نگاهی بر ۱۰ گیم کنترلر مناسب برای تبلت ها و اسمارت فونها

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315




همانطور که از بازی کردن با کلید های مجازی صفحه های لمسی لذت می بریم ممکن است گاهی هم ترجیح دهیم که لذت فشردن کلید های فیزیکی را تجربه کنیم .

به همین خاطر شرکت های مختلفی اقدام به ساخت گیم کنترلر هایی نه برای کنسول ها بلکه برای اسمارت فون ها و تبلت ها کرده اند . در همین سو تصمیم گرفتیم ده عدد از بهترین های بازار را به شما معرفی کنیم . با ما همراه باشید .


  • [h=3]iControlPad 2[/h]
چیزی که iControlPad 2 را نسبت به سایر رقبا کمی خاص تر میکند کیبورد QWERTY آن است . این کنترلر از طریق بلوتوث به دیوایس شما متصل شده و میتوانید از آن استفاده کنید . همچنین این کنترلر یک باتری داخلی قدرتمند دارد که به شما اجازه میدهد تا ۱۴ ساعت به صورت مداوم در حالت فول شارژ بازی کنید .

سازگار با Android, iOS, Windows PCs
قیمت : $۷۵


  • [h=3]Nyko PlayPad Pro[/h]
Nyko PlayPad یک گیم کنترلر بی سیم است که از طریق بلوتوث به دستگاه هایی که از اندروید ۳ یا بالاتر استفاده میکنند متصل می شود . نیازی هم به خرید باتری جدا ندارید این کنترل کننده دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است .

سازگار با Android
قیمت : $۳۹٫۹۹


  • [h=3]Zeemote[/h]
بله درست است این یک کنترلر است فقط برای استفاده کردن با یک دست طراحی شده . شاید برای بازی هایی که تنها یک فرمان کنترلی دارند مناسب باشد !

سازگار با Android

قیمت : $۱۲٫۹۹


  • [h=3]iDroid[/h]
iDroid هم به نوعی خاص است . خاص است چرا که به هیچ نرم افزاری جهت کارکردن نیاز ندارد . برای استفاده از این کنترلر کافیست تنها این کنترلر را از طریق بلوتوث با دیوایستان جفت کنید. دارای یک باتری داخلی چندبار شارژ شدنی نیز هست . برای بعضی امولاتور ها هم بهینه شده .

سازگار با Android, iOS
قیمت : $۳۹٫۹۹


  • [h=3]Steelseries Free[/h]
Steelseries Free با ۱۲ کلید سخت افزاری ، دو کنترل کننده ی آنالوگ ، اتصالات بلوتوث و باتری داخلی قابل شارژ شدن که با یک بار فول شارژ شدن به شما اجازه ی ۱۰ ساعت بازی کردن را میدهد . نکته ی دیگر این است که این کنترل کننده یکی از سبک ترین کنترلر هایی است که برای کارکردن به هیچ سیمی احتیاج ندارند . Steelseries Free تنها ۵۴ گرم وزن دارد !

سازگار با Android, iOS, Mac ،Windows PCs
قیمت : $۷۹٫۹۹


  • [h=3]iMpulse[/h]
با iMpulse آشنا شوید ! کوچکترین کنترلری که شما میتوانید برای آیفون یا دیوایس اندرویدتان پیدا کنید . در حقیقت این کنترلر آنقدر کوچک و ظریف طراحی شده که بتوانید از آن به عنوان جاسویچی استفاده کنید .

سازگار با Android, iOS, Mac ،Windows PCs
قیمت : $۲۵ – $ ۳۷


  • [h=3]PhoneJoy[/h]
نکته ای که موجب جلب توجه در مورد این کنترلر می شود این است که شما میتوانید این کنترلر را از طریق دراز کردنش متناسب با اندازه ی اسمارت فونتان تنظیم کنید .


سازگار با Android, iOS, Mac, Linux, Windows PCs
قیمت : $۵۰


  • [h=3]60beat wired controller[/h]
در این قسمت کنترلری داریم که اندکی با همه ی این کنترل کننده ها متفاوت است . ۶۰beat GamePad به هیچ باتری احتیاج ندارد در عوض از طریق جک ۳٫۵ میلی متری به آیفون یا آیپدتان متصل میشود . در مورد صدا هم نباید نگران باشید یک اسپلیتر صدا در پکیج وجود دارد تا بتوانید در مدت بازی کردن از ایرفونتان هم استفاده کنید .

سازگار با iOS

قیمت : $۳۴٫۹۹


  • [h=3]iCade 8-bitty[/h]
آی کید یک گیم پد کوچک ولی خاطره انگیز است که خاطرات نوستالژیکی را در ذهنمان تداعی میکند . از این حس نوستالژیک که بگذریم این گیم پد کوچک و ریز جسه از طریق بلوتوث به دیوایس مورد نظر متصل میشود . انرژی مورد نیازش را نیز از طریق ۲ عدد باتری قلمی تامین میکند .

سازگار با Android, iOS

قیمت: $۲۹٫۹۹


  • [h=3]MOGA[/h]
شاید بتوان Moga را از بین این ده کنترلر حرفه ای ترین آنان دانست . این گیم پد که مختص اندروید در نظر گرفته شده . طراحی علاوه بر زیبایی ، کاربردی هم هست . طراحی به گونه ای است که شما بتوانید در حین بازی اسمارت فونتان را به صورت محکمی روی کنترلر قرار بدهید . اسمارت فون هایی با حداقل ۳٫۲ اینچ صفحه میتوانند روی این گیم پد قرار گیرند . البته از آنجا که این کنترلر از طریق بلوتوث اتصالات را انجام میدهد نیازی به اتصال فیزیکی نیست . Moga علاوه بر اسمارت فون ها با تبلت ها هم به خوبی کار میکند و از طریق یک جفت باتری قلمی میتواند انرژی لازم برای ۱۸ ساعت بازی را تامین کند .



سازگار با Android
قیمت : $۴۹٫۹۹


حال که معرفی هر ده کنترلر به پایان رسید نظر شما در این باره چیست ؟ کدامین کنترلر میتواند مناسب ترین باشد ؟
 
Last edited by a moderator:

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
20954548036452273527.jpg


ویدئوی کار با Moga هم هست اینجا » نیم نگاهی بر گیم پد Moga ↓ نیمکت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر