نماد شرارت : 10 مورد از بدترین کارهایی که Albert Wesker انجام داده است

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste

1e19ba6c4905659a-600x338.png

سری رزیدنت اویل بیشتر به دلیل موجودات ترسناک و عجیبش شناخته می شود ، اما هیچ یک از آنها به مانند آلبرت وسکر و اعمال شیطانی اش معروف نیستند.اولین چیزی که در رزیدنت اویل به چشم میخورد کریس ردفیلد و مشت زنی های او ، به علاوه ساختمان شریزلر است که به خوبی در بازی طراحی شده است و تفاوت اندکی با ساختمان واقعی دارد. اما دومین چیزی که رزیدنت اویل با آن شناخته شده است ، هیولاهای وحشتناکی هستند که قهرمانان بازی باید با آنها مواجه بشوند.

از بین تمام شخصیت منفی های کل این فرنچایز، آلبرت وسکر از همه ی آنها شرورتر و منفورتر بوده است. او که بیشتر کارهای خود را به صورت مخفیانه و در خفا انجام میداد، توانست در اغلب کارهای شرورانه خود که از خیانت گرفته تا تبدیل شدن به هیولایی بالقوه به موفقیت برسد. او که با عینک دودی‌اش معروف است یکی ازآن شخصیت های شروری است که نمی توانیم او را دوست نداشته باشیم! دراین مقاله قصد داریم به 10 مورد از بدترین کارهای او نگاهی بیندازیم و به عمق خباثت این شخصیت بپردازیم.




132376


10-خیانت به تیم استارز

برای شروع این مقاله کجا بهتر از خیانتی که باعث شد داستان رزیدنت اویل شروع شود؟ زمانی که وسکر با تیم خود به ساختمان مانسون رفته بود، می شد از همان ابتدای کار به اعمال شرورانه ای که در سر داشت پی برد. وقتی که از اتاقی به اتاق دیگر میرفت و ناگهان تیم را تنها میگذاشت و با لحنی مشکوکانه صحبت میکرد، همه خبر از خیانتی بی شرمانه میدادند که وسکر در سر میپروراند. بعد ها به نقشه ی شرورانه ی او پی بردیم. او که با منفجر کردن هلیکوپتر تیم براوو گروه آلفا را مجبور به ورود به ساختمان کرد، توانست با دسترسی پیدا کردن به گروه اصلی آلفا اطلاعات بسیاری را از آنها بدزدد.



132377


9-سوء استفاده از جیل ولنتاین

نیازی به گفتن نیست که وقتی تیم آلفا از نقشه ی وسکر مطلع شد، حاضر نشدند که به همکاری با او ادامه دهند و در پی راهی برای انتقام گشتند. این رشته اتفاقات باعث شدند که وسکر به این فکر بیفتد که شخصیت هایی مانند کریس ردفیلد و جیل ولنتاین را به تیم خود اضافه کند.یکی از شرورانه ترین حضورهای او در سری رزیدنت اویل در دی ال سی لاست این نایتمر رزیدنت اویل 5 بود.زمانی که جیل و کریس طی عملیاتی توانستند به ساختمان اسپنسر که وسکر در آن پناه گرفته بود وارد شوند. در جریان این عملیات، جیل برای نجات جان کریس، خود را مقابل وسکر میندازد و به همین دلیل به همراه وسکر از پنجره ای سقوط می کند. همه گمان می کنند که جیل مرده است، اما بعدا مشخص میشود که وسکر او را زنده نگه داشته و با استفاده از موادی که ذهن جیل را به کنترل وسکر درمی اورند ، در حال استفاده از ولنتاین برعلیه همکاران او در تیم آلفا می باشد.



132378


8- دست داشتن در ساخت هیولاهای B.O.W

وسکر نه تنها تیم خود را به کام این هیولاهای وحشی ،درنده و گرسنه فرستاد ، بلکه خود نیز در ساخت و آفرینش این موجودات نقش بزرگی ایفا کرد. زمانی که وسکر یکی از کارکنان آمبرلا بود مسئولیت پروژه ی تایرنت و نظارت بر تی ویروس را داشت. ذهن خلاق و باهوش این دانشمند توانست تحقیقات آمبرلا را به فجایعی تبدیل کند که شاید کمپانی آمبرلا هیچگاه نتواند جبران کارهای وحشتناک وسکر را بپردازد. البته شاید اگر وسکر نبود، آمبرلا نیز به این سطح از شهرت نمی رسید!



132379


7-پروژه ی اوروبوروس

بله، اگر شما هم مثل وسکر جوان باهوش و پر از اشتیاق بودید و زندگی کاری خود را با پروژه هایی مثل تی ویروس و پروژه ی تیرنت آغاز میکردید نمی‌توانستید از عاقبت شومی که در انتظار تان بود باخبر شوید. شاید بی راه نباشد اگر ادعا کنیم تمام تحقیقات و زحمات وسکر همه در اوروبوروس خلاصه میشوند. او می خواست با نابود کردن افراد ضعیف زمین را برای کسانی که ارزشش را داشتند نگه دارد.چیزی شبیه کارتانوس اما در ابعادی وحشتناک تر. اکسلا جیونا متخصص ژنتیک نیز همراه او بود تا بتواند به وسکر کمک کند تا هرچه سریعتر به هدف ضد انسانی اش برسد.



132380


6- او به دنبال تکه ای از انگل لاس پلاگاس بود

همانطور که به یاد دارید رزیدنت اویل ۴ توانست تحول بزرگی در بازی های اکشن وحشت و بقا ایجاد کند.در رزیدنت اویل ۴ دشمنان شما فقط زامبی نبودند، آنها بسیار باهوش تر،سریعتر و زیرک تر از قبل شده بودند.در اصل آنها انسان هایی بودند که توسط انگل لاس پلاگاس آلوده شده بودند.رسیدن به این مرحله موفقیت بزرگی برای وسکر بود ، اما او تنها به این پیروزی قانع نشد ، بلکه می خواست خودش هم سهمی از انگل مهلک داشته باشد.در اصل هرجا سخن از شرارت است نام آلبرت وسکر در آنجا میدرخشد!


132381


5-وسکر الگویی بود برای دیگر افراد شرور

در جریان سری بازی های رزیدنت اویل ، وسکر بازها زمین خورد،اما هر بار قوی تر از قبل برمی خواست و بیشتر تلاش میکرد.در آخرطی اتفاقاتی شاید مسخره،بخت بد وسکر بر اراده‌ی او چیره شد و او را به کام مرگ کشاند.اما مرگ نیز نتوانست بر شرارت های او پایان دهد. کارهایی که وسکر انجام داده بود ، الگویی شد برای الکس وسکر تا جا پای آلبرت بگذارد و پروژه‌ی فوبوس را کلید بزند.



132382


complete.global.saturation-4

شخصیت های شروری که میخواهند با کارهای خود دنیایی جدید و ایده آل خود بسازند چیز جدیدی نیستند،اما وسکر توانست این مهم را با کمک پروژه ی اوروبوروس به عرصه‌ی جدیدی وارد کند.معمولا در بیشتر بازی ها و فیلم ها ، رئیس کاری نمی کند و اغلب نظارت بر اجرای طرح و برنامه را برعهده دارد، اما وسکر می‌خواست شخصا در پروژه‌ی اوروبوروس مشارکت کند که البته همین شوق و ذوق وسکر باعث شد بتوانیم مبارزه‌ی نفس گیر و جذاب وسکر با قهرمانان بازی را شاهد باشیم.



132383


3- وسکر دست از انسان بودن کشید

وقتی که وسکر به همراه باقی ماندگان تیم آلفا وارد عمارت مانسون شد،در کمال انسانیت‌اش به سر میبرد. اما هرچه هوش و اشتیاقش فزونی می یافت، از انسان بودن نیز دورتر میشد تا اینکه بالاخره در نبردی که با کریس ردفیلد و شیوا داشت،به عنوان هیولایی تمام عیار شکست خورد. جریان تبدیل شدن وسکر به هیولا از زمانی کلید خورد که تیرنت او را به قتل رسانید.پس از آن قدرت وسکر همیشه رو به افزایش بود و همین قدرت مسبب نابودی او در زشت ترین شکل ممکن شد.



132384


2- وسکر قوی‌ترین متحدان خود را نیز نابود کرد

معمولا شخصیت های منفی دوستانی دارند که همیشه از آنها کمک میگیرند و تا جای ممکن از آنها استفاده میکنند،اما وقتی دیگر سودی برایشان نداشته باشند بدون دغدغه آنان را نابود می کنند.شاید هم این خصلت یکی از ملزومات تبدیل شدن به ضدقهرمان باشد که وسکرهم دراین مورد به استادی تمام رسیده است.علاوه بر نابود کردن اسپنسر که به وسکر کمک میکرد،کشتن همکار و یار قدیمی،اکسلا جیونا نیز از مواردی بود که خیانت وسکر به دوستانش را بیش از پیش آشکار میکرد.



132385


1-واقعه‌ی غم انگیزی که در مواجهه با تیرنت رخ داد

شاید این مورد کمی مضحک به نظر برسد،اما به نظر ما بدترین کاری که وسکر انجام داد،شیوه‌ی مرگی بود که به آن دچار شده است. همانطور که میدانیم وسکر می خواست برای به دست آوردن برخی اطلاعات ، اعضای تیم آلفا را قربانی اهداف خود کند.او می خواست با کشاندن تیم به داخل ساختمان ، تیرنت را به جان آنها بیندازد و نابودشان کند.اما از بخت بد نقشه ناموفق بود و تیرنت به خود وسکر حمله کرد.اعضای تیم نیز که شاهد «مرگ» او بودند، گمان کردند که وسکر مرده است و همین باعث شد که وسکر قادر به ادامه‌ی اعمال شرورانه‌ی خود باشد.

 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
دستت درد نکنه! :D
هر وقت اسم آلبرت وسکر میاد، یاد RE5 می‌افتم که تا غول آخرش رفتم و یکی دو بار مُردم و اومدم بیرون. بعد هم دیگه نرفتم سراغش که حداقل بکشمش و یه اچیومنتی بگیرم! :| :D
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
1 . آلبرت کیست ؟
2 . چیست ؟
3 . پروژه Wesker چیست ؟
4 . چرا سرنوشت آلبرت با این همه فراز و نشیب رقم خورد ؟
5 . هدفی که انتخاب کرده بود او را از پای درآورد یا بدون هدف و فقط به خاطر غرورش کشته شد ؟

A1.jpg

هرچه قدر پاسخ به سوالات بالا دقیق تر باشه به شخصیت واقعی آلبرت نزدیک تر خواهیم شد پس تمام سعی خودم و برای پیدا کردن بهترین پاسخها میکنم :

1 . مردی که از کودکی با بسیاری از ناکامی های مادی و روانی بزرگ شده و از لذت آزادی واقعی و یک انسان معمولی بودن محروم شده بود !
2 . یک بمب ! اما برای نابودی عمل نمیکند بلکه برای ساختن چیزی جدید ویران میکند تا بتواند این بار درست بسازد .
3 . یک برنامه سری با هدف تکامل انسان از حالت معمولی به حالت شماره یک !
4 . چون نگاه او به آینده با تمام آدمهای اطرافش فرق داشت پس برای رسیدن به اهدافش همیشه در حال برخاستن از خاکی بود که با نابودی رویاهایش به دست دیگران به وجود آمده بود .
5 . به نظرم هدف مغرورانه او را آسیب پذیر کرد و سمت غروری بی هدف قدم برداشت و ...

A3.jpg

در آغاز آلبرت فردی باهوش و بی گناه بود .
به خاطر افرادی چون اسپنسر مسیر زندگی او و امثال او به بیراهه رفت .
ابتدا از این بیراهه جان سالم به در برد و جان کسانی که مسیر زندگیش را تغییر دادند گرفت .
او با کریس و جیل دشمنی نداشت ولی آنها همیشه در برابر کارهای او قرار میگرفتند .

A2.jpg

تمام چیزهای شیطانی که در دنیای ترسانک رزیدنت اویل اتفاق افتاد فقط یک مقصر دارد :
زیاد خواهی انسان برای عمری جاودانه ! نه فقط آلبرت ..
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein

سری رزیدنت اویل بیشتر به دلیل موجودات ترسناک و عجیبش شناخته می شود، اما هیچ یک از آنها به مانند آلبرت وسکر واعمال شیطانی اش معروف نیستند.اولین چیزی که در رزیدنت اویل به چشم میخورد کریس ردفیلد و مشت زنی های او و به علاوه ساختمان شریزلر است که به خوبی در بازی طراحی شده است و تفاوت اندکی با ساختمان واقعی دارد. اما دومین چیزی که رزیدنت اویل با آن شناخته شده است ، هیولاهای وحشتناکی هستند که قهرمانان بازی باید با آنها مواجه بشوند.

از بین تمام شخصیت منفی های کل این فرنچایز، آلبرت وسکر از همه ی آنها شرورتر و منفورتر بوده است. او که بیشتر کارهای خود را به صورت مخفیانه و در خفا انجام میداد، توانست در اغلب کارهای شرورانه خود که از خیانت گرفته تا تبدیل شدن به هیولایی بالقوه به موفقیت برسد. او که با عینک دودی‌اش معروف است یکی ازآن شخصیت های شروری است که نمی توانیم او را دوست نداشته باشیم! دراین مقاله قصد داریم به 10 مورد از بدترین کارهای او نگاهی بیندازیم و به عمق خباثت این شخصیت بپردازیم.



10-خیانت به تیم استارز

برای شروع این مقاله کجا بهترازخیانتی که باعث شد داستان رزیدنت اویل شروع شود؟ زمانی که وسکر با تیم خود به ساختمان مانسون رفته بود، می شد از همان ابتدای کار به اعمال شرورانه ای که در سر داشت پی برد. وقتی که از اتاقی به اتاق دیگر میرفت و ناگهان تیم را تنها میگذاشت و با لحنی مشکوکانه صحبت میکرد، همه خبر از خیانتی بی شرمانه میدادند که وسکر در سر میپروراند. بعد ها به نقشه ی شرورانه ی او پی بردیم. او که با منفجر کردن هلیکوپتر تیم براوو گروه آلفا را مجبور به ورود به ساختمان کرد، توانست با دسترسی پیدا کردن به گروه اصلی آلفا اطلاعات بسیاری را از آنها بدزدد.



9-سوء استفاده از جیل ولنتاین

نیازی به گفتن نیست که وقتی تیم آلفا از نقشه ی وسکر مطلع شد، حاضر نشدند که به همکاری با او ادامه دهند و در پی راهی برای انتقام گشتند. این رشته اتفاقات باعث شدند که وسکر به این فکر بیفتد که شخصیت هایی مانند کریس ردفیلد و جیل ولنتاین را به تیم خود اضافه کند.یکی از شرورانه ترین حضورهای او در سری رزیدنت اویل در دی ال سی لاست این نایتمر رزیدنت اویل 5 بود.زمانی که جیل و کریس طی عملیاتی توانستند به ساختمان اسپنسر که وسکر در آن پناه گرفته بود وارد شوند. در جریان این عملیات، جیل برای نجات جان کریس، خود را مقابل وسکر میندازد و به همین دلیل به همراه وسکر از پنجره ای سقوط می کند. همه گمان می کنند که جیل مرده است، اما بعدا مشخص میشود که وسکر او را زنده نگه داشته و با استفاده از موادی که ذهن جیل را به کنترل وسکر درمی اورند ، در حال استفاده از ولنتاین برعلیه همکاران او در تیم آلفا می باشد.


8- دست داشتن در ساخت هیولاهای B.O.W

وسکر نه تنها تیم خود را به کام این هیولاهای وحشی،درنده و گرسنه فرستاد ،بلکه خود نیز در ساخت و آفرینش این موجودات نقش بزرگی ایفا کرد. زمانی که وسکر یکی از کارکنان آمبرلا بود مسئولیت پروژه ی تایرنت و نظارت بر تی ویروس را داشت. ذهن خلاق و باهوش این دانشمند توانست تحقیقات آمبرلا را به فجایعی تبدیل کند که شاید کمپانی آمبرلا هیچگاه نتواند جبران کارهای وحشتناک وسکر را بپردازد. البته شاید اگر وسکر نبود، آمبرلا نیز به این سطح از شهرت نمی رسید!


7-پروژه ی اوروبوروس

بله، اگر شما هم مثل وسکر جوان باهوش و پر از اشتیاق بودید و زندگی کاری خود را با پروژه هایی مثل تی ویروس و پروژه ی تیرنت آغاز میکردید نمی‌توانستید از عاقبت شومی که در انتظار تان بود باخبر شوید. شاید بی راه نباشد اگر ادعا کنیم تمام تحقیقات و زحمات وسکر همه در اوروبوروس خلاصه میشوند. او می خواست با نابود کردن افراد ضعیف زمین را برای کسانی که ارزشش را داشتند نگه دارد.چیزی شبیه کارتانوس اما در ابعادی وحشتناک تر. اکسلا جیونا متخصص ژنتیک نیز همراه او بود تا بتواند به وسکر کمک کند تا هرچه سریعتر به هدف ضد انسانی اش برسد.


6- او به دنبال تکه ای ازانگل لاس پلاگاس بود

همانطور که به یاد دارید رزیدنت اویل ۴ توانست تحول بزرگی در بازی های اکشن وحشت و بقا ایجاد کند.در رزیدنت اویل ۴ دشمنان شما فقط زامبی نبودند، آنها بسیار باهوش تر،سریعتر و زیرک تر از قبل شده بودند.در اصل آنها انسان هایی بودند که توسط انگل لاس پلاگاس آلوده شده بودند.رسیدن به این مرحله موفقیت بزرگی برای وسکر بود، اما او تنها به این پیروزی قانع نشد، بلکه می خواست خودش هم سهمی از ویروس مهلکش داشته باشد.در اصل هرجا سخن از شرارت است نام آلبرت وسکر در آنجا میدرخشد!


5-وسکر الگویی بود برای دیگر افراد شرور

در جریان سری بازی های رزیدنت اویل،وسکر بازها زمین خورد،اما هر بار قوی تر از قبل برمی خواست و بیشتر تلاش میکرد.در آخرطی اتفاقاتی شاید مسخره،بخت بد وسکر بر اراده‌ی او چیره شد و او را به کام مرگ کشاند.اما مرگ نیز نتوانست بر شرارت های او پایان دهد. کارهایی که وسکر انجام داده بود،الگویی شد برای الکس وسکر تا جا پای آلبرت بگذارد و پروژه‌ی فوبوس را کلید بزند.



complete.global.saturation-4

شخصیت های شروری که میخواهند با کارهای خود دنیایی جدید و ایده آل خود بسازند چیز جدیدی نیستند،اما وسکر توانست این مهم را با کمک پروژه ی اوروبوروس به عرصه‌ی جدیدی وارد کند.معمولا در بیشتر بازی ها و فیلم ها،رئیس کاری نمی کند و اغلب نظارت بر اجرای طرح و برنامه را برعهده دارد،اما وسکر می‌خواست شخصا در پروژه‌ی اوروبوروس مشارکت کند. که البته همین شوق و ذوق وسکر باعث شد بتوانیم مبارزه‌ی نفس گیر پ جذاب وسکر با قهرمانان بازی را شاهد باشیم.



3- وسکر دست از انسان بودن کشید

وقتی که وسکر به همراه باقی ماندگان تیم آلفا وارد عمارت مانسون شد،در کمال انسانیت‌اش به سر میبرد. اما هرچه هوش و اشتیاقش فزونی می یافت، از انسان بودن نیز دورتر میشد تا اینکه بالاخره در نبردی که با کریس ردفیلد و شیوا داشت،به عنوان هیولایی تمام عیار شکست خورد. جریان تبدیل شدن وسکر به هیولا از زمانی کلید خورد که تیرنت او را به قتل رسانید.پس از آن قدرت وسکر همیشه رو به افزایش بود و همین قدرت مسبب نابودی او در زشت ترین شکل ممکن شد.




2- وسکر قوی‌ترین متحدان خود را نیز نابود کرد

معمولا شخصیت های منفی دوستانی دارند که همیشه از آنها کمک میگیرند و تا جای ممکن از آنها استفاده میکنند،اما وقتی دیگر سودی برایشان نداشته باشند بدون دغدغه آنان را نابود می کنند.شاید هم این خصلت یکی از ملزومات تبدیل شدن به ضدقهرمان باشد که وسکرهم دراین مورد به استادی تمام رسیده است.علاوه بر نابود کردن اسپنسر که به وسکر کمک میکرد،کشتن همکار و یار قدیمی،اکسلا جیونا نیز از مواردی بود که خیانت وسکر به دوستانش را بیش از پیش آشکار میکرد.


1-واقعه‌ی غم انگیزی که در مواجهه با تیرنت رخ داد

شاید این مورد کمی مضحک به نظر برسد،اما به نظر ما بدترین کاری که وسکر انجام داد،شیوه‌ی مرگی بود که به آن دچار شده است. همانطور که میدانیم وسکر می خواست برای به دست آوردن برخی اطلاعات ، اعضای تیم آلفا را قربانی اهداف خود کند.او می خواست با کشاندن تیم به داخل ساختمان ، تیرنت را به جان آنها بیندازد و نابودشان کند.اما از بخت بد نقشه ناموفق بود و تیرنت به خود وسکر حمله کرد.اعضای تیم نیز که شاهد «مرگ» او بودند، گمان کردند که وسکر مرده است و همین باعث شد که وسکر قادر به ادامه‌ی اعمال شرورانه‌ی خود باشد.

عجب حروم زاده ای بود :D
ولی رای ما همچنان نمسیس هست:D
 

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
477
نام
Sera
کپ کام باید بهترین شرکت از لحاظ طراحی شخصیت های منفی غیر تک بعدی دونست.همین وسکر اوج کار ایناست.وجه رئال مدرنیسم ظاهریش،در کنار اهداف آرمان گرایانه ی اگزیستانسیالیستیش، اونو عملاً به نقطه ی دور از دس رأس در صنعت گیم تبدیل کرده.به صراحت میشه گفت خواستنی ترین شخصیت منفی تاریخ صنعت گیمه.میشه گفت مرگش فقط یک مرگ شخص نبود،بلکه مرگ هویت و وجودیت رزیدنت ایول بود.
 

Alimerican

کاربر سایت
Aug 19, 2019
14
آلبرت وسکر عشقه جذابیتش فقط
بیشتر بازی های اویل رو تجربه کردم نسخه های 1 تا 4 یکی از یکی بهتر بودن نسخه کد ورونیکا تو فرعی ها خیلی زیبا بود هیچ کس به اندازه آلبرت وسکر هم واسم جذابیت نداشت تو آنتاگونیستها با اختلاف بعدش نمیسیس و کرازر، اویل 5 آخرش ناامیدم کرد دوس داشتم تو نسخه های بعدی دوباره ببینمش با کلون سازی یا هر چیز آزمایشگاهی دیگه فقط برگرده، تو زیرو اویل 0 ریمیک هم برش گردوندن یه جورایی
اویل یک زمان خودش چه عظمتی داشت دموی اولش سینمایی بود و بازیگری که نقش وسکر رو بازی می کرد فوق العاده تو همون بار اولی که دیدم ازش خوشم اومد
می شه هنوز با ریبوت کردن برش گردونن وسکر رو، اویل ریمیک رو واسه نسل بعدی ریمستر کنن و زاویه دوربینش رو از حالت کلاسیک به حالت روی شانه ببرن عالیه
فرانچاز اویل برای ما همش خاطره بازیه تو هر نسخه ای که شخصیت های 1 و 2 باشن برای من یکی که جذابیت داره کریس، جیل، لیان، ایدا، کلر و آلبرت وسکر دوس داشتننی
 
آخرین ویرایش:

ThePS-Only

کاربر سایت
Aug 14, 2020
46
نام
مصطفی ( Mustapha )
من بخاطر کمالگراییم کم پیش میاد از چیزی تعریف میکنم ولی از مقالت به علت آوانگارد بودن خوشم اومد بشدت , مخصوصا اون عکسی که از ❤ ایدا ❤ گذاشتی. : )
کپکام بزرگترین اشتباهی که داشت به کشتن دادن آلبرت وسکر بود بنظرم نباید اینکار رو میکرد و باید باس آخر رو Excella Gionne میذاشت درسته Resident Evil 5 پرفروشترین نسخه از اویله ولی آلبرت وسکر جزو Top 5 از معروفترین و محبوبترین کاراکترای اویل بود نباید به این راحتیا نابودش میکرد.
بعد از پایان Resident Evil 1 که Berry برمیگرده به محل ساخت تایرانت ها میبینه وسکر نیست و همونجا مشخص میشه که آلبرت وسکر بعد از حمله تایرانت مدل T-002 زنده مونده که البته یک گیم پلی دیگه از نحوه فرار آلبرت وسکر از زیر زمین داروسازی عمارت اسپنسر تو Umbrella Chronicles نشون داده میشه.
 
آخرین ویرایش:

AMIRXBOX1

کاربر سایت
Jun 17, 2021
138
نام
AMIR GAMER
بح بح بح ... مثل همیشه عالی گلم، دقیقا یکی از شرور ترین شخصیت های دوست داشتنی دنیای گیمه ...
اما آلبرت وسکر بنظرم هیچ وقت نمیمیره، ویروس اون خیلی خیلی قوی بود، بنظرم اون زندست وگرنه ایدا وانگ واسه کسی جز وسکر کار نمیکنه و نمیکرد، توی رزیدنت اویل 6 که آخرین نسخه ای بود که توش ایدا وانگ حضور داشت، یجورایی حس کردم هنوزم آلبرت وسکر زندست
خلاصه بنظر من آلبرت وسکر زندست ... اون خیلی خوبه
 
  • Like
Reactions: Joel.m

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر