نسخه 4 موتور unity3d منتشر شد + " درخواست پشتیبانی زبان پارسی "

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
Unity-3d-600x300.jpg


موتور unity3d یکی از موتورهای منبع باز است که مخصوصا در ایران طرفداران بیشماری دارد . این موتور برای ساخت بازیهای گیم پلی محور بسیار مناسب است و حدود چند وقت پیش نسخه 4 این موتور برای فروش و دانلود آماده و در دسترس مخاطبین قرار گرفت . از جمله ویژگی های اصلی این موتور درنسخه 4 ، میتوان به اضافه شدن 3D texture support ، Iterative lightmap baking ، Refined component-based workflows ، Extensible inspectors for custom classes و صد البته پشتیبانی از DirectX 11 برای ساخت و ویرایش کامل انیمشن های بازی اشاره کرد . همچنین این موتور از توسعه دهنده های توسعه دهنده ی Linux و Adobe Flash Player ، Ajxe و ... نیز پشتیبانی میکند .

اما مشکل اصلی این موتور که کاربران ایرانی و مخصوصا بازیسازان را رنج میدهد ، پشتیبانی نکردن این مورتو از زبان پارسی است که کار بازی سازی رامشکل کرده . به همین دلیل دلیل کاربران ایرانی درخواستی را در صفحه Engine این شرکت طرح کرده اند و شرط شرکت برای اضافه کردن زبان پارسی به این موتور ، امتیاز دهی سایر کاربران پارسی زبان است تا میزان اهمیت موضوع برای مدیران شرکت مشخص شود .

با توجه به این موضوع مهم ، گروهای بازی سازی ایرانی ازتمامی کاربران پارسی زبان جهت پشتیبانی ازاین حرکت دعوت کرده اند . برای پشیبانی از اضافه کردن زبان پارسی به این موتور کافیست به لینک زیر رفته و با ثبت نام درسایت سازنده نسبت به این موضوع رای دهید .

feedback.unity3d.com

قابل ذکر است که میزان رای به این درخواست از طرف کاربران ایرانی ر سایت سازنده تا زمان نگارش این خبر به 1095 رای و 72 کامنت رسیده .


منبع
 
آخرین ویرایش:

GreenLeaf

کاربر سایت
Jul 12, 2010
338
نام
Hamed
حالا چه اصراری هست فارسی باشه ؟
من همیشه یه برنامه فارسی میبینم احساس میکنم تو زندون گیر کردم ! کلمه های عجیب و غریب هست توش ! بماند که بعضی مترادف ها اینقد سخت هستن که به شخصه انگلیسی رو ترجیح میدم !
 

win4win6

کاربر سایت
Sep 14, 2012
514
نام
مهدی
مناسب ترین انجین برای بازی سازی برای پلتفورم هایی مانند آندروید و آی او اس ،ضمناً در Unity 3d 4 ساپورت Directx11 هم به خوبی انجام می شه پس برای بازی های کامپیوتری هم بسیار مناسب هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر