نسخه Wii U بازی BioShock Infinite تایید شد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
bioshock-infinite-wii-u.jpg


بر طبق گزارشی جدید، یکی از عناوین مورد انتظار سال آینده، یعنی BioShock Infinite بر روی پلتفرم Wii U نیز عرضه خواهد شد.

در طی جلسه اخیر ناشر این بازی، Take Two، این کمپانی نسخه Wii U بازی را تایید و اعلام کرد که این نسخه پس از انتشار نسخه های Xbox 360 و PS3 ساخته خواهد شد.
نسخه Wii U این بازی اولین بار در زمان رونمایی رسمی این پلتفرم در E3 2011 تایید شد که خالق بازی، آقای Ken Levine در یک ویدیو تبلیغاتی از جانب نینتندو در مورد این پلتفرم سخن گفت.

این عنوان با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 که این پلتفرم به طور کامل از آن پشتیبانی خواهد کرد، ساخته خواهد شد. این مورد، پورت کردن بازی بر روی کنسول جدید نینتندو را بیش از پیش آسان خواهد ساخت.
عناوین متعددی وجود دارند که با استفاده از این موتور گرافیکی، بر روی این کنسول منتشر خواهند شد. از جمله این عناوین می‌توان به Mass Effect 3 و Batman Arkham City اشاره کرد.

BioShock Infinite عنوانی شوتر اول شخص است که ادامه دهنده سری تحسین شده BioShock خواهد بود. این بار، بازی در آسمان ها و در شهر Columbia روایت خواهد شد. بازیکنان در نقش Booker DeWitt که برای پیدا کردن دختری که برای مدت زمان زیادی در آن جا زندانی است به این شهر فرستاده می‌شود، قرار خواهند گرفت.

این عنوان در تاریخ 26 فوریه 2013 منتشر خواهد شد.

منبع
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
هی این بازی رو مینداختن عقب هی ما فکر میکردیم دارن رو بازی کار میکنن..! نگو به خاطر Wii U مردم رو مَچَل کرده بودن..
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
الان نیتندو فکر کرده مثلا من به خاطر ME3 یا BAC یا همین BI میرم WII U میخرم بیشتر بازیای درست و حسابی موقع لانچش برای 360 و 3 هم میان این که نشد جلب نظر مشتری این که نشد بازاز یابی
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
خدايي يه خسته نباشيد بايد به Take Two بگم كه داره اين همه تلاش ميكنه تا در صورت امكان BioShock Infinite رو براي موبايل هم عرضه بكنه:d[h=2][/h]
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر