ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
نقد و بررسی کامل بازی Elder Scrolls V : SKYRIM
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="uriel" data-source="post: 2189343" data-attributes="member: 54769"><p>اولا یه خسته نباشید باید گفت به این دوست عزیز، واقعا نقد کامل و جامعی رو خوندم از معدود نقدهایی بود که توی این دو سه ماهه کاملا زیر و زبر بازی رو مورد ارزیابی قرار داده بود. نوع نگارشش هم خوب بود واقعا. در مورد داستان بازی من با شما مخالفم، البته مخالفتم سر سلیقه هست و نه نوع و بنیاد داستان، ببینید داستان این بازی از لحاظ داستان نویسی و سبک نگارش و روند پیشبرد و چالش شاید در حد عنوانی مثل WHICHER 2 نباشه که قطعا هم نیست ولی از لحاظ جذابیت داستان خیر. ببینید عنوانی مثل ویچر 2 رو میتونیم بگیم که داستان اوریجینال و منحصر به خودشو داشت و شاید کمتر پیروی کرده بود از کلیشه های این نوع داستان نویسی که اسکایریم اینطور نبود ولی بحث جذابیت به نظرم فرق میکنه، یه داستان کلیشه ای رو هم میشه جذاب به تحریر درآورد چه بسا به قول خودتون همین داستان ارباب حلقه ای گونه به مذاق خیلی ها هم خوش بیاد. در مورد فضای رئال یا فانتزی هم به نظرم داستان های فرعی فانتزی بازی و گروههای مختلف خط داستان اصلی رئال بازی رو پوشش بده( البته داستان چنگ داخلی رو منظورمه) و تقریبا توازن و تعادل رو توی فضای حاکم بر بازی رعایت کنه که از نظر من همینطور بود. در کل داستان dragon born و نبرد با اژدها ها برای نجات دنیا ( تقریبا همون مبارزه با سائرون توی ارباب حلقه ها ) و نبرد مابین خیر رو شر درسته که به ورطه ی تکرار افتاده ولی هیچ وقت خالی از جذابیت نیست. </p><p>راجع به موسیقی و صداگزاری هم که کاملا موافقم باهاتون، یعنی شاهکاره موسیقی این بازی. به جدیت میگم ماندگارترین موسیقی تمام دوران گیمری من همین بازی بود. گرافیک و ترسیم جلوه های بصری هم در نوع خودش و در این سبک بینظیر بود ولی خوب باگ ها و مشکلات خاص تکنیکی خودش رو هم داشت. هوش مصنوعی واقعا بزرگترین لطمه رو به این بازی زد بزرگترین ایرادش بود ( همراه با مشکلات تکنیکی گرافیک) از نظر من. گیم پلی هم خودتون بسیار عالی تشریح کردین و یه چیز استثنایی ای بود توی این سبک. </p><p>در کل خسته نباشید میگم بهتون نقد بسیار عالی ای بود.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="uriel, post: 2189343, member: 54769"] اولا یه خسته نباشید باید گفت به این دوست عزیز، واقعا نقد کامل و جامعی رو خوندم از معدود نقدهایی بود که توی این دو سه ماهه کاملا زیر و زبر بازی رو مورد ارزیابی قرار داده بود. نوع نگارشش هم خوب بود واقعا. در مورد داستان بازی من با شما مخالفم، البته مخالفتم سر سلیقه هست و نه نوع و بنیاد داستان، ببینید داستان این بازی از لحاظ داستان نویسی و سبک نگارش و روند پیشبرد و چالش شاید در حد عنوانی مثل WHICHER 2 نباشه که قطعا هم نیست ولی از لحاظ جذابیت داستان خیر. ببینید عنوانی مثل ویچر 2 رو میتونیم بگیم که داستان اوریجینال و منحصر به خودشو داشت و شاید کمتر پیروی کرده بود از کلیشه های این نوع داستان نویسی که اسکایریم اینطور نبود ولی بحث جذابیت به نظرم فرق میکنه، یه داستان کلیشه ای رو هم میشه جذاب به تحریر درآورد چه بسا به قول خودتون همین داستان ارباب حلقه ای گونه به مذاق خیلی ها هم خوش بیاد. در مورد فضای رئال یا فانتزی هم به نظرم داستان های فرعی فانتزی بازی و گروههای مختلف خط داستان اصلی رئال بازی رو پوشش بده( البته داستان چنگ داخلی رو منظورمه) و تقریبا توازن و تعادل رو توی فضای حاکم بر بازی رعایت کنه که از نظر من همینطور بود. در کل داستان dragon born و نبرد با اژدها ها برای نجات دنیا ( تقریبا همون مبارزه با سائرون توی ارباب حلقه ها ) و نبرد مابین خیر رو شر درسته که به ورطه ی تکرار افتاده ولی هیچ وقت خالی از جذابیت نیست. راجع به موسیقی و صداگزاری هم که کاملا موافقم باهاتون، یعنی شاهکاره موسیقی این بازی. به جدیت میگم ماندگارترین موسیقی تمام دوران گیمری من همین بازی بود. گرافیک و ترسیم جلوه های بصری هم در نوع خودش و در این سبک بینظیر بود ولی خوب باگ ها و مشکلات خاص تکنیکی خودش رو هم داشت. هوش مصنوعی واقعا بزرگترین لطمه رو به این بازی زد بزرگترین ایرادش بود ( همراه با مشکلات تکنیکی گرافیک) از نظر من. گیم پلی هم خودتون بسیار عالی تشریح کردین و یه چیز استثنایی ای بود توی این سبک. در کل خسته نباشید میگم بهتون نقد بسیار عالی ای بود. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
نقد و بررسی کامل بازی Elder Scrolls V : SKYRIM
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft