود. در عوض هنگام سوییچ کردن دوربین خیلی سریع در خیابان ها زوم میشه و به مکان شخصیتی که می خواهید تغییر دهید ، می رسد. وقتی کاراکترها از یکدیگر دور هستند این پروسه سوییچ کردن کمی کندتر از GTA V است. در طول بقیه مأموریت ، بازیکن می تواند بین ریکاردو که با پلیس درگیری داره و یا کیسی که میخواد بطور مخفی کاری بدون اینکه گرفتار شود از صحنه فرار کند یکی را انتخاب کنید. مکانیک های مخفی کاری یکی از نکاتی است که Rockstar در این سری بطور کامل تغییرات بنیادی در اون ایجاد کرده است ، بنابراین انتظار داشته باشید که بسیار پیشرفت کرده باشد
تا این مرحله از بازی ، داستان بازی خطی نبوده و گیمر میتونه بین نقاط مختلف در زمان جابجا بشه.
در ادامه روایت کیسی را خواهیم دید که مدت هاست که فرار می کند و با سرقت از فروشگاه ها زنده مانده است. ریكاردو از سازمان سابق خود مخفی شده است و به جرم قتل کاپیتان پلیس تحت تعقیب است. ریکاردو پس انداز خودش را تموم شده میبینه، تا جایی که مجبور میشه برای زنده ماندن به سرقت از پمپ بنزین ها و فروشگاه های کوچک متوسل شود.
داستان به گونه ای پیش میره که باعث آشنایی این دو میشه و به نوعی این دو نفر باهم فرار می کنند و درنهایت تصمیم می گیرند با هم کار کنند. گفته میشه که پویایی خصمانه بین این دو بسیار سرگرم کننده است. روابط بین ریکاردو و کیسی به طرز فوق العاده ای عالی داستان نویسی شده و هردو به زنده ماندن همدیگر کمک میکنن و بازیکن می تواند.
گفته میشه نحوه سرقت از npc ها بسیار پویا طراحی شده و دست پلیر برای انواع و اقسام چگونگی سرقت بطور کامل باز هست.
وقتی از مردم در فروشگاه ها و غیره سرقت میکنید ، پلیر باید جلوی تماس npc با پلیس (برای فرار راحت تر) را بگیرد و حتی می تواند کیف پول npc ها را سرقت کنید.
در ادامه داستان پلیس رد این دو نفر را میزنه و به سمت خانه امن اونها حرکت می کند. در جریان درگیری و تیراندازی ستوان رز ، بیوه کاپیتان کشته شده توسط ریکاردو ، توسط کیسی به گروگان گرفته می شود.طی گذر مدت زمان تعریف نشده ای ریکاردو و رز با همدیگه رابطه برقرار می کنند.
پس از وقوع برخی از وقایع داستانی ، رز آزاد می شود و ریكاردو و كیسی شروع به سرقت از اهداف بزرگتر و بزرگتر می كنند ، نه فقط برای زنده ماندن ، بلكه برای رشد بیشتر
کیسی آرزو دارد که پادشاه لیبرتی سیتی شود و ریکاردو آرزو دارد که بزرگترین پادشاه کارتل در قاره آمریکا باشد. اما برای تحقق رویاهای آنها به پول نیاز دارند.
در اکت بعدی ما شخصیت سوم بازی یعنی رز خواهیم بود‌
در ایستگاه پلیس او در حال برگزاری جلسه بل بقیه افسران و ارایه خلاصه ای از رویدادهایی است که اتفاق افتاده است. رز و ریکاردو هر دو به دور از اطلاع همکارانشون درگیر یک رابطه عاشقانه مخفیانه می شوند. رز ، باهوش ترین این سه نفر هست و به طور مخفیانه به ریکاردو و کیسی کمک می کند تا نقشه های دزدی و فرار از قانون را انجام دهند ، در حالیکه همه نیروهای پلیس را بطوری گمراه میکنه.
رز ثروتمندترین فرد بین این سه نفر است ، و هر ماه حقوق منظم زیادی دریافت می کند و همچنین در یک خانه خوب در حومه Vice City زندگی می کند. اکنون می توانید برای ادامه بازی بین هر سه کاراکتر جابجا شوید. این سه به راه خود ادامه می دهند. رز در حال شکار خلافکارها ، در حالی که در حالی که شکار آنها را انجام می داد
با بازی در نقش رز ، فعالیت های جانبی زیادی در دسترس است. در Vice City یک قاتل زنجیره ای وجود دارد که رز و تیمش می توانند از آن ردیابی کنند (این ماموریت با کار خوب پلیس و تفکر هوشمندانه قابل حل است تا یک فعالیت مستقیم).
او می تواند در خیابان ها گشت بزند ، مجرمان را دستگیر کند ، و کارهای غیره . او تنها شخصیتی است که به بازار سهام بازی دسترسی دارد.
در این مرحله ، تمرکز اصلی بازی به Rose تغییر می یابد. ماموریتهای زیادی برای رز وجود داره که حتی خیلی از آنها روی نقشه مشخص نیستند و بستگی به کاوش پلیر در محیط با آن ماموریت ها روبرو میشود.
همچنین لازم به ذکر است که برخلاف عناوین قبلی ، Heist ها در GTA 6 در صورت کشته شدن رز ، ریکاردو یا کسی شکست خواهند خورد و دیگر قابل تکرار نخواهند بود. شما فقط یکبار می توانید آن Heist را بازی کنید ، و اگر آن سرقت را ترک کنید آن سرقت شکست میخوره و در اخبار و روزنامه ها خواهید دید که در مورد موفقیت پلیس صحبت خواهد شد و یا رز در اداره پلیس میتواند دیالوگهای متفاوتی از همکاران خودش بشنوه
بطور کلی برای انجام یک Heist بزرگ شما میتوانید افرادی را استخدام کنید که هرکدام قابلیت هایی دارند .میتوانید سرقت را عمیقاً برنامه ریزی کنید و با کمترین میزان مرگ و میر گروه به پایان برسانید و یا نه میتوانید آن ماموریت را به جنگی وحشتناک تبدیل کنید. بطور کلی نحوه عملکرد آن کاملاً بر اساس تصمیمات شما و افراد استخدام شده شما است.
گفته شده است که پس از اتمام بازی بیش از هر عنوان دیگری از Rockstar کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.
عنوان GTA VI سخت ترین بازیی است که Rockstar برای کسب درآمد ساخته است .
تمامی وسایل نقلیه، اسلحه ها ، بدن و لباس کرکترها، و حتی خانه هایی که میخرید قابل سفارشی سازی و کاستومایز میباشد.
گزارش شده است که مقیاس نقشه به بزرگی مجموع نقشه GTA V و RDR2 میباشد.
شهرهای بازی شامل:
وایس سیتی (میامی)
کرسر سیتی (شیکاگو)
قسمتی از لیبرتی سیتی(نیویورک)
کاتنموت
و قسمتی از کشوری در آمریکای جنوبی به همراه شهر میباشد‌.

مینی گیمهای داخل بازی که من از آن آگاه هستم شامل:
قمار - گلف - تنیس - بولینگ - باشگاه های بدنسازی - سینما - رقص ماشین، تمرین تیراندازی،تغییر مدل لباس و سفارشی سازی -
مبارزات بدون اسلحه بازی تقریبا با عنوان RDR2 مشابه است، اما پیچیده ترین و دشوار و جالبتر از هر عنوان GTA قبل میباشد.
برخی کرکترهای بازی قابلیتهای پارکور دارند.

می توانید اجساد مرده را برای مخفی نگه داشتن درون صندوق عقب ماشین مخفی کنید. هنگامی که توسط پلیس متوقف می شوید ، آنها ممکن است وسیله نقلیه شما را جستجو کنند ، و پیدا کردن یک جسد مرده در صندوق عقب شما منجر به یک سطح فوری تحت تعقیب می شود. مشابه "Have a Heart" GTA IV ، صدمه زدن به وسیله نقلیه شما ممکن است باعث باز شدن صندوق عقب شود. اگر یک جسد در داخل بدن وجود داشته باشد ، قابل مشاهده خواهد بود که باعث می شود که npc ها با پلیس تماس بگیرند و سطح تحت تعقیب را ایجاد کنند. • با بازی در نقش رز ، می توانید در جایی که نیاز دارید نیروهای پلیس را به به صحنه جرمی که در آن حضور دارید فرا بخوانید ، یا اگر خود را در یک تیراندازی می بینید ، آنها را برای گرفتن پشتیبانی فراخوانی کنید. • رز می تواند غیرنظامیان را دستگیر یا جریمه کند. دستگیری یک npc شما را وادار می کند که فرد غیرنظامی را سوار ماشین پلیس کنید تا آنها را به ایستگاه برسانید. در ایستگاه پلیس ، آنها می توانند برای مدتی در سلول ها دیده شوند و ممکن است سعی در رشوه دادن یا درخواست آزادی از رز داشته باشند. با جریمه یک npc خلافکار میتوانید ارزش خود را در اداره پلیس بالا ببرید و به بودجه پلیس اضافه کنید. رز می تواند بر اساس تخلف مشاهده شده بین انتخاب مقادیر جریمه یکی را انتخاب کند.
اداره پلیس VCPD بودجه ای دارد که تا حدودی مشابه ویژگی بودجه اردوگاه RDR2 کار می کند. در صورتی که بودجه اداره کم شود ، برخی از ویژگی ها محدود هستند یا در دسترس نیستند. حل پرونده ها ، صدور جریمه و محکومیت مجرمان باعث افزایش بودجه این اداره می شود. استخدام افسران جدید ، تماس با پشتیبانی ، میزان ارتکاب جرم ، خرید لوازم و جایگزینی تجهیزات باید بصورت دستی از بودجه در دفتر رز اختصاص یابد.
هنگامی که در نقش کیسی و ریکاردو بازی میکنید اگر با سرعت خیلی بالا رانندگی کنید و توسط مأموران پلیس با سرعت زیاد مشاهده شوید ، سطح یک ستاره تحت تعقیب دریافت خواهید کرد.
پلیس شما را تعقیب و به شما اخطار توقف میدهد میتوانید همانند دیالوگهای RDR2 با پلیس دیالوگ برقرار کنید و جریمه پرداخت کنید یا درگیری ایجاد کنید• در آخر بازی ، ریكاردو و كیسی سازمان های جنایی خود را ایجاد می كنند. سپس ریكاردو عمدتاً در آمریكای جنوبی اقامت دارد و قاچاق مواد مخدر را به Vice City انجام می دهد. کیسی امپراتوری جنایتکارانه خود را در شهر کرسر سیتی و لیبرتی سیتی تشکیل می دهد. جهت گیری امپراتوری کیسی بیشتر به بازیکن بستگی دارد. • ریکاردو به عنوان یک ارباب مواد مخدر باید مجرمان را در کارتل خود استخدام کند. این کارمندان می توانند برای ریکاردو مواد مخدر قاچاق کنند یا او می تواند خودش این کار را انجام دهد. اگر به کارمندان این امکان را بدهید که این کار را برای شما انجام دهند ، سود شما را به همراه خواهد داشت و با خطر بیشتری همراه است ، اما نیازی نیست که وقت خود را صرف این کار کنید و می توانید منفعلانه درآمد کسب کنید. اگر به مکان های مناسب سفر کنید ، می توانید مردان ریکاردو را ببینید که قاچاق می کنند. ریكاردو باید مواد را بخرد ، آنها را جاسازی كرده و به قاچاق به Vice City برساند. هر مرحله کارمندان را ملزم می کند تا عملیات شما را انجام دهند. • چندین قاتل سریالی فعال در طول بازی وجود دارد که به طور دوره ای در طول داستان با آنها مواجه میشوید و سرنخ هایی را برای بخش Rose باقی می گذارد. در بازی اخبار تلویزیون مرتبا در مورد پرونده های در حال اجرا در شهر صحبت می کنند. • اگر دپارتمان رز موفق شود میزان جرم و جنایت را تا حد زیادی کاهش دهد ، احتمال همکاری ساکنین Vice City با پلیس بیشتر است.
اگر جرم جنایت در شهر زیاد شود رفتار NPC ها با پلیس متفاوت و خشن خواهد بود. اگر اعتماد مردم به پلیس از بین برود ، مردم اغلب از همکاری امتناع می ورزند و کار رز را بسیار دشوارتر می کنند.
همانطور که گفتیم در پخش اخبار (تلویزیون و رادیو) و روزنامه ها (بصورت آنلاین در سراسر جهان) غالباً اطلاعاتی در مورد جنایات شخصیتهای بازی وجود دارد. • در Vice City ، رز می تواند برای کمک به حفظ صلح با رهبران باندها نشست و برخاست کند. • سلامتی بازیکنان بسیار کمتر از عناوین قبلی GTA است و فقط کمی بیشتر از NPCS ها هست
مشابه RDR2 ، بازیکنان می توانند با NPC ها در اطراف خود تعامل داشته باشند.
دستیابی به پول نقد در این عنوان بسیار دشوارتر خواهد بود.
بازیکنان می توانند ورزش های مختلفی انجام دهند ، از جمله: گلف ، تنیس ، تنیس روی میز و بسکتبال.

• سلاح ها با تمام شدن مهمات نگهداری می شوند ، اما بازیکن می تواند مانند GTA IV اسلحه خود را داوطلبانه دور بریزد.

• اسکن پلاک در وسایل نقلیه پلیس اطلاعات راننده را نشان می دهد ، از جمله: نام ، آدرس ، شغل ، سابقه کیفری و اگر مظنون دارای گواهینامه معتبری است.

به همه NPC محل اقامت و شغل اختصاص داده شده است و به همین ترتیب روز خود را سپری می کنند!!
اگر به دنبال یک NPC بروید می توانید ببینید که آنها صبح خانه خود را ترک می کنند ، با ماشین به محل کار می روند ، به مناطق مختلف میروند و به خانه برمی گردند .
به همین دلیل ، ساعت شلوغ خیابان های شهر را مملو از اتومبیل می کند ، در حالی که جاده ها در شب و در ساعات غیر کاری به طور قابل توجهی ترافیک کمتری وجود دارد.

• باندهای شناخته در بازی شده عبارتند از: آزتکا ، واگوس ، کارتل کلمبیا ، کارتل لوبو ، خانواده جنایتکار مادارازو ، بروکر کینگز ، فرشتگان مرگ MC ، Skinheads (باند زندان عمدتا با برخی از بخشهای خارج از زندان) ، اوباش کره ای ، خانواده جنایت واسکز ، مافیای روسیه ، Triads ، Ballas ، خانواده تانگ ، گروه امیر ، اوباش یهود

• کرکتر Niko Bellic شخصیت اصلی GTA VI نیست. دیگر شخصیت های بازگشتی عبارتند از: بریكو كیبوتز ، پوپی میچل ، بروس اسپید ، جیكوب "كوچك" (در این عنوان فقط با نام جیكوب هیوز شناخته می شود) ، لسی جوناس ، میراندا كوآن ، "گی" تونی پرنس ، كندی سوکس (با اشاره) ژانویه واسكز ، كلو پاركر ، خانواده آون كراستنبورگ

• مایكل هالیك برنمی گردد.

• نه مایکل ، نه فرانکلین و نه ترور برنمی گردند.

• زندگی سلبریتی ها قسمت عظیمی از داستان GTA VI است.

• جهان کاملاً پیشرفته است ، با اینترنت بسیار گسترده تر ، تعداد زیادی از افراد مشهور ، رسانه های اجتماعی تعاملی (Lifeinvader ، Bleeter [بازیکنان می توانند حساب های Bleeter خود را تنظیم کنند و با یکدیگر تعامل آنلاین داشته باشند) و ChiSpy [پلت فرم اشتراک ویدیو جهان توسط طوفان]).

• کودکان عمدتا در بازی ویژگی ندارند.

• قسمت آنلاین بازی GTA 6 عنوان جداگانه ای خواهد بود که پس از GTA VI منتشر می شود.

بازی در اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.
داستان اصلی حدود 80 ساعت خواهد بود.
قسمت online بازی وجود خواهد داشت.
مانند RDR2 و GTAO ، انتشار آن با تأخیر دو تا چهار هفته و شاید بیشتر خواهد بود.
این بزرگترین نقشه ایجاد شده توسط Rockstar خواهد بود. هر یک از شهرها کمی بزرگتر از GTA V در لوس سانتوس هست

(در کل بازی دارای چهار شهر خواهد بود)

همچنین بسیاری از مناطق روستایی اطراف آن ، عمدتا باتلاق های اطراف Vice City ، بزرگ خواهد بود.
من چیزی در مورد تعداد ساختمانهای قابل ورود نشنیده ام ، اما آنچه شنیده ام بیش از هر عنوان قبلی GTA خواهد بود.
از آنجا که دزدی های بزرگ و سرقت فروشگاه ها و مشاغل دیگر قسمت بزرگی از بازی است ، تعداد زیادی از این موارد در سراسر نقشه وجود خواهد داشت. از آنچه شنیده ام ، بسیار تعجب می کنم اگر در هر چهار شهر تعداد ساختمانهای قابل ورودکمتر از 200 تا باشد.

رز دارای خانه شخصی خودش است
کیسی در ابتدای بازی یک آپارتمان محقر در Carcer City در دسترس دارد که بعداً در دسترس بودن را از دست می دهد.
ده ها خانه و آپارتمان وجود دارد که می تواند توسط هر شخصیتی خریداری شود.
این خانه ها می توانند کاملاً سفارشی شوند.
قیمت مسکن نوسان دارد بنابراین می توانید ملکی را بخرید و بعداً برای سود یا ضرر آن را بفروشید یا آن را برای زندگی در آن نگه دارید.
دمت گرم رامین جان ❤
من از تنها چیزی که سیری ندارم پیگیری اخبار راکستار هست پس میریم سر speculation جدید (:
r/GTA6 - GTA6 & Cayo Perico: Easter Eggs Speculation

تو dlc جدید GTA Online یارو رفته زیر آب رو گشته و جعبه هایی که روش ۱۹۷۸ نوشته و لاشه ماشین نیسان 200sx که مال دهه 1980 هست رو دیده
ضمن اینکه ۸ جسد هم هست که نوشته شده توسط یه قاتل سریالی کشته شدن
که لیک اخیر رو اگر کامل خونده باشید میگه که rose باید دنبال قاتلهای سریالی هم بگرده

IMG_20210109_012521_776.jpg

IMG_20210109_012523_369.jpg

IMG_20210109_012525_628.jpg

یه پیش بینی خیلی خیلی خفن میخوام بکنم
بنظرم راکستار با کمک کنسولهای این نسل میتونه چند زمانه بودن رو بطور کامل پیاده کنه
قبلا اینکارو تو بازی Red Dead Redemption 2 انجام داده بود




اگر رددد۲ رو یادتون باشه ساختمانها و جاده ها و حتی npc ها طی ۸ سال تغییر میکردن
منظورم از ۸ سال از لحظه مرگ آرتور تا بدست گرفتن بازی با جان مارستن هست که ۸ سال بعدش هست

خب حالا تصور کنید راکستار بازی بسازه که هم تو ۷۰ روایت بشه هم ۸۰ و هم دوره مدرن

خب تصور کنید ساختمان ها و جاده ها
مردم و فرهنگ ها و لهجه ها
ماشینها و تجهیزات دیگر همگی تغییر میکنن
بنظرم بلندپروازانه میرسه ولی بعید نیست
راکستار همیشه یه ایده ای رو پیاده کرده تو نسخه نسل بعدیش گسترش داده و کاملش کرده

یادتونه تو rdr1 میشد به npc ها فقط سلام داد که البته همیشه هم عمل نمیکرد ولی این تبدیل شد به یه چیز گسترده تر توی rdr2

یا مثلا سیستم شکار توی rdr1 که بعدا تو rdr2 خفن تر کامل شد.

از طرف دیگه یه یوزر دیگه موفق شده تو فایلهای RDR2 به یه سری کدهای بازی دسترسی پیدا کنه
تعدادی اسلحه در فایل های RDR2 پیدا شدن که ربطی به بازی ندارن حدس و گمان هایی زده میشه این ها مربوط به نسخه ازمایشی GTA 6 هستن که در فایل های رد دد به جا موندن!
اسلحه L1A1/FAL اسلحه ای محبوب دوران دهه 80 در امریکای جنوبی و مورد استفاده در ارتش برزیل! نشانه دیگری برای درست بودن لیک پروجکت امریکا میتونه باشه
به نظر میاد اسلحه AK-47 هم پیدا کردن داخل فایلای بازی

IMG_20210109_012503_317.jpg IMG_20210109_012502_922.jpg IMG_20210109_012503_345.jpg IMG_20210109_012502_988.jpg IMG_20210109_012502_990.jpg

با این وجود باید اشاره کنیم که این سلاح‌‌ها بیشتر در نیمه دوم قرن ۲۰ استفاده می‌شدند و چندان مدرن نیستند. به همین خاطر خیلی‌ها گمان می‌کنند که نسخه بعدی از سری GTA در دهه ۸۰ میلادی در وایس سیتی جریان دارد.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
IMG_20210109_163040_612.jpg


یه سری تحقیقات تاریخی کردم تا ببینم چه سناریوهایی می توان در GTA 6 دهه 1980 انجام داد که در بازی GTA Vice City بهش اشاره نشده باشه.
معتقدم اگر این بازی در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 اتفاق بیفته ، میتونه یک داستان جذاب تاریخی ارائه بده.
بزرگترین اتفاقی که در اون زمان در میامی رخ داد ، "جنگ بزرگ مواد مخدر میامی" بود که یک سلسله درگیری های مسلحانه بین دولت ایالات متحده و چندین کارتل مواد مخدر بود.
خشونتهای اون زمان هر ساله با صدها قتل به یک امر عادی در شهر تبدیل شده بود (در سال 1981 سردخانه ها حتی با اجساد بیش از اندازه پر شده بود که باعث شد آنها کامیون های یخچال را برای نگهداری اجساد اجاره کنند).
بیشتر جنایات خشونت آمیز مستقیما در میامی رخ میداد.
در سال 1981 مسئولیت قاچاق 70٪ کوکائین ، 70٪ ماری جوانای کشور و 90٪ کوالودهای تقلبی آمریکا در میامی روی داده بود.
بیشتر فعالیتهای قاچاق مواد مخدر میامی مربوط به شورش Coconut Grove در خلیج Sailboat بود که قاچاقچیان مواد مخدر در آنجا ملاقات می کردند و تجارت می کردند.
در سال 1981 در میامی به قدری تجارت کوکائین بیداد کرده بود که روزنامه نگار رابن فرزا معتقد بود که میامی یک شهر نابود شده است.
در طول زمان قاچاقچیان بزرگی مانند "برادران فالکون" و "ساول مگلوتا" حدود 2 میلیارد دلار کوکائین از کلمبیا به فلوریدا قاچاق کردند. میکی موندای ، جون رابرتز ، گریسلدا بلانکو ، ماکس مرملشتاین و جورج یونگ قاچاقچیان کارتل Medellín با کمک خورخه "ریوی" آیالا به عنوان ضاربی که مسئول حدود سه ده قتل بود ، از کلمبیا مواد مخدر زیادی وارد کردند.
جدا از آن تعداد زیادی پناهنده کوبایی نیز به این شهر مهاجرت می کردند ، در واقع تعداد کوبایی ها به حدی بود که یک کوبایی سرانجام به عنوان شهردار این شهر درآمد و منطقه هائیتی کوچک تشکیل شد.
سرانجام فراموش نکنیم که در همان زمان بود که جنگ سرد با تنش هایی بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی رخ داد که منجر به مسابقه تسلیحاتی ، فضایی ، سلاح های هسته ای ، تبلیغات و جاسوسی شد.
این دوران واقعا جالبی است و من بیصبرانه دوست دارم داستانهای اون دوران را تجربه کنم.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
رولی چیزی در مورد پلتفرم های بازی لیک نشده؟! خدا کنه بازی کراس جن نباشه!:yes:
امین جان قطعا کراس جن نیست.
هم با توجه به تاریخ انتشار که ۲۰۲۲-۲۰۲۳ هست و هم طبق گفته اینسایدرها.
پلتفرمها هم قطعا PS5 و XSX و احتمالا با تاخیر چندماه برای PC خواهد اومد.


یه خبر جدیدی که اومده اینه که
کاربر Tez2 که به بررسی، واکاوی و استخراج اطلاعات مفید بازی های Rockstar معروف و مورد اعتماد هستش،در بررسی های که روی کد های آپدیت های جدید GTA V انجام داده که مشاهد کرده که احتمالا نسخه نسل بعدی GTA V که قراره چندماه دیگه بیاد داره تو همون نسخه از انجینی که باهاش RDR2 ساخته شده توسعه پیدا میکنه !

IMG_20210109_204214.jpg

این میتونه یکجور ریمیک به حساب بیاد و حتی میتونه اون شایعه ریمیک نسخه اول Red Dead Redemption هم درست باشه.
خود اینسایدر ها هم دیگه دارن با زبون بی زبونی میگن:

IMG_20210109_220935_112.jpg
 
آخرین ویرایش:

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,485
به نظر من زیباترین مپ gta ماله همین sa بود یعنی رسما خیلی محیطو خوب دروردن
از محیطای جنگلی و بیابونی تا شهر
جذابیت la تو سری sa به مراتب بیشتر از v هستش
امیدوارم gta بعدی به خوش ساختی sa ولی تو miami باشه و گرافیکش cel shad نباشه مثه sa
اصولا راکستار دوست داره از سری فیلمای یه چیزای برداره امیدوارم از امثال scarface و سریال dexter و miami vice
v که بعضی جاهاش یاداوره breaking bad بود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر