نسخه PC بازی Crysis 3 از لحاظ گرافیکی رقیبی برای نسل بعد کنسول ها خواهد بود

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Crysis-3-v2.jpg


مدیر عامل استودیو Crytek، آقای Cevat Yerli اینبار با سخنانی محکم بازگشته است. آقای Yerli مدت ها است که در رابطه با سری Crysis همگان را شگفت زده کرده و در انتظار نگاه داشته است.

امروزه بسیاری از PC گیمرها منتظر سومین نسخه از این سری بزرگ هستند که تاکید بسیار زیادی بر روی سیستم ها مدرن امروزی خواهد داشت که در هیچ عنوان دیگری مشاهده نشده است. شایان ذکر است که این عنوان تنها قابلیت DX11 را دارا خواهد بود که گروهی از PC گیمرها را نا امید کرده است.

امروز، آقای Yerli ضمن گفتگو با videogamer اذعان داشت که نسخه PC عنوان Crysis 3، یک رقیب برای قابلیت های گرافیکی نسل بعد کنسول ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: " به همین دلیل است که ما 2 سال پیش گفتیم که عنوان Crysis 3 یک عنوان نسل بعد به شمار می‌آید. ما این کار را بدون دانستن مشخصات کنسول های نسل بعد انجام دادیم. اما بیشتر از چیزی که ما تا کنون انجام داده ایم نخواهد بود. و در نهایت به این موضوع خواهد رسید که ما در این مورد درست گفته بودیم."

آقای Yerli هم چنین عنوان کرد که Crysis 3 کنسول ها را به حد نهایی خود خواهد رساند و حتی 1% هم باقی نخواهد گذاشت. آقای Yerli توضیح داد که او از دید هنری به موضوع نگاه نمی‌کند بلکه از دید تکنولوژی به موضوع نگاه می‌کند. البته، شاید سبک هنری Crysis 3 به مذاق بازیکنان خوش نیاید. اگر چه آقای Yerli معتقد است که Crysis 3 تاکید زیادی نیز بر روی کنسول ها خواهد داشت که پیش از این در هیچ بازی دیگری مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: " هیچ عنوانی از نظر تکنیکی در این کنسول ها بهتر از Crysis 3 نخواهد بود. بیشتر عناوین از نظر تکنیکی حتی نزدیک به Crysis 2 نیز نیستند. من در مورد سبک هنری بازی حرف نمی‌زنم - هنر یک مفهوم ذهنی است، بلکه حقیقت اصلی چیزی است که ما در نسخه های Xbox 360 و PS3 عنوان Crysis 2 قرار دادیم. من هنوز باید عنوانی را که چنین کاری انجام دهد را ببینم."

آقای Yerli هم چنین اظهار داشت که او رقابت با عناوینی چون Gears Of War و Halo را پذیرفته است.

عنوان Crysis 3 در تاریخ 19 فوریه 2013 بر روی هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
شان اسم ناتی داگ و Uncharted بالاتر از اونیه که با هر چیزی بخواهید مقایسشون کنید
خدا را صد هزار مرتبه شکر Cevat Yerli هم اینکار را نکرده....
حالا نمی دونم کلا حسابش نکرده یا اینکه نخواسته شان بازیو پایین بیاره....
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
به چالش کشیدن هیلو و گیرز منظورش بخش شوتینگ هست نه گرافیک . اون went even further رو واسه خودش نزاشته .
شما این را از کجا کشف کردی ؟! طرف داره در مورد گرافیک حرف میزنه یعنی کله مصاحبه از اول تا اخرش گرافیکه . الان منظورش شوتینگ شد ؟!


Crytek CEO Cevat Yerli is so confident that Crysis 3 will be the most technically accomplished game ever released on Xbox 360 and PlayStation 3 that he's offered to wage a technological war against current-gen showstoppers Gears of War and Halo

بازم بگید منظورش شوتینگ هست !؟
 
آخرین ویرایش:

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,614
نام
Armin
حالا خوبه تویه یه تاپیک دیگه حرف این آقا جواد ریسمان هم حساب نمیشه همین آقایونی که میان به حرفاش استناد می کنن و بحث هیلو و گیرز و می کشن وسط توی تاپیک دیگه دارن راجع به Rage صحبت می کنن و اقا جواد و مورد عنایت خودشون قرار می دن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر