نیل دراکمن به شکست در مدیریت اضافه‌کاری کارمندان Naughty Dog اعتراف می‌کند

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اخیرا آقای نیل دراکمن به‌عنوان یکی از مقامات ارشد استودیو Naughty Dog، صحبت‌های تازه‌ای را در خصوص اضافه‌کاری کارمندان این شرکت ارائه داده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

The-Last-of-Us-Part-2-and-Neil-Druckmann.jpg


حدود یک ماه از عرضه بازی The Last of Us Part 2 می‌گذرد. این عنوان تاکنون موفق شده با فروش 4 میلیونی، رکوردهای مختلفی را جابجا کند و با کسب میانگین امتیاز 94 مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. اما اگر گفت و گوهای پیرامون این بازی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که در چند ماه گذشته یکی از حواشی داغ آنلاین، موضوع اضافه‌کاری در ناتی داگ بوده‌است. حال به‌تازگی دراکمن که به‌عنوان مهمان در برنامه LeGiT (پادکست آقای تروی بیکر) حضور داشته، صادقانه‌تر از همیشه در خصوص این موضوع صحبت کرده‌است.

دراکمن ابتدا از این گفت که بحث‌های شکل گرفته در مورد شرایط کاری در ناتی داگ را درک می‌کند. البته او معتقد است بخش‌هایی از گزارشاتی که از طرف منابع مشهور و شناخته شده می‌شنویم صحیح هستند و بخش‌هایی نیز خیر. با اینحال، او با انتقاد از خود عنوان کرد که در مسئله متعادل نگه داشتن زندگی عادی و کار کردن اعضای تیم ناتی داگ شکست خورده‌است.

در ادامه، او از مردم خواست تا متوجه بشوند که شرایط “سیاه” یا “سفید” مطلق نیست. با اینکه دراکمن مشکلات موجود را قبول دارد و به آن‌ها اعتراف می‌کند، اما اعتقاد دارد این موضوع بر خلاف آنچه که بسیاری از مردم تصور می‌کنند، در مورد اضافه‌خواهی مدیران از کارمندان نبوده و موضوع بسیار پیچیده‌تر است. به‌نظر می‌رسد تعدادی از اعضای ناتی داگ به‌دلیل اینکه از کار کردن بیش از حد منع شده بودند، از این موضوع ناراحت شده و تصمیم گرفته‌اند تا این استودیو را ترک کنند.

نیل دراکمن به‌طور خاص به تنظیمات مربوط به در دسترس ساختن بازی The Last of Us Part 2 برای مخاطبانی که ناتوانی‌های جسمی دارند اشاره کرد. هنگامی که تعدادی از این قابلیت‌ها به بازی افزوده شدند، او از اعضای تیم درخواست کرده تا از حدی به بعد فرا تر نروند. اما با اینحال، طراحان به افزودن قابلیت‌های بیشتر در این زمینه اصرار کردند و نتیجه نیز این بود که حالا طیف وسیعی از مخاطبان با ناتوانی‌های مختلف می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

نیل دراکمن معتقد است گاهی اوقات ساعات کاری اضافه نه به‌خاطر فشار مدیران، بلکه به‌خاطر شور و اشتیاق کارمندان به‌وجود می‌آیند. در نهایت، کارگردان خلاق و نائب رئیس ناتی داگ عنوان کرد که برنامه‌هایی برای دریافت کمک از خارج از استودیو برای حل این مشکلات وجود دارند.

Continue reading...
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
این موضوع زیاد ربطی به خود خبر نداشت برای همین تو پست اصلی بهش اشاره نکردم، اما تو یه بخش از پادکست دراکمن گفت که کار روی سریال Tlou + "یک پروژه دیگه" از همین الان شروع شده. یعنی استراحت و مرخصی و... برای اینا معنی نداره قشنگ. :))

کلا چیزا جالبی گفته میشه تو این 1 ساعت و 30 دقیقه، از تیکه انداختن به جیسون شرایر سر بحث طولانی بودن پارت 2 گرفته تا حال و روز همه وقتی پیام های تهدید به مرگ رو دریافت میکنن. :D

حاوی اسپویل فراوان:

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر