نسخه کامل بازی Hedes بر روی نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیو Supergiant Games ساعاتی پیش با عرضه بازی Hades بر روی نینتندو سوئیچ و خارج کردن این عنوان از حالت Early Access بر روی رایانه‌های شخصی، طرفداران خود را سورپرایز کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Hades.jpg


سوپرجاینت گیمز این معرفی را در طی Nintendo Direct Mini اخیر انجام داد. با اینکه پیش‌تر اعلام شده بود این بازی برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه خواهد شد، اما سازندگان تاریخ دقیقی را اعلام نکرده بودند تا اینکه امروز نسخه کامل Hades به‌طور ناگهانی در دسترس کاربران Nintendo Switch و PC قرار گرفت.

نسخه کامل بازی شامل موسیقی، آرت ورک و اچیومنت‌های تازه است. همچنین محیط‌های جدید برای کاوش افزوده شده‌اند که به پایان حقیقی بازی مربوط می‌شوند. این نسخه از بازی که به‌طور کلی بخش داستانی ارلی اکسس را گسترده می‌دهد، با قیمت 25 دلار به‌فروش می‌رسد.

همچنین سازندگان اعلام کردند که بجای متوقف کردن روند توسعه نسخه کامل بازی، تصمیم گرفته‌اند که افزودن قابلیت کراس-سیو بین پلتفرم‌های PC و Nintendo Switch را برای مدتی به تعویق بی‌اندازند. بدین صورت قابلیت کراس-سیو در تاریخ دیگری تا پایان سال 2020 در قالب یک آپدیت به این عنوان روگ لایک اضافه خواهد شد.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر