نسخه PC بازی Crysis 3 از لحاظ گرافیکی رقیبی برای نسل بعد کنسول ها خواهد بود

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Crysis-3-v2.jpg


مدیر عامل استودیو Crytek، آقای Cevat Yerli اینبار با سخنانی محکم بازگشته است. آقای Yerli مدت ها است که در رابطه با سری Crysis همگان را شگفت زده کرده و در انتظار نگاه داشته است.

امروزه بسیاری از PC گیمرها منتظر سومین نسخه از این سری بزرگ هستند که تاکید بسیار زیادی بر روی سیستم ها مدرن امروزی خواهد داشت که در هیچ عنوان دیگری مشاهده نشده است. شایان ذکر است که این عنوان تنها قابلیت DX11 را دارا خواهد بود که گروهی از PC گیمرها را نا امید کرده است.

امروز، آقای Yerli ضمن گفتگو با videogamer اذعان داشت که نسخه PC عنوان Crysis 3، یک رقیب برای قابلیت های گرافیکی نسل بعد کنسول ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: " به همین دلیل است که ما 2 سال پیش گفتیم که عنوان Crysis 3 یک عنوان نسل بعد به شمار می‌آید. ما این کار را بدون دانستن مشخصات کنسول های نسل بعد انجام دادیم. اما بیشتر از چیزی که ما تا کنون انجام داده ایم نخواهد بود. و در نهایت به این موضوع خواهد رسید که ما در این مورد درست گفته بودیم."

آقای Yerli هم چنین عنوان کرد که Crysis 3 کنسول ها را به حد نهایی خود خواهد رساند و حتی 1% هم باقی نخواهد گذاشت. آقای Yerli توضیح داد که او از دید هنری به موضوع نگاه نمی‌کند بلکه از دید تکنولوژی به موضوع نگاه می‌کند. البته، شاید سبک هنری Crysis 3 به مذاق بازیکنان خوش نیاید. اگر چه آقای Yerli معتقد است که Crysis 3 تاکید زیادی نیز بر روی کنسول ها خواهد داشت که پیش از این در هیچ بازی دیگری مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: " هیچ عنوانی از نظر تکنیکی در این کنسول ها بهتر از Crysis 3 نخواهد بود. بیشتر عناوین از نظر تکنیکی حتی نزدیک به Crysis 2 نیز نیستند. من در مورد سبک هنری بازی حرف نمی‌زنم - هنر یک مفهوم ذهنی است، بلکه حقیقت اصلی چیزی است که ما در نسخه های Xbox 360 و PS3 عنوان Crysis 2 قرار دادیم. من هنوز باید عنوانی را که چنین کاری انجام دهد را ببینم."

آقای Yerli هم چنین اظهار داشت که او رقابت با عناوینی چون Gears Of War و Halo را پذیرفته است.

عنوان Crysis 3 در تاریخ 19 فوریه 2013 بر روی هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
وی تصریح کرد: " هیچ عنوانی از نظر تکنیکی در این کنسول ها بهتر از Crysis 3 نخواهد بود. بیشتر عناوین از نظر تکنیکی حتی نزدیک به Crysis 2 نیز نیستند. من در مورد سبک هنری بازی حرف نمی‌زنم - هنر یک مفهوم ذهنی است، بلکه حقیقت اصلی چیزی است که ما در نسخه های
Xbox 360
و PS3 عنوان Crysis 2 قرار دادیم. من هنوز باید عنوانی را که چنین کاری انجام دهد را ببینم."
ماست ما هم خیلی تُرش نیست ((: !
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
اگر کنسولای نسل بعد زورشون برسه این آنتی و رزولیشن و option های دایرکت 11 و افکتای نور و سایه و دود و انفجار و غیره رو با فریم ثابت اجرا کنن البته !!! :laughing:
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
همیشه بازی های Crysis به نوعی بهترین گرافیک را در دوران خود داشتند، اما اینی که می گن Crysis 3 بر روی PC با کنسول های نسل بعد رقابت می کنه، کمی بزرگنمایی کرایتک است.
 

R!HANNA

کاربر سایت
Apr 22, 2012
352
نام
فهیمه
بنده نظرم کاملا مثبت هست و کلا همیشه کرایتک رو تایید میکنم .
مثل نسل قبل که فارکرای رقیبی برای عناوین این نسل بود .
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,024
نام
نیما
Crysis از همون شماره یکش روی PC نسل بعد بود ... این 3 هم که این ویدیو آخریش هوش از سر آدم میپروند !
البته روی کنسول باید ببینیم ایندفعه میتونن مشکلات قبل رو برطرف کنن یانه ، چون سر 2 هم دقیقا همین حرفها رو میزد .

اخطار جدی :
هرگونه مقایسه با بازیهای دیگه ، مقایسه بین کنسولها و بازیهای کنسولها و ... = 1 هفته بن
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,940
نام
حسین
دقیقا زمانی که کرایسیس 1 که هیچ همین الان هم جز 3 تا بازی برتر هست از لحاظ گرافیکی شماره 2 با پچ دایرکس 11 هم که کلا فرای تصور بود کرایسیس 3 هم که دیگه اوج و شکوه یک بازی تو زمان حال برای نسل بعد را می تونید تجربه کنید
 

ROGamer

کاربر سایت
Dec 7, 2012
86
اگر کنسولای نسل بعد زورشون برسه این آنتی و رزولیشن و option های دایرکت 11 و افکتای نور و سایه و دود و انفجار و غیره رو با فریم ثابت اجرا کنن البته !!! :laughing:


منفجر میشن انصافا:))

---------- نوشته در 12:24 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:22 AM ارسال شده بود ----------

همیشه بازی های Crysis به نوعی بهترین گرافیک را در دوران خود داشتند، اما اینی که می گن Crysis 3 بر روی PC با کنسول های نسل بعد رقابت می کنه، کمی بزرگنمایی کرایتک است.

دادا کجاشو دیدی من معتقدم همون انتی الیازی که میخوره کل نسل بعد کنسول جم میکه...من پی بردم شما هم ببر...البته من همین العان یه چیزیایی رو pc دیدم که ممکن شما چتد سال بعد روی کنسول های جدید نبنین :d
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
امیدوارم محتواش مثل Crysis 2 سرهم‌بندی نشده باشه و مالتی پلیرش حداقل 2 ساعت قابل بازی کردن و تحمل باشه.
مباحث گرافیکی و تکنیکی ام برای جذب مشتری واسه انجین هست. اینا ام دیدن Epic صداش در نمیاد دارن از فرست کمال استفاده رو میبرن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر