نظرسنجی: از نظرشما سونی باید همکاری دیگری را با Hideo kojima آغاز کند؟

از نظرشما سونی باید همکاری دیگری را با Hideo kojima آغاز کند؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    174

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
122257
عنوان Death stranding به تازگی عرضه شده و نتیجه یکی از معتبر ترین همکاری های گیم را به همراه آورد. سونی هرکاری که توانست برای کوجیما انجام داد، دسترسی به انجین Guerrilla دسیما را برایش فراهم کرد و بودجه ای بزرگ در اختیارش گذاشت که برای ساخت عنوانی با ستاره های هالیوودی کافیست. با این وجود ، این عنوان همچنان در تاریخی دیگر بر روی pc عرضه خواهد شد و این نشان میدهد که مصالحه ای وجود دارد که باید انجام شود.

البته سوالی که در ذهن همه ما وجود دارد این است که قدم بعدی برای کوجیما پروداکشنز چیست؟ این استودیو ذاتا به پلی استیشن پیوند خورده است ، و سونی دارای مالکیت فکری اولین عنوان آن و انجینش است. اما مالکیت آن بنظر غیر ممکن میرسد و تیم آن بدون رهبر کاریزماتیک خود ارزشش را از دست می دهد و همچنین کوجیما دوست دارد که استقلال خودش را حفظ کند ، و در آینده به ساخت فیلم بپردازد.

بنظر همکاری متقابل بر روی یک پروژه بزرگ به عنوان گام بعدی برای شرکت ها منطقی است ، اما آیا این کاری است که سونی قصد انجامش را دارد؟ از طرفی ، death stranding سال ها پیش از زمان معرفی خود مورد توجه و حاکم بر بحث و گفت و گو در صنعت گیم بود ، اما نقد های آن به بطور کلی مثبت نیست و فروش آن همچنان مورد بحث قرار دارد. آیا سونی میخواهد که آن را صرفا دوباره به عنوان یک پروژه انحصاری ریسکی و خلاقانه در نظر بگیرد؟

این تصمیم به Hermen Hulst رئیس جدید استودیو های جهانی سونی بستگی دارد که از رابطه قدرتمند خود با کوجیما لذت میبرد. حدس ما این است که احتملا پلی استیشن برای پروژه انده اش با او همکاری خواهد کرد ، چرا که بنظر میرسد که برای هردو طرف مفید است. اما شما فکر میکنید که منابع سونی باید در جای دیگری سرمایه گذاری شود؟

آینده در بخش نظرات در دستان شماست!

منبع
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
اول اینکه کجاش هیتر گون؟ و دوم اینکه pushsquare اینجوری نوشتتش!
هيت داره ازش مي باره!
نظرات شخصيمون رو تاپيك نكنيم! :D
پوش اسكور هم هيتر بوده دليل نميشه تقليد هم بكني
اينهمه هيت ورزيدن اونم به اين شكل :-?
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
اگه میخواید با بالا رفتن از نسخه pc بگید بنده هیترم سخت در اشتباهید البته خب ترولا کار خودشون میکنن نمیفهمن :D اگه من همچین هیتری بودم الان nioh رو کنسولم نبود چرا که اونم انحصاری بوده یه زمانی لول خلاصه که بالا نرید زشته :))
 
  • Like
Reactions: lomis and vaan 2

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
الان صنعت گیم مثل سینما شده تکرار تکرار تکرار از هر بازی چندین شماره می سازند . نیاز به تنوع و نو آوری و ابتکار که کوجیما در سبک خودش و در حد خودش شروع کرده که قابل تحسین هست .
باید حمایت بشه و بقیه هم سراغ ایده های جدیدی بروند . این چند سال اخیر بازی هایی مثل Dying Light / Titanfall / A Plague Tale Innocent و ... بازی های نویی بودند و قابل احترام . صنعت گیم به عناوین بیشتری از این نوع نیاز داره
 
  • Like
Reactions: D.ace

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر