نسخه ی PC بازی The Division یک پورت نخواهد بود

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران
96001177680706061386.jpg
نسخه ی PC بازی Tom Clancy's The Division یک پورت از نسخه های کنسول های نسل بعد(PS4 & XBOX ONE) نخواهد بود.تیم سازنده ی بازی(Ubisoft Massive) در یک Q&A در وبسایت رسمی بازی این خبر را منتشر کرد.
سازندگان بازی قصد دارند با استفاده از تجربه ی خود نسخه ی PC این بازی را بسازند.
همانطور که می دانید Massive برای ساخت بازی ها برای PC اصول خاصّی برای خود دارد.ما سخت کار می کنیم و ما می خواهیم مطمئن شویم که دارای تجریه ای با کیفیت بسیار بالا بر روی PC هستیم.شما میتوانید مطمئن باشید نسخه ی PC ما یک پورت نخواهد بود امّا یک نسخه ی تکامل یافته و بهینه سازی شده خواهد بود!ما می خواهیم تا بهترین بازی ممکن را بسازیم با صرف نظر از پلتفرمی که شما با آن بازی می کنید.

یوبی سافت Tom Clancy's The Division را در E3 امسال معرّفی کرد.

منبع
 

Batman Revenge

کاربر سایت
Jul 4, 2012
590
نام
مجید
اگر فقط انلاین باشه که ما باید این غول رو فراموش کنیم یا دلار بشه 1000تومن یا بازی رو مفت به دست بیاریم یا ایشالله ایشالله بازی کرک بشه:d
 

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
وقتی همچین جمله ای میبینم و میخونم،تنم میلرزه.Ghost Recon Future Soldier on PC “Isn’t a Straight Port,” Says Ubisoft




massive entertainment یه استودیو قدیمیه که بازیهای RTS خوشساخت برای pc میساخته و آخرین کارشونم world in conflict بود که 2007 بیرون دادنو هنوزم که هنوزه از لحاظ بصری دیدنیه !! اینا اگه اشتباه نکنم حدود دو سال بعد رفتن زیر مجموعه یوبی شدنو بعد اون، یوبی بهشون مث خیلیای دیگه از پشت خنجر زد و مجبورشون کرد مث خعلی های دیگه بشینن زیر سایه مونتریل لباس برای اتزیو و ادوارد طراحی کنن...! اما از حدود دو سال پیش خبرایی اومد که بالاخره تونستن چراغ سبز رو برای ساخت بازی خودشون از یوبی بگیرن و تا الان بارها گفتن که ما به pc و pcبازا متعهد هستیم و واقعا هم هستن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر