نسخه کنسولی Diablo 3 در حالت آفلاین نیز قابل بازی است.

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

به نظر می رسد نسخه کنسولی Diablo 3 در حالت آفلاین نیز قابل بازی باشد و برخلاف ورژن PC آن نیاز به اتصال دائم به اینترنت ندارد که البته با توجه به ماهیت PC نسبت به کنسول و تبادل پول واقعی در آن این ویژگی برای جلوگیری از چیت و هک کردن نیاز باشد.
این خبر در مصاحبه ای با John Hight از سونی در سایت Eurogamer گذاشته شد که در حال حاضر این مصاحبه بنا به دلایلی در دسترس نیست.
منبع
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,832
نام
علی متالیکا
خیلی هم خوب :d
نابود شدیم روی PC به زور با لگ و لتنسی بازی رو تموم کردیم ، یه بار هم مثل آدم روی PS3 تمومش میکنیم :d
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
?No X360 Version Yet
زیاد اخبار نسخه های کنسولی دیابلو رو دنبال نکردم :| :D

هنوز خبری از نسخه X360 نیست باید تا معرفی کنسول جدید مایکروسافت منتظر بمونید!!
خوب اونکه همین الان هم تایید شدست چون تو کنفرانس سونی حرفی از انحصاری بودن کنسولی نبود

موضوع اینه که 360 یا 720
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
D3 رو حتی سازندگان اورجینالش هم نساختن! بلیزارد چند سالی میشه چهره واقعی خودشو نشون داده. از کمپانی همدست Activision انتظار بیشتریم نمیرفت.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
امیدوارم بعد از عرضه بازی روی کنسول های این نسل و نسل بعد یه پچ آفلان هم بده برای پی سی ... نداد هم مهم نیست روی کنسول میریم ببینیم چجوریاس ./:)
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
من که فکر میکنم دوران pc گیمینگ حرفه ای و این که بگی یه pc دارم دوستش دارم هیچی pc نمیشه داره به اخرای کار خودش میرسه الان من وقتی حال رو مقایسه میکنم با اواخر نسل گذشته که اون همه بازی برای pc میومد، ولی کم کم خیلی از بازی ها منحصر شدن به ps3 و xbox … کلا من خودم دیگه نمیتونم به عنوان یه پلتفرم بازی به pc نگاه کنم … به خصوص اینطور که پیداست ps4 با طمع زیادی به این بازار چشم دوخته …

اگه به گذشته نگاه کنیم این یه برنامه و پروسه طولانی مدت بود ... که بازی رو از اتاق و کامپیوتر های شخصی به اتاق نشیمن منتقل کنن و خیلی هم روش مصر بودن ... و الان دارن این برنامه رو کاملا عملی میکنن ... نمونش همین بازی .... اصلا یه صفحه لمسی روی ds4 برای چی میتونه باشه ...؟؟

به نظر من که از بین بردن تنها محدودیتی که بعضی از بازی ها فقط برای pc عرضه میشدن و قابلیت کنترل این بازی ها با دسته های قبلی کنسول ها یا ممکن نبود یا خیلی سخت و دشوار بود ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر