سلام
id Software، بعدازظهر امروز (البته ديروز) در نمايشگاه QuakeCon در تگزاس بازي RAGE را به نمايش گذاشت كه سايت Kotaku در يك بلاگ زنده اين نمايش را نشان داد كه برخي از نكات مهمي كه در اين نمايش آشكار شد از اين قرار است.
Tim Willits اعلام كرد كه اين بازي، به ترتيب در تاريخهاي سيزدهم و پانزدهم سپتامبر براي آمريكا و اروپا عرضه خواهد شد.
id Software، بر روي صحنه سه پلتفورم و سه صفحهي نمايش داشت كه بازي را روي هر سه پلتفورم بازي – يعني PC، PS3 و X360 – نشان دهد.
شهر Wellspring براي اولين بار به نمايش در آمد.
John Goodman به عنوان صداپيشه در كار ساخت بازي حضور دارد.
يكي از طراحان بازي - Matt Hooper – بعضي از وسايل نقليهي موجود در بازي را به نمايش گذاشت.
ماشينهاي چهار چرخ معروف بازي به عنوان ماشينهاي جنگي نمايش داده شدند كه مجهز به راكت لانچر بودند.
مينيگيمهاي جالبي در بازي وجود خواهد داشت كه يكي از آنها با نام Tombstones به نمايش گذاشته شد.
مسابقات ريسينگ در بازي وجود خواهد داشت كه بوسيلهي آنها ميتوانيد براي تزيين وسيلهي نقليهي خود و يا ارتقا دادن قطعات آن پول درآوريد.
شما ميتوانيد بوسيلهي انرژي الكتريسيته دشمنان خود را نابود كنيد; صحنهاي كه نشان داده شد در مكاني پر از آب اتفاق افتاد كه شخصيت اصلي، بوسيلهي رسانايي برق كه از طريق آب انجام ميشد، دشمن مقابل خود را از پيش رو برداشت.
هيچ cutscene ِ طولانياي در بازي وجود نخواهد داشت.
شما ميتوانيد در نبردها از سه تاكتيك استفاده كنيد; از turret استفاده كنيد، RC bomb و يا انگشت خود را روي ماشه بگذاريد و يك Run & Gun ِ اساسي راه بيندازيد. ولي بازي به شما حق انتخاب ميدهد.
همانند بسياري از بازيهاي ديگر به هنگام مجروحيت، صفحه به رنگ قرمز درميايد.
همچنين نبردهاي تن به تن نيز در بازي وجود خواهد داشت.
Tim Willits منطقهي مورد علاقهي خود يعني شهر مرده (Dead City) در بازي را نشان داد كه يكي از كلان شهرهاي ويرانشدهي بازيست كه دشمنان در آن راكتلانچرهايي دارند كه بعضي از آنها بسيار بزرگ هستند.
مشكلاتي مربوط به لودينگ بازي بوجود آمد كه حتي نسخهي 360 بازي هنگ كرد ولي همهي مشكلات تا روز عرضه برطرف خواهد شد.
id Software، بعدازظهر امروز (البته ديروز) در نمايشگاه QuakeCon در تگزاس بازي RAGE را به نمايش گذاشت كه سايت Kotaku در يك بلاگ زنده اين نمايش را نشان داد كه برخي از نكات مهمي كه در اين نمايش آشكار شد از اين قرار است.
Tim Willits اعلام كرد كه اين بازي، به ترتيب در تاريخهاي سيزدهم و پانزدهم سپتامبر براي آمريكا و اروپا عرضه خواهد شد.
id Software، بر روي صحنه سه پلتفورم و سه صفحهي نمايش داشت كه بازي را روي هر سه پلتفورم بازي – يعني PC، PS3 و X360 – نشان دهد.
شهر Wellspring براي اولين بار به نمايش در آمد.
John Goodman به عنوان صداپيشه در كار ساخت بازي حضور دارد.
يكي از طراحان بازي - Matt Hooper – بعضي از وسايل نقليهي موجود در بازي را به نمايش گذاشت.
ماشينهاي چهار چرخ معروف بازي به عنوان ماشينهاي جنگي نمايش داده شدند كه مجهز به راكت لانچر بودند.
مينيگيمهاي جالبي در بازي وجود خواهد داشت كه يكي از آنها با نام Tombstones به نمايش گذاشته شد.
مسابقات ريسينگ در بازي وجود خواهد داشت كه بوسيلهي آنها ميتوانيد براي تزيين وسيلهي نقليهي خود و يا ارتقا دادن قطعات آن پول درآوريد.
شما ميتوانيد بوسيلهي انرژي الكتريسيته دشمنان خود را نابود كنيد; صحنهاي كه نشان داده شد در مكاني پر از آب اتفاق افتاد كه شخصيت اصلي، بوسيلهي رسانايي برق كه از طريق آب انجام ميشد، دشمن مقابل خود را از پيش رو برداشت.
هيچ cutscene ِ طولانياي در بازي وجود نخواهد داشت.
شما ميتوانيد در نبردها از سه تاكتيك استفاده كنيد; از turret استفاده كنيد، RC bomb و يا انگشت خود را روي ماشه بگذاريد و يك Run & Gun ِ اساسي راه بيندازيد. ولي بازي به شما حق انتخاب ميدهد.
همانند بسياري از بازيهاي ديگر به هنگام مجروحيت، صفحه به رنگ قرمز درميايد.
همچنين نبردهاي تن به تن نيز در بازي وجود خواهد داشت.
Tim Willits منطقهي مورد علاقهي خود يعني شهر مرده (Dead City) در بازي را نشان داد كه يكي از كلان شهرهاي ويرانشدهي بازيست كه دشمنان در آن راكتلانچرهايي دارند كه بعضي از آنها بسيار بزرگ هستند.
مشكلاتي مربوط به لودينگ بازي بوجود آمد كه حتي نسخهي 360 بازي هنگ كرد ولي همهي مشكلات تا روز عرضه برطرف خواهد شد.
آخرین ویرایش: