نسل بعد تلفن‌های هوشمند در حد Xbox 360

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
درود



Greg Canessa، معاون اول بخش توسعه موبایل شرکت اکتیویژن بر این عقیده است که نسل بعد تلفن‌های هوشمند باید از لحاظ پردازش و گرافیک قدرتی در حد نسل حاضر کنسول‌ها داشته باشند.


وی در مصاحبه با CVG می‌گوید: "توان گرافیکی و پردازش نسل بعد دستگاه‌های موبایل باید در حد Xbox 360 باشد. اکتیویژن همیشه در حال ایجاد تجربه بازی‌های ساده و پیچیده است، اما من فکر می‌کنم تلفن‌های هوشمند قابلیت‌های بیشتری برای این چنین تجربه‌ای فراهم می‌کنند. به زودی قادر خواهیم بود بازی‌هایی که برای کنسول‌ها و PC ساخته‌ایم را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز بسازیم."
وی افزود: "ما در حال بررسی آرشیو بازی‌های خود هستیم برای اینکه ببینیم کدام بازی‌ها بهترین گزینه ما برای کار بر روی دستگاه ‌های موبایل هستند. بیش از 350 برند و لایسنس برای ما موجود است که از میان آنها انتخاب کنیم. موبایل یک تجارت نوظهور برای شرکت ماست و به طور کاملا جدی با این مساله برخورد می‌کنیم. ما در این مسیر کاملا فکورانه پیش خواهیم رفت. کنسول‌ها و PC همچنان تمرکز اصلی کار ما هستند اما ما احساس می‌کنیم موبایل‌ نیز بخشی بسیار مهم در آینده برای برندهای تجاری ما است."
وی در پایان می‌گوید: "من می‌دانم شرکت دیگری وجود دارد و پولهای هنگفتی برای شرکت‌های موبایل و به کار گیری آنها در شبکه خود خرج می‌کند، اما هدف ما این نیست، ما هدفی ارگانیک را دنبال می‌کنیم و از پایه شروع به ساختن خواهیم کرد."

http://www.vg247.com/2012/08/24/mobile-to-reach-360s-level-in-graphics-and-processing-within-the-next-generation-activision/
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
حتی کنسول های Portable جدید مثل ویتا هم نتونستن در حد نسل حاضر باشن، دیگه چه برسه به موبایل ها و تبلت ها که دیگه گیم میره تو اولویت های بعدیشون
اینا فقط دنبال یه چیزی میگردن که بشه باهاش COD رو با این انجین کذایی به ملت قالب کرد!
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
چیز عجیبی نیست گلکسی اس4صد درصد قویتر از کنسول هاست.این پردازند2هسته ای سامسونگ رو ببین تو لینک زیر که قدرتش نزدیک کنسول ها و حتی در بعضی جهات قویتره و برا گوشی و تبلت های ویندوز8ساخته شده.حالا چهار هسته ای یا 8هسته ایش روگلکسی اس4بیاد دیگه چی میشه:D...Samsung Exynos 5 Dual aims to be the first Cortex A15-based processor, shoots for higher heights in mobile graphics, memory performance
 

Kevingamer441

کاربر سایت
Jan 7, 2010
928
نام
امید:دی
خداوکیلی اگه یه خورده دیگه واسه بازی های گوشی وقت بزارن بازی های خیلی خفنی ازآب در میان.نمونه ش همین NOVA3 و Asphalt 7 واقعا بازی های خیلی خوبی هستن و گرافیک خیلی خوب هم دارن هرچند هنوزم که هنوزه باتری بزرگترین معضل بازی های موبایله!
 

POWER____

کاربر سایت
Apr 7, 2012
145
اینا فقط بلدن بگن تبلت جای کنسول رو میگیره یا تلفن هوشمند قدرتش اندازه ی xbox 360 باید باشه.والا همین الان قدرت گرافیکی تبلت ها و اسمارتفون ها خیلی قوی هست و تا کنسول ها اومدن به این قدرت رسیدن 10 سال طول کشد اما تبلت ها اسمارتفون ها 3 ساله به این قدرت رسیدن.اواخر امسال و سال بعد mali t658 تگرا 4 و power vr سری 6 معرفی میشن که mali t658 تا 350 گیگافلاپس در هر ثانیه پردازش کنه حالا[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif] xbox 360 تا 240 گیگافلاپس در هر ثانیه پردازش میکنه و ps3 تا 255 گیگافلاپس در هر ثانیه پردازش میکنه.
[/FONT]
اما کو بازی که برای تبلت و اسمارتفون ها از تمام گرافیکشون استفاده کنه.تا یک سال دیگه گرافیکشون از ps3 و xbox 360 قویتر میشه گرافیک بازیهاشون نصف ps2 هست.



 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
باید تحول ساختاری ایجاد بشه تا موبایل ها برای بازی کردن آماده بشن ورود گوشی های 4 اینچ تاچ اسکرین خیلی به این امر کمک کرد ولی کافی نیست..
 

mm65

کاربر سایت
Jul 8, 2012
142
نام
مجید
با چی انرژیشو تامین میکنن؟
ژنراتور همراه؟ توربینِ همراه؟ باتری ماشین همراه؟؟

دقیقا زدی تو سیبل هدف! حالا بگذریم که از 2011 این بحث ها شروع شد که پردازش موبایل و تبلت به کنسول یا لپتاپ رسیده, الان 2012 هم داره تموم میشه ما که خودمون گوشی بازیم چیزی ندیدیم! نه تو بنچ نه تو واقعیت.مثلا یه بازی در حد رزیدنت4 که رو پلی2 هلو اجرا میشد,در حد چند تا چپترش اومده برا آیفون و اندروید اونم با چه گراف چرتی.حال بهم زن واقعی.
این شرکت مرکتا چیز جدیدی ندارن از خودشون.هی میخوان زور بزنن رو پردازش که بدبختی اونجاس که در پردازش هم کاری نمیکنن.همش تبلیغات و از لحاظ روانی تاثیر میذاره

حالا رسیدیم به بحث شیرین تهویه و مصرف! باتری تراکتور بایست رو گوشی ببندن.فن هم بایست بذارن رو گوشی یا تبلت که اقلا از گرما آتیش نگیره.حالا باتریش جهنم! فن چجوری میچپونن تو یه ذره گوشی؟
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
مشکل اصلی گوشی ها یکی اینه که هیشکی بازی گرافیک بالا براشون نمیسازه.
الان با این همه تبلت سوپر قوی یدونه بازی نیست که گرافیکش درحد آنچارتد ویتا باشه چون شرکت های سازنده همش به فکر بازی های 1دلاری و یا free2play هستن . با وجود piracy خیلی زیاد روی آندروید و رفتن همه شرکت های بازی سازی به سمت free2play نتیجه اینکه تا 100 سال سیاه هم نمیتونن به همون آنچارتد ویتا برسن چون هیشکی حاضر نمیشه روی خوش مصنوعی و کیفیت بافت و کیفیت چهره کاراکترها توی بازی موبایل کارکنه(البته از یکی دوتا بازی مثل real racing باید فاکتور گرفت)
 

Mahdi.M

کاربر سایت
Dec 21, 2006
496
نام
مهدے
در حال حاضر این قدرت رو به وضوح می شه در iPad و چند تبلت دیگه دید. کافیه بعضی از گیم هایی که iPad با رزولوشن رتینا (1536p) اجرا می کنه رو ببینید.
متاسفانه هیچ کدوم از گیم های Hardcore موبایل ها و تبلت ها حتی یک دهم غنای گیم های مشابه کنسولی رو هم ندارند و این باعث می شه یک گیمر Hardcore از این لحاظ کاملا ناامید بشه! البته این خلا رو مینی گیم ها نه تنها پوشش دادن بلکه حتی در مواردی هم پا رو فراتر از حد انتظار گذاشتن؛ تا جایی که شرکتی مثل Epic از این موضوع اظهار نگرانی هم می کنه!
ولی در کل، تا شرکت های بزرگ بازی سازی به پشت صحنه پلتفرم های iOS و آندروید و ویندوزفون به طور مصمم وارد نشن (الان هم شرکت هایی مثل EA و Epic هستن ولی به قول معروف به صورت Children Play تشریف دارن!) حتی با وجود ده برابر قدرت کنسولی هم این دستگاه ها در زمینه گیم های Hardcore مقابل کنسول ها حرفی برای گفتن نخواهند داشت! (از Gameloft و Zynga و اینا هم انتظار زیادی نباید داشت!)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر