نسخه دیجیتالی بازی Final Fantasy 7 Remake زودتر از زمان تعیین شده عرضه نمی‌شود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شرکت Square Enix تأیید کرد علی‌رغم اینکه از همین حالا تعدادی از نسخه‌های فیزیکی بازی Final Fantasy 7 Remake در برخی فروشگاه‌ها دیده می‌شود، نسخه دیجیتالی بازی همچنان در تاریخ از پیش تعیین شده یعنی 10 آپریل عرضه خواهد شد.

Final-Fantasy-7-Remake-1.jpg


این روزها شیوع ویروس کرونا بر روی مسائل مختلفی تأثیر گذاشته که یکی از آن‌ها، صنعت بازی‌های ویدئویی است. تابحال عناوین زیادی از جمله The Last of Us Part II و Wasteland 3 بخاطر فراگیری این ویروس، تأخیر خورده‌اند. اما با این وجود، تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake دست‌نخورده باقی مانده است و این عنوان تا آخر همین هفته منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد اسکوئر اینکس کمی خوش‌شانس بوده و نسخه‌های فیزیکی بازی قبل از گسترش کووید-19 به دست فروشگاه‌ها رسیده است.

مدتی پیش بود که برخی از کاربران گزارش دادند Pre-load بازی Final Fantasy 7 Remake بر روی کنسول PS4 زودتر از زمان معمول شروع می‌شود. این موضوع سبب شد که شایعاتی مبنی بر عرضه زودهنگام نسخه دیجیتالی در فضای مجازی بپیچد، اما امروز این شایعه توسط ناشر بازی یعنی اسکوئر اینکس تکذیب شد. این شرکت اخیرا با بروزرسانی بخش “سوالات متداول” در سایت خود، برخی از ابهامات را رفع کرد.

اسکوئر اینکس در ابتدا به طور قاطع تأیید کرد که نسخه دیجیتالی بازی در 10 آپریل منتشر می‌شود. در ادامه، این شرکت ژاپنی گفت عرضه زودهنگام Final Fantasy 7 Remake منجر به بروز ناهماهنگی‌هایی می‌شود؛ چرا که اسکوئر اینکس قصد دارد عرضه بازی برای همه کاربران در نقاط مختلف دنیا به شکل همزمان صورت بگیرد.

با اینکه برنامه‌های اسکوئر اینکس برای عرضه بازی کاملا منطقی بنظر می‌رسد، اما برخی از طرفداران خواستارند که تغییراتی در این برنامه‌ها انجام شود؛ چرا که آن‌ها بخاطر پخش شدن زودهنگام نسخه‌های فیزیکی بازی در بخش‌هایی از اروپا و استرالیا، درحال دیدن ویدئو و گفتوگوهایی در اینترنت هستند که حاوی اسپویل است.

Continue reading...
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
حیف که این کرونا لعنتی جلوی لانچ عجیب و غریب فضایی بازی رو تو ژاپن گرفت و نذاشت شاهد باشیم هفته قبل چادر بزنن جلو فروشگاها :D
فک کنم با وجود ff Vii Remake ماه های اینده کلی امار خودکشی تو ژاپن پایین بیاد و کلی افزایش امید به زندگی داده به بنده خداها:D
یادش بخیر فک کنم e3 2006 بود تک دمو دادن و از اون روزای معرفی ps3 منتظر رلیز بازی بودم تا حالا که اخرای عمر ps4 رلیز میشه و پارت بعدی ایشاا... ps5 :D
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: Ludens

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر