نیل دراکمن از فشار کاری در استودیو Naughty Dog می‌گوید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی در گزارشی که توسط مجله GQ منتشر شده، آقای نیل دراکمن صحبت‌های جالبی را در مورد فشار کاری در استودیو Naughty Dog داشته که در ادامه به آن می‌پردازیم. با جدید ترین اخبار بازی‌ها در بازی سنتر همراه باشید.

Naughty-Dog.jpg


در حالی که طرفداران فاصله کمی را تا تجربه جدید ترین ساخته ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 دارند، اما مدتی پیش و در اوایل 2020 گزارشی از وضعیت کاری در این استودیو منتشر گشت که باعث ایجاد بحث‌ها و حواشی زیادی شد. طبق این گزارش که از سوی کوتاکو منتشر شده‌بود، اعضای استودیو ناتی داگ حجم زیادی از فشار کاری را تحمل می‌کنند.

نیل دراکمن که چند سالی است به‌عنوان نائب رئیس استودیو منصوب شده، در این خصوص می‌گوید: “ما نمی‌خواهیم با افراد استودیو مانند بچه‌ها رفتار کنیم. ما افرادی را جذب می‌کنیم که می‌خواهند این داستان‌ها را تعریف کنند و اثر خود را بر روی صنعت بازی‌های ویدئویی بگذارند؛ و آن‌ها بابت انجام چنین کاری سخت تلاش می‌کنند. ما باید حفاظت‌هایی را قرار دهیم که اعضای استودیو به خود آسیب نزنند، اما فکر نمی‌کنم که با جلوگیری آن‌ها از سخت کار کردن بتوان چنین بازی‌هایی را ساخت.”

او در ادامه با اشاره به بخشی از مراحل ساخت بازی آنچارتد 2 عنوان کرد مدیریت استودیو کار کردن کارمندان در پایان هفته‌ها و یا نیمه شب را ممنوع اعلام کرده‌بود؛ اما اعضای استودیو بابت اتخاذ این تصمیم ناراضی و ناراحت شدند. با اینحال، به‌نظر می‌رسد دراکمن از وجود چنین مشکلاتی آگاه است و با ساخت هر بازی و آموختن از آن، پروسه تولید روند بهتری را طی می‌کند.

آخرین ساخته مورد انتظار ناتی داگ یعنی بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ 19 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

EAST2WEST

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,569
نام
Danial
تنها چیزی که خستگی آدم رو بعد از انجام کار به در میکنه پول درست حسابیه که اینا هم با این پیش فروشی که دارن و فروش خفنی که بعدا خواهند داشت خستگی به کلی از همه جاهای عیان و نهانشون میره بیرون ! ?:D

متاسفانه واقعیت یه چیز دیگه است :




1

When I left Naughty Dog late last year they threatened to withhold my final paycheck until I signed additional paperwork stating I wouldn't share their production practices. They finally relented when I assured them that was most likely illegal...

2

The truth is I have no awful crunch tale. The "story animators" as we were known were averaging 46hrs a week when I left and I personally never went over 55. The story team is super organised and we reacted to whatever was thrown at us. That's not to say others weren't suffering.

3

For the demo shown last September, the gameplay animators crunched more than I've ever seen and required weeks of recovery afterwards. One good friend of mine was hospitalised at that time due to overwork. He still had over half a year to go. There have been others since.
باز بگید "چند ساعت اضافه کاری کسی را نمیکشه"​

4

The reason I left is because I only want to work with the best. That is no longer Naughty Dog. Their reputation for crunch within LA is so bad it was near impossible to hire seasoned contract game animators to close out the project. As such we loaded up on film animators.

5

While super-talented, they lacked the technical/design knowhow to assemble scenes. Similarly, the design team ballooned with juniors to make up for the attrition of key roles. Every aspect of finishing this game took much longer due to the lack of game experience on the team.

6

Don't get me wrong, these kids are mostly awesome and the best were great. It's just when the junior/senior ratio is out of balance things can really grind and more time is spent training than actually working. (LA teams, make sure and pick them up when all the contracts end.)

7

Contract work is a huge part of the LA ecosystem to ship large games. Unlike game design, there is a thriving animation industry here and seasoned animators can (often) choose their projects. Most of the contract story animators quit last year.

8

Those that don't can be at ND for 2-3 projects (with pauses inbetwen) and, while paid overtime, never receive benefits or the security of a full-time gig. This is the way the industry is moving so workers need more protection rather than the carot of a fulltime job "one day".

9

There are ND stories worse than this but like everything on my twitter I'm focusing on animation. For TLOU2 fans, the game should turn out great with industry-leading animation. I would just not recommend anyone work at Naughty Dog until they prioritise talent-retention.

10

Ultimately, ND's linear games have a formula and they focus-test the shit out of them. While talented, their success is due in large part to Sony's deep pockets funding delays rather than skill alone. A more senior team would have shipped TLOU2 a year ago​
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
سخت کوشی نه خودکشی ؛ کار مفید ، نه بیگاری
طبق گفته ی خود دراکمن...
هر کسی که سخت کوش نبوده و برای پروژه اهمیت خاصی قائل نبوده ، کم کم از تیم خارج میشده
مسلما اجباری هم نبوده که انقدر راحت میگی بیگاری!
این یعنی دنبال افراد نابغه ان
 

EAST2WEST

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,569
نام
Danial
طبق گفته ی خود دراکمن...
هر کسی که سخت کوش نبوده و برای پروژه اهمیت خاصی قائل نبوده ، کم کم از تیم خارج میشده
مسلما اجباری هم نبوده که انقدر راحت میگی بیگاری!
این یعنی دنبال افراد نابغه ان

من به گفته های آقای Vice President کاری ندارم ، ایشون برای PR اش و حفظ آبرو در هر حالتی عملش را توجیه می کنه ، دنبال نابغه هم نیستن ، دنبال کسی هستن که 50 ، 60 ساعت در هفته کار کنه صداش هم در نیاد ، اگر هم کسی اعتراضی کنه یه ND Agreement

میزارن جلوش


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر